PDA

View Full Version : Hello



FreakyDevochka
14 februari 2007, 16:38
Hey ik ben nieuw :p

Ik ben Neel, een gitariste uit Enschede. Ik ben 16 jaar en zit sinds November 2006 in een band genaamd Scarlet Dream. Ik speel al 3 jaar zonder les te hebben gehad.
Naast gitaar spelen teken ik ook graag Anime/Fantasy en schrijf ik romans.
Ik luister het liefst naar Metal, Punk, Rock maar soms ook Acoustic. En ik ben fan van t.A.T.u. en Kittie.

Hopelijk is dit genoeg :p want ik weet niks meer.

PS. Freaky Devochka = Freaky is Engels voor enge/maffe/gekke/enz, Devochka is Russisch voor meid.

rocker_71
14 februari 2007, 17:20
welkom Tukker(in)!

Tho
14 februari 2007, 17:26
Welkom Neel, wat is je gear?

M@rtijn
14 februari 2007, 17:49
Heej welkom Neel,

Leuk dat je ook uit Enschede komt ;)

hendrix_appendix
14 februari 2007, 22:58
Ook al ben je en meisje, mocht je hier nog vaker willen posten doe dat dan niet in het paars maar in het gewone lettertype. Ik weet dat het erg leuk is om al die forum-mogelijkheden uit te zoeken maar het is beter om met de grote massa mee te gaan zei mijn opa altijd, na WO II.
Oja qua je muzieksmaak is het een beetje zum kotzen, maar misschien kan men je hier daar nog wel wat over bij brengen.

Oja: Welkom!

Sjon3
15 februari 2007, 16:42
Hey Tukker ! ben je ook voor FC Twente ? Bakircioglu ownt netzo hard

ExRxIxC
15 februari 2007, 22:35
Oja qua je muzieksmaak is het een beetje zum kotzen, maar misschien kan men je hier daar nog wel wat over bij brengen.


en waar slaat dit danweer op?

Sjon3
16 februari 2007, 16:05
hendrix doe eens aardig tegen de nieuwelingen (-________________-)

weet jy trouwens ook wat een appendix is ? ik denk als je dat zou weten je meteen je naam zou verandere

Kim Wilson
16 februari 2007, 16:06
Appendix betekent aanhangsel. Niks vreemds aan. :)

Sjon3
16 februari 2007, 16:16
lol dat slaat tog 10x nergens op

Kim Wilson
16 februari 2007, 16:17
lol dat slaat tog 10x nergens op
Nee, jij maakt de wereld blij... :roll:

Tipje, doe effe normaal. ;)

Sjon3
16 februari 2007, 16:18
Oke voor jou wel ;) (K)

ExRxIxC
16 februari 2007, 16:51
Tipje, doe effe normaal. ;)

BWHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA..... ha.... :D

Sjon3
16 februari 2007, 17:04
Ach je weet toch: Allesh komt goed, nu weer Back on Topic !!!!!!!!!!!

robert-gitarist
16 februari 2007, 19:53
Hey Tukker ! ben je ook voor FC Twente ? Bakircioglu ownt netzo hard

'T word tijd voor een ban voor jou.Een permanente ban.Dat ownt pas echt goed.

Topicstarter,welkom.Altijd leuk wat meiden op een forum vol met kerels,tulmeesters en andere maffe dodo's :D


;)

hendrix_appendix
17 februari 2007, 02:17
BWHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA..... ha

Kerel, doe eens even niet zo tering lelijk, en Sjon3, zo'n reactie hoef ik a.zeker niet van zo'n schreeuwertje als jij en b.na het lezen van jou voorsteltopic ook niet van zo'n zeer vaag en omhooggevallen schoft als jij. Dit is mijn reactie hier moet je het mee doen, verder laat ik je voor wat je bent. En ik heb tenminste een originele en lekker bekkende naam ipv een kampbewoners naam als de jouwe.

Tho
17 februari 2007, 09:07
Hendrix je staat hier boven hoor. Een reactie was niet eens nodig

ExRxIxC
17 februari 2007, 10:12
Kerel, doe eens even niet zo tering lelijk, en Sjon3, zo'n reactie hoef ik a.zeker niet van zo'n schreeuwertje als jij en b.na het lezen van jou voorsteltopic ook niet van zo'n zeer vaag en omhooggevallen schoft als jij. Dit is mijn reactie hier moet je het mee doen, verder laat ik je voor wat je bent. En ik heb tenminste een originele en lekker bekkende naam ipv een kampbewoners naam als de jouwe.

hmm, dat jij iets opvat als "tering lelijk" hoeft het nog niet zo te zijn dat het ook tering lelijk is... Ik zie nu wel dat het door mijn eerste post in dit topic wel een beetje logisch is dat je het als "tering lelijk" opvat, maar toch niet helemaal terecht.
En ik vind het een beetje tegenstrijdig dat je je post begint met het vertellen dat iemand aardig moet doen, en vervolgens iemand anders (in mijn ogen zonder sterke reden) helemaal afkraakt.

maargoed, zo zie ik het dan ^^

edit: is mijn "hahaha" post wat minder tering lelijk met zo'n smiley erbij? :satisfie:

ExRxIxC
17 februari 2007, 10:15
oja:

Welkom Neel!

