PDA

View Full Version : Bassist omgeving Utrecht bied zich aan!



Waterfiets
11 februari 2007, 16:20
Ik ben op zoek naar een band liefst met eigen werk! Ik heb redelijk wat band ervaring ik zit nu in een Heavy/Rock bandje en wil graag nog een 2de band erbij!
Ik ben een Vinger bassist maar kan ook overweg met plectrum en ben redelijk onderbouwt!

Apparatuur:
-Rickenbacker 4003 4string bass
-Ampeg 100watter (Binnenkort SVT'tje)
-Bigg Muff
-Compressor

Het maakt me niet zoveel uit wat voor stijl ik speel als het maar Rocked en de mensen mij bevallen!
Dus van Pop rock tot Thrash metal.

Interesse?
Mail: Hoe_bedoel_je@hotmail.com(reageer meestal binnen een dag)

Greets,
Sander

fretboardtoash
4 maart 2007, 22:53
hm, net vandaag is mijn ex-huidige band opgehouden en ik ben wel op zoek naar mensen. maar ik heb van mijn "connecties" nog niemand te pakken gekregen, ik woon in rhenen maar dat zit ongeveer aan het andere eind van de spoorlijn en ik heb n OV-kaart voor door de week dus zoiezo ook korting.
mijn geluid is richting classic rock, denk zz top, robert palmer, brian adams maar toch ook met een duidelijke hard-rock rand en ik sta erg open voor ideeen(minj smaak varieert ook tussen jazz en thrash metal).
en ik speel zelf overigens ook met m'n vingers wat iets is wat ik in bassisten erg op prijs stel.

Justinschut
14 maart 2007, 02:12
Hey,

Mijn band Under Destruction zoekt op het moment een bassist. We spelen Rock/Metal beetje in de stijl van Metallica/Slayer en wat melodische stukken enzo. We zijn rond de 20/21 jaar en zijn al 3 jaar met deze band bezig en hebben de nodig optredens e.d. achter de rug. We oefenen in Leiden, ik weet niet of dat te ver voor je is ?

Op onze site kun je wat nummers vinden.. de nummers op de audio page zijn oud en wat simpel, de nieuwe nummers zitten veel beter en interessanter in elkaar en zijn melodischer. Laat maar wat horen als je interesse hebt.
greetz,

Justin

http://www.UnderDestruction.tk
msn/mail: JPD_S @ hotmail com

skapelski
3 januari 2009, 03:33
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander