PDA

View Full Version : Goedenmorgen



Schunhart
11 februari 2007, 21:17
Hey!

Ik ben niet helemaal nieuw, zwerf al een tijdje rond als kijker, maar heb besloten mezelf toch maar eens voor te stellen en mezelf te mengen in discussies!

Ik ben Ruud, 18 jaar, speel al 7 jaar gitaar. Ik speel verder in de coverband KéOss. Daarnaast ben ik bezig met jazz, zit ik sindskort in een expirimenteel bandje en doe ik de HBO opleiding Digitale Communicatie aan de HU.

Dat was t wel... Als er vragen zijn hoor ik t wel!

Ruud

hendrix_appendix
11 februari 2007, 22:20
He jullie bandnaam is fout, het is Chaos! Graag gedaan!

Schunhart
11 februari 2007, 22:21
He jullie bandnaam is fout, het is Chaos! Graag gedaan!

Hahahaha :seriousf:

Als je uit Oss komt, mag je daar toch wel KeOss van maken?

Tho
11 februari 2007, 22:30
Welkom! En Hendrix is prettig gestoord, net zoals 80% van de forumbewoners. De overige 20% bestaat uit gevaarlijke gekken, pyromanen, drugsgebruikers en er zit zelfs een schitzo tussen :satisfie:

Schunhart
11 februari 2007, 22:32
Dus ik pas er wel tussen met m'n pyromanie en m'n verschillende ego's (slechts een stuk of 60, uitbreiding on its way)???

Mooi!

robert-gitarist
11 februari 2007, 22:32
En sluit de tulmeesters niet uit! :sneaky:

Btw,welkom :hippie:

Tho
11 februari 2007, 23:22
Dus ik pas er wel tussen met m'n pyromanie en m'n verschillende ego's (slechts een stuk of 60, uitbreiding on its way)???

Mooi!

Hey ik zie dat je ENGL gebruikt! Welke speel je over?

Schunhart
11 februari 2007, 23:24
Ik speel over een Screamer. Jij ook een ENGL? Welke gebruik jij?

Wie of wat zijn de tulmeesters?

Wijdt mij o wijze meesters der gitaarnet!!!

Tho
11 februari 2007, 23:26
Ik speel over een Screamer. Jij ook een ENGL? Welke gebruik jij?

Wie of wat zijn de tulmeesters?

Wijdt mij o wijze meesters der gitaarnet!!!

Ik gebruik er nog geen. Ik ga zaterdag mijn Powerball ophalen, vandaar mijn interesse :) Is die Screamer wat?

De gebruiken enz. van dit forum zijn gewoon normaal. Tot je in Offtopic aankomt.. :cooler:

Schunhart
12 februari 2007, 00:15
Ik gebruik er nog geen. Ik ga zaterdag mijn Powerball ophalen, vandaar mijn interesse :) Is die Screamer wat?

De gebruiken enz. van dit forum zijn gewoon normaal. Tot je in Offtopic aankomt.. :cooler:

Ik vind m zeker wel wat ja! Anders had ik m ook niet natuurlijk ;) Ik vind alleen dat hij wat teveel hoog heeft, maar dat kan ook aan m'n gitaar liggen. Moet er binnekort toch nieuwe buizen in gooien, proberen we daar ook wel rekening mee te houden. Ik wel verslaafd aan de optie dat ik m'n eindtrap kan minderen met 1 knop.

Dan denk ik dat ik veel in Offtopic ga rond hangen, aangezien ik ook niet echt normaal ben :P