PDA

View Full Version : Aanbod Marktplaats



Vickman
12 februari 2007, 22:51
Ligt het nu aan mij of worden er echt heel veel gitaren op Marktplaats gedumpt. Ik doe er zelf ook aan mee en ik kijk regelmatig wat er wordt aangeboden. Alleen vandaag (12-02-2007) worden er al 10 pagina's met gitaren aangeboden.

Debaser
12 februari 2007, 22:53
waarvan 50% winkels en andere keiper shit

Gitaro
12 februari 2007, 22:54
Mja, dat zijn niet allemaal particulieren, maar het aanbod is lekker hoog ja. Heil internet!

edit: Ah, spuit elf :sneaky:.

robert-gitarist
12 februari 2007, 22:56
waarvan 50% winkels en andere keiper shit

+1.
En dan ook nog eens de zelfde advertentie 3 keer erop geplaatst ofzo.Vind dat ze dat best wel eens aan mogen gaan pakken.Ga ergens anders dat oud hout van je met de naam Keiper etc aanbieden :stop:

Vickman
12 februari 2007, 23:08
Ze zullen die Keiper en Adonis troep blijkbaar nog wel kwijt kunnen.

robert-gitarist
12 februari 2007, 23:10
Mwah tis nog winter he,mensen zoeken nog steeds hout voor de open haard :D

Maare wat wil je in vredesnaam bereiken met dit topic :chicken:

Gitaro
12 februari 2007, 23:12
Het irritante is dat je ook niet lekker op je gemak 'op prijs' kan filteren, omdat de helft van de échte gitaren ook nog eens NOTK/TEAB zijn enzo.

Maargoed, dat mag de pret niet drukken. Het is beter dan advertenties in de krant. En bovendien hebben we ook nog gitaarmarkt

Waarom ze dat doen snap ik niet echt, de respons is veel beter als je een richtprijs geeft, veel mensen houden er niet van om het eerste bod te plaatsen, zeker niet via mail en al helemaal niet via telefoon. Gelukkig heb je vaak genoeg €100-op-een-USA bieders om het ijs te breken :D.

DarknessAwaits
12 februari 2007, 23:14
Wellicht een discussie uitlokken? -edit: in reactie op robert-gitarist-

Persoonlijk heb ik het idee dat mensen rond deze tijd van het jaar geld nodig hebben en daarom redelijk veel te koop zetten. Aan de andere kant kopen de mensen minder omdat... jawel, omdat ze geld nodig hebben. Dat werkt dus een beetje dubbelop.

Vickman
12 februari 2007, 23:21
Ik zette vanochtend vroeg een gitaar op Marktplaats en ik kijk vanavond en zie dat die al op pagina 10 staat. Vandaar dat ik eens wat op het forum zet. Ik vraag me af of er nog zoveel mensen zijn die een gitaar willen kopen?

BamBuFan1
13 februari 2007, 00:43
waarvan 50% winkels en andere keiper shit

Pre- of post-lawsuit Keiper? Dat maakt nogal verschil namelijk... http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/chase.gif

glacius
13 februari 2007, 10:41
waarvan 50% winkels en andere keiper shit


waar ik doodziek van kan worden !!!!!!