PDA

View Full Version : Nieuwe Battle-Axe



-Steven-
10 februari 2007, 19:44
Gitaar met versterker (http://img160.imageshack.us/img160/9491/dscf1386tm1.jpg)
De headstock (http://img108.imageshack.us/img108/8428/dscf1392tl8.jpg)
De body (http://img261.imageshack.us/img261/6047/dscf1387al7.jpg)
De hele familie (http://img106.imageshack.us/img106/2930/dscf1393js7.jpg)

Dat is hem dan! Vandaag opgehaald, geweldige gitaar. Er zijn echt enorm veel geluiden uit te krijgen met de Seymour Duncans (en de HSS) en heerlijke feel. Kortom, ik ben blij. Ik moet hem alleen eens gaan poetsen, op de foto van de body zitten nogal wat vlekken. :satisfie:

marter544
10 februari 2007, 19:46
Twin Reverb en een Jackson.. Ongebruikelijke combinatie :satisfie: Desalniettemin een erg vette gitaar + versterker!!

Gitaro
10 februari 2007, 20:00
http://i.somethingawful.com/forumsystem/emoticons/emot-fappery.gif

Chris Winsemius
10 februari 2007, 20:17
Twin Reverb en een Jackson.. Ongebruikelijke combinatie :satisfie: Desalniettemin een erg vette gitaar + versterker!!

Ha ha, moest ik ook aan denken, beetje 't spiegelbeeld van 'n Telecaster met 'n DualRectifRier :)

-Steven-
10 februari 2007, 20:21
Twin Reverb en een Jackson.. Ongebruikelijke combinatie :satisfie: Desalniettemin een erg vette gitaar + versterker!!
Ongebruikelijk inderdaad, maar naar mijn mening ideaal. De Twin Reverb heeft een glashelder geluid, als je daar dus een distortion voorzet, krijg je gewoon een super strak geluid. Perfect :hippie:

Ibanez RuleZ
10 februari 2007, 20:27
hmms, thats not completely true.... maar zal best OK klinken

harrald

The Underdog
10 februari 2007, 20:49
Lekker man! Jij hebt blijkbaar exact dezelfde smaak van gitaren en muziek als ik :) Hoe klinkt de nek single coil als je een Dave Murray-achtige solo speelt?

Gitaro
10 februari 2007, 20:51
Aha! Jazz IIIs! Zo hoort het :rockon:

Elixir
10 februari 2007, 22:30
Niet geheel mijn kleur maar toch een leuke gitaar. Gefeliciteerd :)

sustain_freak
11 februari 2007, 02:29
hmms, thats not completely true.... maar zal best OK klinken

harrald


Hoezo niet helemaal waar? Die jongen heeft groot gelijk. Ik bespeel mn Gibsons ook altijd over Fender versterkers, vanwege het geweldige clean.
En inderdaad distortion ervoor en het klinkt heeeeel erg strak, geweldig rock geluid. Verkies ik nog boven een Marshall.

Hector_Tsolodimos
11 februari 2007, 09:46
Hoezo niet helemaal waar? Die jongen heeft groot gelijk. Ik bespeel mn Gibsons ook altijd over Fender versterkers, vanwege het geweldige clean.
En inderdaad distortion ervoor en het klinkt heeeeel erg strak, geweldig rock geluid. Verkies ik nog boven een Marshall.
+1
+6846476463 tekens

a darker shade of grey
11 februari 2007, 11:27
Mooi gitaartje hoor! Mooie collectie ook! Ik ben best jaloers op je...

Ik neem aan dat ie fantastisch speelt, want het is immers een jackson. Is het een USA trouwens?

-Steven-
11 februari 2007, 12:40
Mooi gitaartje hoor! Mooie collectie ook! Ik ben best jaloers op je...

Ik neem aan dat ie fantastisch speelt, want het is immers een jackson. Is het een USA trouwens?
Geen USA helaas, maar Japans. Speelt inderdaad heerlijk, erg lekkere hals. Actie was in de winkel erg laag, maar dit veroorzaakte een beetje fretbuzz; toen hebben ze de actie verhoogd, waardoor de fretbuzz verdwenen is, maar nu is ie misschien iets te hoog (hoewel dat reuze meevalt). Dus wellicht speelt ie nog makkelijker, als de actie nog wat lager is.

Ik ben vooral erg blij met de Seymour Duncans, wanneer ik het geluid vergelijk met het geluid van de humbuckers in de Epiphone Les Paul (die nog gewoon de stock-pickups heeft) is het geluid van de SD's zoveel helderder. :)

Dweezman
11 februari 2007, 13:21
hmms, thats not completely true.... maar zal best OK klinken

harrald

Twin + DNA gain fXXker = sudden death

serieus: onwaarschijnlijke brute sound, met single coils!

