PDA

View Full Version : Stagg Les Paul Copy



belfrink
30 december 2002, 19:20
He, ik heb sinds kort een Stagg Les Paul erbij gekocht, maar nu wil ik in deze gitaar Seymour Duncan pickups zetten, maar zijn deze wel de moeite waard om erin te doen omdat de gitaar niet van z`on denderende kwaliteit is.

BLOK182
30 december 2002, 19:21
hehe heb je hem toevallig in Eindhoven gekocht? Je kan er Duncans indoen, maar realiseer je wel of je de gitaar ook echt lekker vind spelen en ook echt wilt houden.

rePUNKtative
30 december 2002, 19:59
boeie blok, je bewaart de Stagg elementen (wat er in mag zitten) en wanneer je dat ding verkoopt, zet je die gewoon terug (mits er niet gehakt en gezaagt is in die gitaar om ze kwijt te kunnen)....

belfrink
30 december 2002, 21:55
Ja pcies, die oude elementen kan ik er altijd weer inzetten, en de gitaar speelt lekker dus het is zeker de moeite waard om ze te vervangen.

BLOK182
31 december 2002, 11:06
Op 2002-12-30 19:59, schreef rePUNKtative:
boeie blok, je bewaart de Stagg elementen (wat er in mag zitten) en wanneer je dat ding verkoopt, zet je die gewoon terug (mits er niet gehakt en gezaagt is in die gitaar om ze kwijt te kunnen)....


Precies zo denk ik er ook over, ik wil in mun stratkopietje een keertje een leuk setje Fender-single coils indoen of misschien een enkele humbucker (dan moet er wel gehakt worden) maar dat komt nog wel.