PDA

View Full Version : Electronicazaak Tilburg



Chroxy
11 februari 2007, 11:52
Enorme frustratie! Mijn ouders wonen in Maastricht waar ook al mijn versterksr staan. Iedere keer als ik wat nodig heb van electronica onderdelen ga ik Maastricht in om wat te halen. Het probleem is dat we alleen geen fatsoenlijke zaak hebben en dat ze niks op voorraad hebben en ook niks nabestellen; waardoor ik soms 5 keer moet gaan in 4 weken!

Dat ben ik dus moe; door de week zit ik op mijn kamertje in Tilburg en nu is mijn vraag eigenlijk of dr in Tilburg een fatsoenlijke electronica zaak is?

JER00N
11 februari 2007, 12:22
Kan je niet beter bij een online shop kopen? Duurt het soms een paar dagen voor je het binnen hebt, maar ze hebben wel veel in ieder geval.

Chroxy
11 februari 2007, 15:25
dat kan inderdaad ook, maar ik zoek een 8 pins din jack (zeg ik het goed?:P).. de enige plaats waar ik die vind is op thomann.de, die ik onhandig vind omdat hij een trekbeveiliging heeft etc en je meteen met 8 euro verzendkosten zit.

Emeth
11 februari 2007, 16:18
Je hebt ook Piet Kennis in de Piusstraat. Daar hebben ze ook veel electronica.
Let op er zitten 2 winkels van Piet Kennis, de ene verkoopt verlichting en de ander electronica.

hassent
11 februari 2007, 16:26
Kijk eens op www.conrad.nl (http://www.conrad.nl) art.nr 736716 - 89. Bedoel je die?

Chroxy
11 februari 2007, 16:58
jah! dat is hem! Alleen komen er weer verzendkosten bij en onder de 20 euro 8 euro toeslag... dus zit je nog over de 10 euro voor een simpel din gevalletje

Jaxxon
14 februari 2007, 12:25
Er zit ook nog een zaakje in de Gasstraat. Het heet Arp. Lekker oud en afgeladen vol winkeltje. Je weet nooit wat ze daar hebben.