PDA

View Full Version : Ervaren en enthousiaste gitarist (M/V) gezocht



Fluxury
13 februari 2007, 13:50
Fluxury is een gedreven en gezellige band opgericht door componist-toetsenist Jan kuipers en tekstdichter-bassist Jos Witsenburg. Naast vaste drummer Stelios Kalis hebben door de jaren heen meer mensen meegespeeld op project basis. Muziek is niet hun boterham; wel hun passie. Fluxury bracht twee albums uit en aan de derde wordt hard gewerkt. De muziek heeft een kenmerkend eigen geluid met veelal gecompliceerde, kwalitatief hoogstaande composities. Gitaar speelt hierbij uiteraard een belangrijke rol. Vanaf 2007 wil Fluxury weer als vaste band gaan spelen.

Hiervoor zoeken wij een: ERVAREN EN ENTHOUSIASTE GITARIST (M/V).

Audities voor een zangeres zijn in een gevorderd stadium. We willen 3 tot 6 optredens per jaar doen. Band repitities ca. 2x per maand in midden Nederland (nader te bepalen), initiele gitaarrepetities en opnames in Leiden. Bij de repetities heeft Jan Kuipers de muzikale leiding.

Voor muziekfragmenten en meer informatie op www.fluxury.nl

Jetso
14 februari 2007, 15:40
Ik heb de soundclips op jullie cd gehoord, klinkt heel goed, en klinkt ook heel erg in de richting van waar ik zelf naar op zoek ben.

Ik heb jullie al een mail gestuurd naar jos at fluxury.nl met een uitgebreidere reactie.