PDA

View Full Version : Leraar gezocht omg. Maastricht



HuubA
13 februari 2007, 18:28
Hoi,

Ik zoek een gitaarleraar (elektrisch) rond Maastricht. Ik wil graag zachte rock tot metal spelen, maar ook theorie en af en toe blues/jazz/funk/... (optioneel)

Ik speel zelf 2.5 jaar waarvan ik een jaartje klassiek heb gevolgd, verder heb ik zowat alles alleen moeten aanleren.

Alvast bedankt,

Huub

pol
15 februari 2007, 15:47
Ik ben ook van Riemst en volgde in een ver verleden gitaarles bij een zekere Peter, en dat was toen in Tongeren, da's ook in de buurt dus.
Rik van rik's rock shop (www.rrshop.be) uit Tongeren kent die kerel ook ook en die weet zeker nog wel andere gitaarleraars.

HuubA
15 februari 2007, 19:00
Hey, bedankt man. Ik dacht dat rik's rockshop een tijdje terug gestopt was oid. Ik zal daar eens gaan informeren, heel erg bedankt!

anibal
13 maart 2007, 11:37
Hoi,

Ik zoek een gitaarleraar (elektrisch) rond Maastricht. Ik wil graag zachte rock tot metal spelen, maar ook theorie en af en toe blues/jazz/funk/... (optioneel)

Ik speel zelf 2.5 jaar waarvan ik een jaartje klassiek heb gevolgd, verder heb ik zowat alles alleen moeten aanleren.

Alvast bedankt,

Huub

Wat denk je wan Marcel Coenen
http://www.marcelcoenen.com/

HuubA
25 maart 2007, 18:04
Was hem al tegengekomen. Helaas zijn zijn lessen iets te prijzig, anders had ik zeker graag les van hem gehad.