PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar gekocht



Jay75
12 februari 2007, 22:40
http://i64.photobucket.com/albums/h181/Jizzo75/hb_starplayer_detail01.jpg

Een Duesenberg TV Starplayer

I Love it!!!

Heerlijk met die P90 en HUM, echt perfecte combi!!

Tho
12 februari 2007, 22:41
potverdrie, wat een plaatje! Echt schitterend, gefeliciteerd! Heb je ook 'live' foto's?

robert-gitarist
12 februari 2007, 22:43
Ehm appart.
Niet geheel mijn ding maar ik vind hem wel donders mooi.Erg fraai alleen komt die body meer als een soort kunststof over ofzo.Beetje plastic achtig maar de rest erom heen maken een heleboel goed.Mooie elementen combi ook.Gefeliciteerd,mooie plank.Veel plezier ermee

Spitfire
12 februari 2007, 22:45
:nervous:






Omdat 1 smiley meer zegt dan 1000 woorden....

Punt
12 februari 2007, 22:56
erg mooi, klinkt het ook ?

LP_CL
12 februari 2007, 23:06
wauw, de eerste holowbody die ik ECHT mooi vind! tenminste niet zo'n giga-dinosaurier lomp ding. Congrats!!

Spitfire
12 februari 2007, 23:07
Waarom doet dit ding me zo aan een vliegtuig denken?

rickert
12 februari 2007, 23:07
Gaaf gozer! Damn wat wil ik graag mijn dikke rocknroll gitaar kopen :satisfie: Ik ben ook benieuwd naar de livefoto's!! Heb je je Hot Rod ingeruild btw?

DarknessAwaits
12 februari 2007, 23:18
Fantastisch! Ik blijf erbij, Deusenberg heeft echt een geniaal ontwerp op de markt gebracht met dat ding. Daar ga je veel plezier van hebben denk ik, congratz!

Gitaro
12 februari 2007, 23:21
Da's geen gitaar, da's een bolide. IMO inderdaad mooier dan de meeste hollowbodies... veel plezier ermee

LP_CL
12 februari 2007, 23:43
Da's geen gitaar, da's een bolide. IMO inderdaad mooier dan de meeste hollowbodies... veel plezier ermee
Hij is gewoon zo ontzettend AF.

Fenndangoband
12 februari 2007, 23:45
GAS (alweer eens)... wat een lekker ding... heb al veel naar het plaatje op hun site gekeken maar heb ze nog niet gehoord of bespeeld... laat maar iets weten. Een zeer dikke proficiat...

vulvasonic
12 februari 2007, 23:59
Wat een lekkertje! :)

JvD.
13 februari 2007, 00:10
die p90 in de neck klinkt echt super, ik heb hem in mijn iceman.
echt een pracht gitaar, alleen jammer van de glim-meuk slagplaat.

a darker shade of grey
13 februari 2007, 08:21
:nervous:






Omdat 1 smiley meer zegt dan 1000 woorden....

+1
:nervous:

DaveItUp
13 februari 2007, 12:12
Wat een schoonheid!

Jay75
13 februari 2007, 14:30
Yeah, die live pics die zal ik binnenkort eens maken ja, heb 'm pas sinds vrijdag-avond, meteen mee gerepeteerd en hij snijdt lekker in de mix, ik ben goed hoorbaar, beter dan bij mijn Gretsch eigenlijk.
Die glitterslagplaat vind ik dan weer te gek, hehe, komt ook terug in mijn gitaarband btw.

Ik kon 'm testen op mijn eigen amp, omdat de verkoper naar Eindhoven kwam toevallig. Ik deed de koffer open en damn, wat een vet ding, die foto is okay, maar in het echt veel mooier. Toen eerst even droog op gespeeld, was al lekker vol. Daarna inpluggen en gaan. Van lekker clean met een randje tot heerlijke overdrive/scheur. Kan er op surfen met veel reverb, maar ook AC/DC mee spelen. Dus veelzijdig in rocknroll stijl, laten we het daar op houden...

Ik hou niet van HEEL veel gain, beetje is wel lekker, maar het moet wel gedefinieerd blijven en volgens mij hadden ze dat bij Duesenberg ook wel voor ogen. De combi van de 2 elementen is ook tof, beetje Gretsch-like, maar wel helemaal niet te vergelijken weer haha....

Wat grappig is, dat vertelde onze bassist, is dat Duesenberg alles in drie-en erop doet, 3 keer de D van het logo, en alle randjes hebben 3 trapjes zeg maar, erg cool.

Kortom, helemaal mijn ding, ik heb zelfs mijn Gretsch te koop staan ( dat had ik al, maar nu heb ik even genoeg aan deze en mijn oude SGtje)

drap
13 februari 2007, 14:47
Ziet er te gek uit Jay! M'n complimenten http://smile.smilies.nl/696.gif

BS
13 februari 2007, 15:04
congrats !! Ziet er goed uit ! De trem lijkt wel een beetje op een platenspeler arm btw ;)

Kim Wilson
13 februari 2007, 15:10
Wat een vreselijk mooie gitaar, Jay! Ik vind de slagplaat ook errug gaaf, hij is echt helemaal af! Super!!!!!!

Mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen wat ie gekost heeft?

Jay75
13 februari 2007, 15:34
800 euro en hij is als nieuw! Kan er gewoon bijna niks op ontdekken, volgens mij lagen de 1e set snaren vanuit de winkel er nog op...normaal koop ik niet aan de deur maar vrijdag wel dus haha...

Sjel
13 februari 2007, 17:31
Hoi Jay, mooi ding!!! Ik zou persoonlijk de humbucker aan de brug ook nog vervangen door een P-90. Maar ja, da heeft wellicht met mijn single-coil-fetisch te maken ;-)

Sjel
13 februari 2007, 17:31
Waarom doet dit ding me zo aan een vliegtuig denken?


de slagplaat?

ieme
13 februari 2007, 17:33
rock n roll!!!

brunodb
13 februari 2007, 17:37
proficiat! heb er ook nog zo een gehad een tijd geleden. hele leuke en goeie gitaar. alleen wel wat problemen ermee gehad, die eenvoudig op te lossen waren maar die me toch deden besluiten dat de afwerkingskwaliteit niet top is. voor de rest hele fijne klank. maar enkel bruikbaar met een crunch. met zwaardere overdrive wordt het echt modder, maar gelukkig hou je daar toch sowiezo niet van. dus heel veel plezier ermee

Nickname
13 februari 2007, 18:33
:nervous:






Omdat 1 smiley meer zegt dan 1000 woorden....

Hele dikke +1!

:nervous:

Tupelo
13 februari 2007, 19:07
Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi. Man!

Punt
18 februari 2007, 11:06
Nou je wordt bedankt Jay75, ik ben aangestoken en MOET er nu ook een hebben :(

Jay75
18 februari 2007, 12:25
Hahaha,

Ik was al een tijd op zoek naar een gitaar die mijn Gretsch eventueel benaderde qua looks, maar niet zo schijtduur was, net zo lekker klonk, waar ik lekker mee kon surfen maar ook kickass RocknRoll riffs de versterker mee uit kon laten knallen, als je zo'n gitaar zoekt......

GET ONE!!

Ik ben er heel blij mee en t was een "koopje"
Bij soundplaza staat dezelfde te koop op hun website, maar erg duur!

Speulert
18 februari 2007, 14:34
Heel erg Geil!!!

nIQ
26 februari 2007, 23:13
http://www.duesenberg.de/duesenberg/image/hb_starplayerP_tb.jpg
Dit is de mijne..
Net drie weken ofzo binnen en ik ben echt verliefd.
De afwerking is echt prachtig.
Deze heeft nog een piezo onder de brug. Dit is echt een leuke aanvulling als je de distortion achterwegen laat...
Zonder Piezo kan hij echter wel scheuren.

Punt
26 februari 2007, 23:57
Mooi ding, in Belgie gekocht?

Jay75
27 februari 2007, 12:54
Ook erg vet,

Ik heb de mijne dus 2nd hand, dus had geen keuze qua kleur, maar vintage white was ook wel waar ik naar op zoek was, kwam even goed uit dus!

Ik vind de slagplaat vet man bij die van jou!!
Ook een supermooi ding, klinkt te gek he!

steph
27 februari 2007, 13:40
Waar blijven die live foto's nou????

Hector_Tsolodimos
27 februari 2007, 14:49
whaaaat!!
UBER geile gitaar!
Gefeliciteerd!

nIQ
27 februari 2007, 20:17
Mooi ding, in Belgie gekocht?

Yep, de prijsverschillen waren niet enorm (België, Duidsland, Nederland)
en aangezien ik een blue sparkle starplayer TV kon testen bij Key-music in St.-Niklaas België heb ik daar maar besteld. Ook is dit voor mij een lokale winkel wat wel handig is...
Momenteel is men usb kabeltje voor men fototoestel zoek maar eens dit weer opduikt post ik wel eens wat live-foto's van mijn starplayer TV+

De Beer
27 februari 2007, 20:22
Ja en bedankt......nu heeft mijn GAS bepaald dat er ook nog zo een bij moet,



nu m'n budget nog overtuigen......


Erg Mooi ding! die zwarte ook trouwens.

d'oh
27 februari 2007, 20:23
een fantastische gitaar!

Punt
27 februari 2007, 23:07
Staat voor mij al vast sinds de start van de thread, ik moet er ook een :)
Ik ga voor een oranje denk ik .

patricia
27 februari 2007, 23:18
wooow,mooi en strak plankje duder!!

Kim Wilson
27 februari 2007, 23:45
Prachtig, NIQ!