PDA

View Full Version : Westone Villain Pro Blue Pearl



Chris74
14 februari 2007, 23:13
Hallo,

in het kennismakings forum schreef ik er al iets over: ik wil een oude elektrisch gitaar inruilen/verkopen om een nieuwe akoestische gitaar te kopen. Ik kan zeker wat advies gebruiken van doorgewinterde gitaristen op dit forum!

Op de volgende link vinden jullie info over mijn gitaar:
http://chris.users.balpol.tudelft.nl/westone.pdf
Mijn vraag is: wat kan ik hier redelijkerwijs voor vragen/krijgen? De gitaar is nog helemaal origineel en in zeer goede staat.

En hebben jullie suggesties voor een lekkere akoestische gitaar? Ik ben dus geen beginner meer, maar ook geen virtuoos. Ik wil iets met een lekker slanke nek en lichtbespeelbaar. Afhankelijk van de inruil heb ik iets tussen de 200 en 400 te besteden.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Brammibal
14 februari 2007, 23:39
Vet ding, zo te zien zit het wel goed kwa onderdelen. Ik heb geen idee wat de normale prijs voor zoon gitaar. maar dat dei in matsumoku gemaakt is maakt hem wel waardevoller.

Orgasmocaster
14 februari 2007, 23:43
Plusminusomennabij $150 - 200

Ik heb dr ook een... toch wel een van mn beste b-merk gitaren.. ze zit momenteel geduldig te wachten op nieuwe elementen, want doe EMG Select elementjes zijn niet echt geweldig. nog geen idee wat er hierna ingaat.. waarschijnlijk een setje Rio Grande..(Barbequebuckers)

Orgasmocaster
14 februari 2007, 23:44
sorry, het is geen matsumoko..
het is wel nog een St Louis Westone, maar niet meer in Japan gemaakt.

http://i68.photobucket.com/albums/i24/m4rk0_0/westone.jpg

Chris74
14 februari 2007, 23:57
sorry, het is geen matsumoko..
het is wel nog een St Louis Westone, maar niet meer in Japan gemaakt.




Kan je dat aan het bouwjaar of het serie nummer zien?

Orgasmocaster
15 februari 2007, 00:02
Aan het bouwjaar, and het feit dat deze hele serie in Korea is gemaakt.
Ik geloof dat SLM in 88 de laatste Matsumoko gitaren heeft uitgegeven.

Dat maakt ze niet minder goed trouwens.. ik heb ook een Matsumoko Westone (Corsair) Maar de villain is veel beter ge-bout!

wietse
15 februari 2007, 06:29
Aan het bouwjaar, and het feit dat deze hele serie in Korea is gemaakt.
Ik geloof dat SLM in 88 de laatste Matsumoko gitaren heeft uitgegeven.


klopt, matsumoku is in 1988 dichtgegaan, dus alles wat later is is ergens anders gemaakt, de gehele productie ging toen over naar samick van alle matsumoku labels, en dit is niet altijd gunstig geweest voor de kwaliteit.