Tho
17 februari 2007, 15:48
hmm, dat jij iets opvat als "tering lelijk" hoeft het nog niet zo te zijn dat het ook tering lelijk is... Ik zie nu wel dat het door mijn eerste post in dit topic wel een beetje logisch is dat je het als "tering lelijk" opvat, maar toch niet helemaal terecht.
En ik vind het een beetje tegenstrijdig dat je je post begint met het vertellen dat iemand aardig moet doen, en vervolgens iemand anders (in mijn ogen zonder sterke reden) helemaal afkraakt.

maargoed, zo zie ik het dan ^^

edit: is mijn "hahaha" post wat minder tering lelijk met zo'n smiley erbij? :satisfie:

gozer loop niet zo te zeiken en ga wat nuttigs posten. Het is een zinloze discussie die toch nergens toe leidt, dus laat het gewoon gaan okey?

ExRxIxC
17 februari 2007, 15:55
welke discussie?

Tho
17 februari 2007, 17:04
welke discussie?

De discussie die jij aan probeert te gaan dumbass ;)

iwamoto
17 februari 2007, 17:49
zo, en toen kon het weer rustig, sjon3 word geband en neel gaat lekker posten :)

ExRxIxC
24 februari 2007, 11:56
De discussie die jij aan probeert te gaan dumbass ;)

hoe kom je erbij dat ik een discussie probeer aan te gaan?

Rinze
24 februari 2007, 13:02
Zucht......

FreakyDevochka
29 maart 2007, 23:29
Ik weet niet waar dit allemaal over ging en op sloeg maar boeiend..
En voor de rest.. Bedankt voor het aanvaarden van mij enzow. :p

Ik was de laatste tijd druk en kon niet posten enzow maar goed.. ben er nu :p mja ik post vervolgens wel vaker ofzow als ik niet hoef te werken, oefenen met de band of iets dergelijks :p

Nja bye bye
xj Neeltje

iwamoto
30 maart 2007, 01:09
zow zow, zouw je dat wel doewn?

Kim Wilson
30 maart 2007, 09:05
Zit niet te eikelen, Iwa...

Welkom, Neeltje! Veel plezier hier op het meest bruisende forum van Nederland.


(o ja, een tip, breezer-/ msn-taal wordt hier niet heel erg op prijs gesteld ;) )

repelsteeltje
30 maart 2007, 09:37
Welkom hoor en veel forum plezier hier.

FreakyDevochka
30 maart 2007, 11:07
Wil dat zeggen dat ik dan ABN moet typen, Kim?
Kan ik wel maar er zijn ook maar een paar woordjes die ik afkort.. :confused: :p

Oh en over me gear.. daar heb ik geen verstand van :p Ik heb gewoon een starterskit gekregen van me pa.. maar dat was ook bijna 4 jaar terug. En me pa had het ook ongeveer 2 jaar.

Mja binnenkort komt er of een V of een Warlock! 8-)

Kim Wilson
30 maart 2007, 11:13
Nee hoor, afkortingen gebruiken we allemaal wel. Maar dingen als "ofzow" wekt bij sommigen een beetje irritatie op.

Ach, je merkt ook wel wanneer het als storend wordt ervaren. Ik zou alles in ieder geval met een behoorlijk pak zout nemen, en zeker niet al te persoonlijk opvatten. Voornamelijk in offtopic, het leukste deel van dit forum. Er wordt wel eens een hoop geschreeuwd, maar over het algemeen zijn we allemaal best lief. :)

lifespan
2 april 2007, 20:50
Goh, hoe opvallend is het toch dat als een dame zich voorstelt er binnen no time meerdere pagina's idioterie neergtyped worden, vooral (en voornamelijk) door de mannelijke senior members...testosterongehalte > 70%....best wel lullig voor al die jongens die zich ook graag voorstellen en het wellicht een stuk leuker zouden vinden als iets meer aandacht zouden krijgen. Ik bedoel maar, dit topic is al bezig aan pagina 4, ik zie diverse andere "voorstellers" die er al langer opstaan....1 zielig paginaatje.....3 reacties, en dan nog van die fantastische ook......varierend van "welkom" tot "welkom !" en soms gaat iemand zich te buiten en maak er zelfs "welkom hier!" van...... gelijke monniken, gelijke kappen, zo gaat het spreekwoord volgens mij....

