PDA

View Full Version : Oefenruimte omgeving Utrecht



FrankC
12 februari 2007, 23:14
Kunnen jullie me op weg helpen? Ik zoek een oefenruimte in de omgeving Utrecht.

Firebird
12 februari 2007, 23:34
DB's Utrecht - Cartesiusweg
StarSound Studio - Ceylonlaan

L4A
13 februari 2007, 16:16
en Ceres, Oudegracht.

Maarreh, waarom zoekt iemand die bij locatie "Kathmandu" heeft staan oefenruimte in Utrecht?

Kim Wilson
13 februari 2007, 16:21
Interessante vraag, wij zoeken ook een ruimte in de omgeving van Utrecht-Amersfoort.

FrankC
13 februari 2007, 16:28
Mensen bedankt voor de tips!

[QUOTE=L4A]en Ceres, Oudegracht.

Maarreh, waarom zoekt iemand die bij locatie "Kathmandu" heeft staan oefenruimte in Utrecht?[QUOTE

Tsja, een bassist in Nieuwegein een drummer in Almere. Ik keek naar de wereldbol en heb vervolgens met een dartpijltje Utrecht gegooid.

Daarbij vliegt Transavia rechtstreeks op AMS.

L4A
13 februari 2007, 16:57
Mensen bedankt voor de tips!

Tsja, een bassist in Nieuwegein een drummer in Almere. Ik keek naar de wereldbol en heb vervolgens met een dartpijltje Utrecht gegooid.

Daarbij vliegt Transavia rechtstreeks op AMS.

Okee nu snap ik het ;)

Tho
13 februari 2007, 17:30
Interessante vraag, wij zoeken ook een ruimte in de omgeving van Utrecht-Amersfoort.

Je komt toch zeker niet uit Amersfoort he Hans :eek: Wij zoeken er ook nog een.. Popschool zit sowieso bomvol. Daar kom je echt niet bij

L4A
13 februari 2007, 19:08
.... Popschool zit sowieso bomvol. Daar kom je echt niet bij
Ja dat is bij dB's in Utrecht ook wel een probleem. Je komt meestal op een wachtlijst te staan en dan is het hopen dat er iemand (of vaker: meerderen) afbelt. Doordeweeks in ieder geval, hoe dat in de weekenden zit weet ik eigenlijk niet.
Ceres heb ik nog nooit in gerepeteerd, en Starsound ben je volgens mij sneller aan de beurt dan dB's. Maar miscchien is dat inmiddels ok wel weer anders.

Tho
13 februari 2007, 19:29
Ja dat is bij dB's in Utrecht ook wel een probleem. Je komt meestal op een wachtlijst te staan en dan is het hopen dat er iemand (of vaker: meerderen) afbelt. Doordeweeks in ieder geval, hoe dat in de weekenden zit weet ik eigenlijk niet.
Ceres heb ik nog nooit in gerepeteerd, en Starsound ben je volgens mij sneller aan de beurt dan dB's. Maar miscchien is dat inmiddels ok wel weer anders.

Ja dat ken ik ja. "als er een plekje vrijkomt ben je de eerste die het hoort". Denk maar niet dat ze bellen hoor :sneaky:

Reel Big Fish
13 februari 2007, 23:21
Verplaatst naar Gezocht!

Tho
14 februari 2007, 18:32
JA JONGENS IN HEB ER EEN! :D Zaterdag middag, in de Popschool notabene!

L4A
15 februari 2007, 21:16
YIEHAA! Veel plezier dan he!
JA JONGENS IN HEB ER EEN! :D Zaterdag middag, in de Popschool notabene!

Tho
15 februari 2007, 21:18
YIEHAA! Veel plezier dan he!

haha, waarom staat dat in je sig? :noob:

Reel Big Fish
15 februari 2007, 22:01
Wat staat er in zijn sig dan? Hij heeft gewoon gequote en boven de quote geantwoord ;)

Tho
15 februari 2007, 22:11
Wat staat er in zijn sig dan? Hij heeft gewoon gequote en boven de quote geantwoord ;)

ow.. ja, viel me even niet op, ik zet een citaat er altijd boven..

