PDA

View Full Version : London city comet 1



jasper159
13 februari 2007, 20:16
Hallo,
ben van plan om een London city comet 1 te kopen, maar heeft iemand hem (bespeeld) en meningen?
Hij is bij Leo Caerts in leuven te koop voor 224€
Bedankt

Spitfire
13 februari 2007, 20:21
Leer zoeken luie hond :chicken:

Op de eerste pagina zelfs staan een apart topic over die gitaar
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=78714

:satisfie:

jasper159
13 februari 2007, 20:23
Oelalaa, je m'excuse. :chicken:

Hector_Tsolodimos
13 februari 2007, 21:15
Oelalaa, je m'excuse. :chicken:
maar toch:
misschien wat duur.. 224, ze zijn goedkoper verkrijgbaar
en ja, het zijn goede gitaren
zo´n beetje, ofja, vrijwel zeker, de beste budgetgitaar die momenteel op de markt verkrijgbaar is
heb er zelf ook een, naast mijn Fender USA Standard Stratocaster

RolandT
13 februari 2007, 21:24
Hoe zit dat met de Squiers? Bijvoorbeeld zo'n Affinity Telecaster, (http://www.thomann.de/de/fender_squier_affinity_tele_mn_bb.htm) die kost amper 158 euro. De specificaties lijken gelijk (op papier) aan die van de Comet. Of ook de Squier std tele (http://www.thomann.de/de/fender_squier_std_telecaster_rw_vb.htm) voor 219 euro? Ik vermoed dat Fender door de grotere getallen toch beter zou moeten kunnen doen dan LC, of niet?

d'oh
13 februari 2007, 21:27
maar toch:
misschien wat duur.. 224, ze zijn goedkoper verkrijgbaar
en ja, het zijn goede gitaren
zo´n beetje, ofja, vrijwel zeker, de beste budgetgitaar die momenteel op de markt verkrijgbaar is
heb er zelf ook een, naast mijn Fender USA Standard Stratocaster

zullen we niet gaan overdrijven, 224 is een nette prijs tenzij je naar het noorden van nederland wil karren, dan heb je hem ietsie goedkoper

maargoed zoals hector als zegt, de beste budgetgitaar op het moment, heb hem ook
ik heb wel de hele electronica verandert naar eigen smaak

Azrael
14 februari 2007, 13:26
zullen we niet gaan overdrijven, 224 is een nette prijs tenzij je naar het noorden van nederland wil karren, dan heb je hem ietsie goedkoper

maargoed zoals hector als zegt, de beste budgetgitaar op het moment, heb hem ook
ik heb wel de hele electronica verandert naar eigen smaak

Wil ik nog even toevoegen dat dat bij deze gitaar in princiepe niet hoeft aangezien de electronica prima is. Echt verbeteren kun je dat niet (je kunt hem misschien shielden), hoogstens een smaakaanpassing.

ps. Gisteren stond hij in drop C stemming met alles een hele toon lager gestemd. Metal op een tele haha........ik speel nu al zolang enkel op normale stemming dat ik het gewoon eens moest proberen voor de gein. Valt nog best te doen al hoor je dat het een single coil is. Maar je krijgt wel een flinke Iron Maiden tone eruit.

Aron Maiden
14 februari 2007, 14:04
Het zijn gewoon hele goede gitaren!! super klaliteit!!,
ik heb die van mij al bijna een jaar, en verder niets aangepast, alleen een keer geschuurt en daarna donkerbruin gemaakt!!, voor de rest niets mee gedaan, ze zijn gewoon al zo goed!

Mischien dat ik er nog wel een spitfire bij wil.. lijken me ook wel lekkere gitaren!