Oef.
De Pep sprak! :sneaky:

iwamoto
2 april 2007, 22:08
Goh, hoe opvallend is het toch dat als een dame zich voorstelt er binnen no time meerdere pagina's idioterie neergtyped worden, vooral (en voornamelijk) door de mannelijke senior members...testosterongehalte > 70%....best wel lullig voor al die jongens die zich ook graag voorstellen en het wellicht een stuk leuker zouden vinden als iets meer aandacht zouden krijgen. Ik bedoel maar, dit topic is al bezig aan pagina 4, ik zie diverse andere "voorstellers" die er al langer opstaan....1 zielig paginaatje.....3 reacties, en dan nog van die fantastische ook......varierend van "welkom" tot "welkom !" en soms gaat iemand zich te buiten en maak er zelfs "welkom hier!" van...... gelijke monniken, gelijke kappen, zo gaat het spreekwoord volgens mij....

Oef.
De Pep sprak! :sneaky:

0900 - 1450 ((eur 0,30 / min)
werkdagen tussen 09.00 en 22.00 uur

edit: en je kunt ook met ze chatten
http://www.korrelatie.nl/content/html/189.asp

ExRxIxC
2 april 2007, 22:27
Goh, hoe opvallend is het toch dat als een dame zich voorstelt er binnen no time meerdere pagina's idioterie neergtyped worden, vooral (en voornamelijk) door de mannelijke senior members...testosterongehalte > 70%....best wel lullig voor al die jongens die zich ook graag voorstellen en het wellicht een stuk leuker zouden vinden als iets meer aandacht zouden krijgen. Ik bedoel maar, dit topic is al bezig aan pagina 4, ik zie diverse andere "voorstellers" die er al langer opstaan....1 zielig paginaatje.....3 reacties, en dan nog van die fantastische ook......varierend van "welkom" tot "welkom !" en soms gaat iemand zich te buiten en maak er zelfs "welkom hier!" van...... gelijke monniken, gelijke kappen, zo gaat het spreekwoord volgens mij....

Oef.
De Pep sprak! :sneaky:

je kan in je profiel instellen hoeveel posts er op 1 pagina komen, als je dat even maximaal zet dat is dit voorstel topic ook een pagina lang, is mischien wat minder schokend

hendrix2
2 april 2007, 22:53
Goh, hoe opvallend is het toch dat als een dame zich voorstelt er binnen no time meerdere pagina's idioterie neergtyped worden, vooral (en voornamelijk) door de mannelijke senior members...testosterongehalte > 70%....best wel lullig voor al die jongens die zich ook graag voorstellen en het wellicht een stuk leuker zouden vinden als iets meer aandacht zouden krijgen. Ik bedoel maar, dit topic is al bezig aan pagina 4, ik zie diverse andere "voorstellers" die er al langer opstaan....1 zielig paginaatje.....3 reacties, en dan nog van die fantastische ook......varierend van "welkom" tot "welkom !" en soms gaat iemand zich te buiten en maak er zelfs "welkom hier!" van...... gelijke monniken, gelijke kappen, zo gaat het spreekwoord volgens mij....

Oef.
De Pep sprak! :sneaky:
btw, je kickt hem zelf wel weer naar boven... anders was dit topic ongetwijfeld weggezonken in de diepten van dit forum.
Nu zullen we hem graag wat langer omhoog houden speciaal voor jou!!!

Pais
2 april 2007, 23:35
Ja leuk, laat ik hier ook gaan posten. Het is immers maandagavond en maandagavonden zijn me saai genoeg!
En welke nieuweling wil nou niet een uitgebreide ruzie in zn voorsteltopic?

Stikjarloers :D

hendrix2
2 april 2007, 23:41
Inderdaad...
Ik heb me zelf nooit voorgesteld... laat staan dat ik een lang topic kreeg...

iwamoto
2 april 2007, 23:42
:rockon: ruzie ruzie ruzie :rockon:

lifespan is een sukkel

hendrix_appendix
3 april 2007, 11:13
Iwa toch! Niet zo stoken, in plaats daarvan; plaats wat posts in zijn eigen voorsteltopic. Dan is hij ook weer gelukkig!

Kim Wilson
3 april 2007, 11:15
Iwa toch! Niet zo stoken, in plaats daarvan; plaats wat posts in zijn eigen voorsteltopic. Dan is hij ook weer gelukkig!
Goed idee!

lifespan
11 april 2007, 22:29
Goh, ik bloos er zowat van....posts in mijn eigen voorsteltopic...bedankt maar denk nou niet dat ik het daarom doe...gezien de reacties op mijn stukje blijkt alleen maar dat dat stuk klopt, ik bedoel maar, diverse SR's voelen zich meteen zwaar op hun spreekwoordelijke pik getrapt en gaan meteen in de aanval...hebben ze blijkbaar toch helemaal niets van mijn epistel begrepen en krijgen testosteron en adrenaline meteen weer de overhand...gelukkig zijn er ook SR's die blijbaar wél doorhebben wat ik bedoel....en geloof me, of ik nou wel of niet posts krijg op mijn voorsteltopic interesseert me niet, maar kijk nou gewoon eens welke "voorstellers" veel reacties krijgen en welke weinig tot bijna niets....begint er al iets door te dringen?

Oef.
Pep sprak weer.
En zal waarschijnlijk wel weer onzinnige en kinderachtige reacties krijgen....