Daar komt bij dat ik er een dienst op heb zitten van 7:00 tot 19:00 :angry:

Thom TK
16 februari 2007, 15:33
Ja dat is bij dB's in Utrecht ook wel een probleem. Je komt meestal op een wachtlijst te staan en dan is het hopen dat er iemand (of vaker: meerderen) afbelt. Doordeweeks in ieder geval, hoe dat in de weekenden zit weet ik eigenlijk niet.
Ceres heb ik nog nooit in gerepeteerd, en Starsound ben je volgens mij sneller aan de beurt dan dB's. Maar miscchien is dat inmiddels ok wel weer anders.

DB's zit inderdaad vaak vol, en ze bellen inderdaad NIET!
Heel vervelend, maarja wel een erg goede ruimte (gratis koffie, Marshall JCM900's vaak).
In Nieuwgein zit er ook eentje waar wij momenteel zitten, maar ben de naam even kwijt.
Montageweg 2.

L4A
20 februari 2007, 21:57
De ruimtes zelf in dBs zijn inderdaad wel erg okee ja: prima gear, groot, geen beschimmelde oude meuk zoals ik wel eens in Hilversum ben tegengekomen (Jono's ofzo? daar groeiden gewoon de paddestoelen uit je versterker) en idd gratis koffie, handig als je na een slopende week nog even drie uurtjes wil knallen. :D

Maar er zijn in Nieuwegein ook repeteerruimtes? Dat wist ik niet, interessant want dat is wel bij mij in de buurt: hoe zijn die ruimtes dan?

Ennuh, @ Reel Big Fish (en waarschijnlijk ook wat anderen): no offence, maar ik ben een zij en geen hij...

Thom TK
25 februari 2007, 21:05
De ruimtes zelf in dBs zijn inderdaad wel erg okee ja: prima gear, groot, geen beschimmelde oude meuk zoals ik wel eens in Hilversum ben tegengekomen (Jono's ofzo? daar groeiden gewoon de paddestoelen uit je versterker) en idd gratis koffie, handig als je na een slopende week nog even drie uurtjes wil knallen. :D

Maar er zijn in Nieuwegein ook repeteerruimtes? Dat wist ik niet, interessant want dat is wel bij mij in de buurt: hoe zijn die ruimtes dan?

Ennuh, @ Reel Big Fish (en waarschijnlijk ook wat anderen): no offence, maar ik ben een zij en geen hij...

De oefenruimtes daar zijn niet heel erg fantastisch hoor...als versterker staan er vaak 2 Fender FM212's...(mooi leadgeluid hebben die dingen), en een Behringer bas versterker.
Althans, de ruimte die wij altijd hadden.
Verder zijn die ruimtes daar wat aan de kleine kant en de isolatie is ook niet heel best, maar als je er niet zo vaak komt is het wel oke.

Oh en de verwarming was altijd kapot daar (ik weet niet of het nog steeds zo is).
Heel irritand als je lead-gitarist bent.

L4A
25 februari 2007, 23:34
De oefenruimtes daar zijn niet heel erg fantastisch hoor...als versterker staan er vaak 2 Fender FM212's...(mooi leadgeluid hebben die dingen), en een Behringer bas versterker.
Althans, de ruimte die wij altijd hadden.
Verder zijn die ruimtes daar wat aan de kleine kant en de isolatie is ook niet heel best, maar als je er niet zo vaak komt is het wel oke.

Oh en de verwarming was altijd kapot daar (ik weet niet of het nog steeds zo is).
Heel irritand als je lead-gitarist bent.
Hm. To be honest; de FM212 ken ik niet, maar Fender versterkers in het algemeen zijn niet zo aan me besteed (in dBs staan oa TwinAmps, en wel s op een Hot Rod Deluxe gespeeld).
Maarja, als daar tegenover staat dat je tenminste wel een repeteerruimte hebt dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk!
Dus goed om te weten, ik ga m onthouden, thanx.

(En ja, erg koude ruimtes lijken me inderdaad irritant om in te spelen!)

Tho
26 februari 2007, 00:00
Wij hebben het goed bekeken :) Alles staat er in, en voor 20 euro ben je 4 uur zoet. 2 x Powertone II.. dat is ook wel fijn :satisfie:

Thundermane
26 februari 2007, 11:27
20 euro voor 4 uur? :o nouja ik zit in een bandje waarbij we 50 euro per maand voor een zolder betalen :P