PDA

View Full Version : Volume knoppen van Dean



robert-gitarist
10 februari 2007, 19:04
Beste heren en eventuele dames ;)
Ik heb laatst op een Dean gespeeld,een Razornogwat.Z'n Dimebag model was dat.Daar zaten zeg maar van die soort gibson volume knoppen op maar bij die van Dean zaten er gaten in voor de grip.Weet iemand toevallig of die ook te koop zijn?Via Dean of toevallig een ander merk die ze ook heeft?
Vast bedankt.
Gr Robert.

access
11 februari 2007, 01:40
hehe die grip op die dean is geinspireerd op de volume knoppen op een van de gitaren dimebag. Daar had ie met iets heets wat rondjes in de zijkanten van de volumeknoppen gebrand. Leuk doe het zelf klusje!

Geen idee trouwens of je ze los kunt kopen. ;) Sorry....

robert-gitarist
11 februari 2007, 17:58
Haha ja weet ik dat die daar vandaan komen ;) Inderdaad,kan het zelf wel doen met een warme soldeerbout maar ja ik heb geen reserve knoppen en als Dean toevallig die dingen wel los verkoopt én voor een redelijk bedrag,dan ga ik niet zelf lopen klooien ;)
Hmm,Gerrekat zou het denk ik wel weten :)

gerrekat
12 februari 2007, 08:28
Geen idee, mail DEAN eens, anders gewoon zelf doen met een dikke naald en een aansteker. het werkt iig best goed.

robert-gitarist
14 februari 2007, 15:25
Bedankt gerrekat ;)
Beetje late reactie van mij want topic was al ver vandaan van de eerste pagina.
Ik zal Dean wel een keertje kunnen mailen maar goed ik kijk wel ff na een paar gewone knoppen want zo duur zijn ze ook weer niet.heb nog ergens eens soldeerbout liggen waarmee ik er gaten in kan maken.Komt goed ;)

gerrekat
14 februari 2007, 15:36
Bedankt gerrekat ;)
Beetje late reactie van mij want topic was al ver vandaan van de eerste pagina.
Ik zal Dean wel een keertje kunnen mailen maar goed ik kijk wel ff na een paar gewone knoppen want zo duur zijn ze ook weer niet.heb nog ergens eens soldeerbout liggen waarmee ik er gaten in kan maken.Komt goed ;)
\
weet niet of dat zo goed is voor de punt van je soldeerbout....

robert-gitarist
14 februari 2007, 15:56
Maakt niet uit,het is toch een oud ding die soldeerbout.Duurt een eeuwigheid voor ie eindelijk eens op tempratuur is etc ;)

hendrix_appendix
14 februari 2007, 16:13
Je kunt ook een hete spijker oid gebruiken dat deed Dimebag Darrell ook voor zn gripwheels vroeger, gewoon ff met een andere tang ofzo boven je fornuis houden.

robert-gitarist
14 februari 2007, 16:41
Gripwheels?Wtf is dat? :P

Inderdaad,met een spijker zou het ook nog kunnen.Ach genoeg oplossingen voor ;) Gaat helemaal goed komen :)

-Steven-
14 februari 2007, 17:54
De knoppen op mijn Jackson hebben ook van die gaatjes voor grip, dus mocht het bij Dean niet lukken, kun je het ook nog eens bij Jackson navragen. :)

hendrix_appendix
14 februari 2007, 17:58
Gripwheels?Wtf is dat? :P

Inderdaad,met een spijker zou het ook nog kunnen.Ach genoeg oplossingen voor ;) Gaat helemaal goed komen :)

Traction Knobs, zo heten die knoppen met putjes, ik was even abuis.