PDA

View Full Version : Italian Spruce/Shoppen bij Rivolta: wie wil iets?



Mattia
13 februari 2007, 19:55
Kort maar krachtig: ik ga eind maart langs Rivolta in Italie, met een lege stationwagon, en ga wat Italian Spruce inslaan (prijzen op www.riwoods.com (http://www.riwoods.com) te zien). Ik denk dat ik redelijk wat korting zal kunnen gaan regelen, ga ook voor wat mensen in de VS hout uitzoeken, dus als iemand interesse heeft, meld het eventjes. Ze hebben echt heel mooi hout beschikbaar voor akoestische gitaren, wel meestal niet erg oud, dus niet meteen te gebruiken (jaartje laten liggen, misschien iets meer, als het even kan), maar wel toppie. Ook bearclaw.

Enfin, als iemand iets zou willen, laat het maar weten!

Mattia

jan jansen
13 februari 2007, 21:26
(prijzen op riwoods.com te zien).

Helaas is mn italiaans niet al te best...oftewel begrijp geen snars van die taal,

jj :satisfie:

AvU
13 februari 2007, 21:39
rechts boven staat english!

grt. Arjan

jan jansen
13 februari 2007, 22:07
rechts boven staat english!

grt. Arjan


oops....effe niet gezien,bedankt voor de tip,

JJ :rockon:

Javaca
13 februari 2007, 22:53
Aargh...

Geen geld :(

ernieman
13 februari 2007, 23:36
idd, geen geld man voor wat je daar krijgt...

nog geen 50 euro voor een top kwaliteit spruce topje?

Kben opzich wel geintereseerd, maar ik heb wel "extreme" kwaliteits-eisen. Normaal zoek ik tops liefst altijd zelf met de hand uit.
Eneuh, hoe dacht je dat te gaan verdelen terug in Nederland? Ik woon namelijk in België...

-edit- zie juist dat de prijzen ex btw zijn... Maar toch. Blijft niet echt duur als je tijd hebt om het zelf te drogen.

Mattia
14 februari 2007, 05:57
idd, geen geld man voor wat je daar krijgt...

nog geen 50 euro voor een top kwaliteit spruce topje?

Kben opzich wel geintereseerd, maar ik heb wel "extreme" kwaliteits-eisen. Normaal zoek ik tops liefst altijd zelf met de hand uit.
Eneuh, hoe dacht je dat te gaan verdelen terug in Nederland? Ik woon namelijk in België...

-edit- zie juist dat de prijzen ex btw zijn... Maar toch. Blijft niet echt duur als je tijd hebt om het zelf te drogen.

Nou, ik ga dus persoonlijk langs, en persoonlijks een hele dag snuffelen tussen de tops. Dus als je je 'extreme' kwaliteitseisen wil kwalificeren, kan ik je misschien tegenmoet komen. Ben zelf ook nogal kieskeurig; 't moet licht zijn, zeer stijf, en er leuk uitzien (al hoeft het niet perfect mooi, wat mij betreft).

Verder, nouja, verdelen per post, denk. En ik vermoed dat ik nog eens redelijk wat korting op die prijzen zal krijgen (ik ga er nu al een stuk of 40 kopen, staat vast).

Mattia

Samy
31 oktober 2007, 11:57
Mattia,

Een beetje laat maar toch de moiete waard om te proberen,
Ik bouw zelf een Luit (oud) en ben op zoek naar wat Spruce TOP. Ben je wel naar Italie geweest? veel hout gekocht? ik ben erg benieuwd . Ik zou ook graag wat spruce willen kopen maar ik hoef maar 2 a 3 toppen, een beetje te weinig voor zo'n trip.
Alvast bedankt