PDA

View Full Version : nieuwe amp gekocht !!!



matty
14 februari 2007, 11:41
eindelijk heb ik een lampenamp
de orange tiny terror :p
voorlopig is de cab wel een omgesoldeerde sun st-15 transistorbakbrol ding met een crappy 8" speaker, maar zelfs daarop klinkt hij heerlijk.

eindelijk die mooie zingende cleane toon heerlijk :p
en er valt serieuze oversturing uit te halen (de speaker kan hem alleszins niet aan)

ik zal eens foto's posten binnenkort

sorry dat ik het post maar ben er gewoon erug blij mee :)

guitartub
14 februari 2007, 11:56
eindelijk heb ik een lampenamp
de orange tiny terror :p

sorry dat ik het post maar ben er gewoon erug blij mee :)

Wat is er leuker dan je plezier delen met andere liefhebbers?
Van Harte.
Kun je misschien een keer een soundsample'tje posten? Ik denk dat ik niet de enige nieuwsgierige ben.

Iig veel plezier met je aankoop.

matty
14 februari 2007, 12:20
ik zal eens proberen, maar ik vrees dat de kwaliteit niet hoog zal zijn met de huidige cab

1959SLP
14 februari 2007, 12:24
Congratz kerel! 12" speaker er onder en beuken maar :)

DeiDRagonas
14 februari 2007, 13:04
Gefeliciteerd Matty! Veel plezier ermee. Ik heb hem zelf ook es getest maar het is echt NIET mijn ding. Hoewel ze een prachtige styling hebben blijf ik ver van Orange. En de Tiny vond ik vrij prijzig voor wat je nu eigenlijk krijgt.... Maar goed dat smaken verschillen. Rockse in ieder geval!!

grt, Roy.

Chris Winsemius
14 februari 2007, 13:08
Congrats!
Succes met de speakerkast-zoektocht.

LP_CL
14 februari 2007, 13:08
congrats!
orange maakt echt HEEL goede versterkers. Het is altijd fun om op zo'n afschuwelijk lelijke versterker te spelen. Best dat je meestal met je rug ernaartoe speelt. :rockon:
Ik denk er sterk over om later (als ik weer geld heb) een orange rockerverb 100 te gaan kopen. *drool* :hippie:

matty
14 februari 2007, 13:23
lelijk? die is kweetnie hoe mooi

glacius
14 februari 2007, 13:43
goeie aankoop !

als je een cab zou willen gaan bouwen heb ik nog wel 2 12inch celestions over die je voor een zacht prijsje over mag nemen

Swan
14 februari 2007, 13:46
gefeliciteerd!
er stond n goedkope ampeg cab op MP..misschien is dat wat

Kim Wilson
14 februari 2007, 13:46
En ik heb nog wel een cabje waar die in passen. :)

marc_o
14 februari 2007, 16:20
Heb 'm vorige week in de Jukebox in Boekel eens over een Marshall 412 met Greenbacks en een oversized V30 212 van Bogner gezet en jongens toch, wereldsound!!!

BS
14 februari 2007, 21:03
sorry dat ik het post maar ben er gewoon erug blij mee :)

Man dat doet iedereen ;) er is niks mis met blij zijn om je nieuwe gear !

Heb de TT nog niet gehoord maar bijna iedereen vind m erg leuk dus geniet er maar van :).