PDA

View Full Version : Vox Valvetronix 50 watt



R-J C
12 februari 2007, 18:14
Ik had een vraag: Heeft iemand een Vox Valvetronix 50 watt of 100 of 30 enz.
en wat is zijn mening ervan.
Want ik zou er eventueel een willen kopen en ik zou even iemands mening er wel over willen horen. Alvast bedankt :cooler:

Tho
12 februari 2007, 18:23
Ik heb de 30 watt variant hier nog staan. Een prima versterkertje voor in zijn klasse, en een beginner is er wel een poos mee zoet!
Het nadeel is wel, dat hij dat vermogen qua volume lang niet haalt. Dan gaat hij brommen en ruften. De distortion die er op zit vind ik ook kut, maar daar heb je pedaaltjes voor. Als je wilt mag je mijn boss metalzone wel overkopen dan ;)

De clean is wel goed trouwens!

edit: als je hem neemt, neem dan de 30 watt. Voor het geld van de grotere varianten heb je een leuke 2e hands buizenamp namelijk

R-J C
12 februari 2007, 18:27
Ik heb de 30 watt variant hier nog staan. Een prima versterkertje voor in zijn klasse, en een beginner is er wel een poos mee zoet!
Het nadeel is wel, dat hij dat vermogen qua volume lang niet haalt. Dan gaat hij brommen en ruften. De distortion die er op zit vind ik ook kut, maar daar heb je pedaaltjes voor. Als je wilt mag je mijn boss metalzone wel overkopen dan ;)

De clean is wel goed trouwens!

edit: als je hem neemt, neem dan de 30 watt. Voor het geld van de grotere varianten heb je een leuke 2e hands buizenamp namelijk

Haha! geen Boss metalzone nodig! toch bedankt maar de 50 heeft toch wel wa power?

Tho
12 februari 2007, 18:27
Haha! geen Boss metalzone nodig! toch bedankt maar de 50 heeft toch wel wa power?

Ja absoluut. Maar hoeveel power heb je nodig? Is het alleen voor op je kamer?

R-J C
12 februari 2007, 18:28
Ik vind 316 niet duur voor de 50 watt! :hippie:

R-J C
12 februari 2007, 18:29
Ja absoluut. Maar hoeveel power heb je nodig? Is het alleen voor op je kamer?

Kamer van 40m2 ! en Hopelijk zo snel mogelijk optredens:P

Tho
12 februari 2007, 18:33
Ik vind 316 niet duur voor de 50 watt! :hippie:

ow dat valt mee! Ja dan zou ik de 50 watt nemen.

marter544
12 februari 2007, 18:43
Ik zou voor optredens toch de 100 watt nemen, dat je wat headroom over hebt, want naar mijn weten wordt 50 watt torren erg krap.. Ik dacht dat er ook een 60 watt was? Dan zou ik die ook even checken.

Tho
12 februari 2007, 19:02
Kees Dee in Amersfoort heeft trouwens alle types staan

guitartub
12 februari 2007, 19:09
Ik heb de AD60, en volgens mij zijn er over deze AMP al zoveel draadjes geweest dat je je antwoorden ook met de SEARCH had kunnen vinden.

Maar als antwoord op je vraag: Ik vind hem veelzijdig en goed, en heb de mijne reeds veelvuldig op het podium gebruikt.

heavy-metal-thunder
12 februari 2007, 21:43
ik heb de vt30 voor thuis en prima content van. Ik heb de VT 60 en 120 al gehoord en die is nog wel wat beter. Maar daar vind ik de prijs al hoog. Dan heb ik liever een buizenversterker, want die behoudt beter zijn waarde.

btw: stond dit weekend op ebay.be een vt120 voor weinig geld.

heavy-metal-thunder
12 februari 2007, 21:45
Ik heb de 30 watt variant hier nog staan. Een prima versterkertje voor in zijn klasse, en een beginner is er wel een poos mee zoet!
Het nadeel is wel, dat hij dat vermogen qua volume lang niet haalt. Dan gaat hij brommen en ruften. De distortion die er op zit vind ik ook kut, maar daar heb je pedaaltjes voor. Als je wilt mag je mijn boss metalzone wel overkopen dan ;)

De clean is wel goed trouwens!


idd. voor groepsgebruik is de 30W te beperkt. MAar de disto niet goed??? Daar ben ik het alvast niet mee eens.

Tho
12 februari 2007, 22:31
de disto niet goed??? Daar ben ik het alvast niet mee eens.

Misschien had ik het anders moeten formuleren. Ik vind het niet lekker! hij is wel goed, if you know what I bedoel. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :)

ash
12 februari 2007, 23:28
Heb nog een vox ad50 staan. Had besloten om hem niet te verkopen, maar met een ceriatone op komst wordt het iets te veel van het goede. Het meest fantastische aan deze versterker is de ingebouwde powersoak. Hiermee kun je echt fantastische geluiden krijgen op huiskamervolume. Laat maar weten als je geinteresseerd bent