PDA

View Full Version : Schijtmetal-opname zonder vocals!!



Gitaro
13 februari 2007, 03:26
Wat vinden jullie van dit geluid? Ik heb alles in één take opgenomen, ik heb niks gemixed of gemastered want daar heb ik geen verstand van. Het komt direct uit m'n versterker via een kabel, en het klinkt best shit. Op een schaal van 1 tot 10, waar 1 = Zelfmoordneiging en 10 = Behoorlijk slecht, wat denken jullie?

http://www.soundclick.com/iesvs

Naar music en dan Play Hi-fi. :)

Oja, wat ik zelf vind, ik vind het wel OK, maar ik had een andere snare moeten kiezen. Deze is gemaakt voor snelle blastbeats denk ik, want hij geeft soms een crappy geluidje.

Tias
14 februari 2007, 20:14
ik hoor de bas een beetje raar, de drums zijn wel goed. Ik den dat je base wat harder kan(of iets anders) en je gitaar moet stereo(klinkt altijd wat lekkerer). Maar volgens mij klinkt het wel lekker

Tias
14 februari 2007, 20:17
ik hoor de bas een beetje raar, de drums zijn wel goed. Ik den dat je base wat harder kan(of iets anders) en je gitaar moet stereo(klinkt altijd wat lekkerer). Maar volgens mij klinkt het wel lekker
kut luister ik de verkeerde xD, wacht ff dan neem ik de goeie:P

Tias
14 februari 2007, 20:19
kut luister ik de verkeerde xD, wacht ff dan neem ik de goeie:P
klinkt wel goed, misschien een iets andere snare maar zo erg is het niet. Et klinkt echt gaar aant einde:P
mnaa laters

savale
14 februari 2007, 22:37
Hehe niet echt mijn stijl dus kan er weinig over zeggen. Maar het klinkt op zich wel goed! Gitaar overruled de drums wel behoorlijk. Die klinkt nogal slapjes vind ik.

Gitaro
14 februari 2007, 22:44
Hmm ja, daar heb je wel gelijk in. Ik ga in ieder geval de bassdrum wat hoger zetten, die hoor je niet goed genoeg pompen. De cymbals mogen ook wel wat duidelijker denk ik. Iig bedankt voor de reacties