Outrage
12 februari 2007, 22:04
Ik dacht dat alle import jackson een rosewood-toets hadden, maar jij hebt zo'n mooie donkere, is het maple bij jou?

-Steven-
12 februari 2007, 22:43
Nee, het fretboard is gewoon rosewood. De neck zelf is wel maple.

Tho
12 februari 2007, 22:46
nice Jackson! Standaard, maar toch ook net weer niet :) Tof ding!

robert-gitarist
12 februari 2007, 22:49
Mooie Jackson inderdaad :) Vind die Japanse jacksons wel lekker spelen en klinken.Mooie afgewerkte planken.En inderdaad,wel een apparte combi zo maar als het goed klinkt dan is het toch prima?!Pedalen doen wonderen zullen we maar zeggen ;) Fender clean is erg fraai.De overdrives van Fender ben ik geen fan van maar ja smaken verschillen.
Veel plezier ermee :) Leuke collectie zo

Tho
12 februari 2007, 22:51
Mooie Jackson inderdaad :) Vind die Japanse jacksons wel lekker spelen en klinken.Mooie afgewerkte planken.En inderdaad,wel een apparte combi zo maar als het goed klinkt dan is het toch prima?!Pedalen doen wonderen zullen we maar zeggen ;) Fender clean is erg fraai.De overdrives van Fender ben ik geen fan van maar ja smaken verschillen.
Veel plezier ermee :) Leuke collectie zo

Da's dus het gekke. Ik vind Jackson USA het allerbeste. Die dingen spelen hemels, dus daar zweer ik ook bij, maar de Japanners daarintegen.. daar heb ik weer helemaal niks mee..

-Steven-
12 februari 2007, 22:54
Da's dus het gekke. Ik vind Jackson USA het allerbeste. Die dingen spelen hemels, dus daar zweer ik ook bij, maar de Japanners daarintegen.. daar heb ik weer helemaal niks mee..
Waarschijnlijk wil ik ook niks anders meer als ik eenmaal een Amerikaanse bespeeld heb, maar dat liet me budget op het moment niet echt toe. :cooler:

robert-gitarist
12 februari 2007, 22:55
Mja kan wezen dat je een keer een verkeerde jap in handen hebt gehad ;)
USA is ook mooi maar goed of het nu een jap is of een usa of een korea,als het goed speeld,speel ik erop :) Enigste wat ik van de USA's vind is dat vaak(ook bij andere merken) de prijs aan de té hoge kant vind.Maar goed ieder zn ding.

Tho
12 februari 2007, 23:00
Mja kan wezen dat je een keer een verkeerde jap in handen hebt gehad ;)
USA is ook mooi maar goed of het nu een jap is of een usa of een korea,als het goed speeld,speel ik erop :) Enigste wat ik van de USA's vind is dat vaak(ook bij andere merken) de prijs aan de té hoge kant vind.Maar goed ieder zn ding.

Heb je helemaal gelijk in! Het hoeft niet persé een USA gitaar te zijn, maar ik heb een hoop Jackson pro's bespeeld. Ze klinken wél lekker trouwens! Ik ben op het moment een Schecter Hellraiser C-1 of een LTD aan't overwegen.

@steven: Altijd als ik eindelijk mijn keuze heb gemaakt wat gitaren betreft (en amps!), en ik besluit er voor de gaan sparen, volgt er altijd standaard een financiële meevaller én een hele leuke korting! Ik weet niet hoe ik dat altijd weer voor elkaar krijg :eek:

Mijn Jackson stond voor 2350, en ik heb hem meegenomen voor veel minder! Hetzelfde speelt op het moment met de Powerball die ik zaterdag op ga halen!

edit: het is natuurlijk niet zo dat ik er helemáál niet voor moet bloeden hoor ;)

robert-gitarist
12 februari 2007, 23:01
Heb je helemaal gelijk in! Het hoeft niet persé een USA gitaar te zijn, maar ik heb een hoop Jackson pro's bespeeld. Ze klinken wél lekker trouwens! Ik ben op het moment een Schecter Hellraiser C-1 of een LTD aan't overwegen.

LTD heb ik.Kan ik je aanraden.Fijne planken!Schecter zit ik ook naar te kijken hehe.Die maken mooi spul tegenwoordig voor vrij weinig $$
P.s. heb je op msn toe gevoegd ;)

Tho
12 februari 2007, 23:03
P.s. heb je op msn toe gevoegd ;)

Ik weet het, ik heb een 6e zintuig :D

JvD.
13 februari 2007, 00:08
MAT!!!

mat zwart is zo mooi, helemaal met glimmend zwarte binding.