PDA

View Full Version : Mijn site



rudmerbruinsma
14 februari 2007, 16:16
Ik heb een nieuwe site gemaakt over mijn thuisstudio.
Het moet nog wel een beetje verder aangekleed worden maar dat komt nog wel. Ik hoop dat je het wat vind. Een reactie in het gastenboek zou ik wel leuk vinden ;)

www.rlbrecordings.nl

Rinze
14 februari 2007, 19:08
Leuke site, dus je speelt ook lapsteel en pedalsteel. Wat ik een klein minpuntje vind zijn die Flashknopjes, daar moet ik altijd twee keer op klikken. Verder mooi gedaan! En ook nog uit het Heitelān...

rudmerbruinsma
14 februari 2007, 19:20
dankje Rinze,
Jij hebt ook een leuke site!

p.s. Dat is een geweldige mooie Framus gitaar op je website!

Gr. Rudmer

Rinze
14 februari 2007, 20:17
Dank je, ik zie nu dat jij niet de steelgitarist bent, is dat familie? Mooi he die Framus, heb ik vant zomer ook een hele dag voor in de trein gezeten naar Nijmegen bij 30+ graden, maar hij is het waard.

rudmerbruinsma
15 februari 2007, 12:49
Hehe ik weet wat je bedoeld. Als je eenmaal iets moois hebt gezien dat moet je het ook hebben. Van waar en onder welke omstandigheden dan ook.
Die pedal steelgitarist dat is mijn vader. Hij heeft een tijdje terug een eigen CD gemaakt en we zijn momenteel druk bezig met een tweede. Kijk maar eens op zijn site: www.meinebruinsma.nl. Hij heeft jarenlang bij de countryformatie Early bird gespeeld. Hier overigens geen onbekende in it fryske haagje.

Groet,

rudmerbruinsma
6 oktober 2007, 02:10
Ook heb ik een forum gemaakt welke speciaal voor de homerecorders onder ons is bedoeld :

Thuisstudioforum (http://forum.rlbrecordings.nl)