PDA

View Full Version : Hello



FreakyDevochka
14 februari 2007, 16:38
Hey ik ben nieuw :p

Ik ben Neel, een gitariste uit Enschede. Ik ben 16 jaar en zit sinds November 2006 in een band genaamd Scarlet Dream. Ik speel al 3 jaar zonder les te hebben gehad.
Naast gitaar spelen teken ik ook graag Anime/Fantasy en schrijf ik romans.
Ik luister het liefst naar Metal, Punk, Rock maar soms ook Acoustic. En ik ben fan van t.A.T.u. en Kittie.

Hopelijk is dit genoeg :p want ik weet niks meer.

PS. Freaky Devochka = Freaky is Engels voor enge/maffe/gekke/enz, Devochka is Russisch voor meid.

rocker_71
14 februari 2007, 17:20
welkom Tukker(in)!

Tho
14 februari 2007, 17:26
Welkom Neel, wat is je gear?

M@rtijn
14 februari 2007, 17:49
Heej welkom Neel,

Leuk dat je ook uit Enschede komt ;)

hendrix_appendix
14 februari 2007, 22:58
Ook al ben je en meisje, mocht je hier nog vaker willen posten doe dat dan niet in het paars maar in het gewone lettertype. Ik weet dat het erg leuk is om al die forum-mogelijkheden uit te zoeken maar het is beter om met de grote massa mee te gaan zei mijn opa altijd, na WO II.
Oja qua je muzieksmaak is het een beetje zum kotzen, maar misschien kan men je hier daar nog wel wat over bij brengen.

Oja: Welkom!

Sjon3
15 februari 2007, 16:42
Hey Tukker ! ben je ook voor FC Twente ? Bakircioglu ownt netzo hard

ExRxIxC
15 februari 2007, 22:35
Oja qua je muzieksmaak is het een beetje zum kotzen, maar misschien kan men je hier daar nog wel wat over bij brengen.


en waar slaat dit danweer op?

Sjon3
16 februari 2007, 16:05
hendrix doe eens aardig tegen de nieuwelingen (-________________-)

weet jy trouwens ook wat een appendix is ? ik denk als je dat zou weten je meteen je naam zou verandere

Kim Wilson
16 februari 2007, 16:06
Appendix betekent aanhangsel. Niks vreemds aan. :)

Sjon3
16 februari 2007, 16:16
lol dat slaat tog 10x nergens op

Kim Wilson
16 februari 2007, 16:17
lol dat slaat tog 10x nergens op
Nee, jij maakt de wereld blij... :roll: