PDA

View Full Version : koperfolie schielding



slisse
13 februari 2007, 16:34
waar vind ik koperfolie?

bert k
13 februari 2007, 16:36
Bouwmarkt.

E-J
14 februari 2007, 22:15
Nou...niet dus. Vandaag bij Gamma en Karwei langsgeweest...niets!

Iemand nog ideetjes?

savale
14 februari 2007, 22:24
Nou...niet dus. Vandaag bij Gamma en Karwei langsgeweest...niets!

Iemand nog ideetjes?

Ja: gebruik aluminiumfolie. Heb t hier voor m'n strat gebruikt. 3 laagjes op elkaar vouwen en dan werkt het ook prima!

dark_viper
15 februari 2007, 02:00
Nou...niet dus. Vandaag bij Gamma en Karwei langsgeweest...niets!

Iemand nog ideetjes?
modelbouw winkel

hansies
15 februari 2007, 08:50
waar vind ik koperfolie?

www.rockinger.de, daar hebben ze wat ge zoekt.
greetz
Hansies

Rinze
15 februari 2007, 10:51
Het lijkt mij dat ze het bij een elektronicahandel toch ook wel verkopen?

frekie
15 februari 2007, 10:53
Bij mij in het dorp had de ijzerboer nog een rolletje. Dus de betere gereedschap/ijzer winkel. "Latoenkoper" is de technische naam. Wel handschoenen aandoen als je ermee werkt want je snijdt je handen eraan open. Ik heb het in mijn RW strat gehad, scheelde wel wat brom maar ik had het idee dat het wat hoog weghaalde.

bert k
15 februari 2007, 11:18
Als je in de buurt van Rotterdam zit kan je naar de Metaalwinkel (http://www.metaalwinkel.nl/). Die heeft het zeker. Hij zit recht tegenover de bouwmarkt. :)

no 1 hops
15 februari 2007, 14:38
tesa professional 50565-00002-01
5 cm breed 25 meter lang en een euro of 12, kijk eens bij een provak winkel.
deze heeft een papierlaag aan de klevende kant, dat is makkelijk bij aftekenen en knippen en plakken.
misschien heb je geluk bij de lidl, die hebben nu tape in de aanbieding, ook alu. maar die heeft die afdeklaag niet.

no 1 hops
15 februari 2007, 14:41
Bij mij in het dorp had de ijzerboer nog een rolletje. Dus de betere gereedschap/ijzer winkel. "Latoenkoper" is de technische naam. Wel handschoenen aandoen als je ermee werkt want je snijdt je handen eraan open. Ik heb het in mijn RW strat gehad, scheelde wel wat brom maar ik had het idee dat het wat hoog weghaalde.daar had e! het ook over bij zelfbouw.
toch denk ik dan dat er ergens wat mis gaat.
denk aan veranderende weerstand omdat kabel kan worden verwijdert vanwege aardlussen.
vraag mij ook af in hoeverre iemand geluid in zijn geheugen kan vasthouden om te controleren.
want vaak komt de hele boel los, incl pups en dan is puphoogte en verschil na inbouwen echt wel van belang