PDA

View Full Version : Medication



Swan
30 december 2002, 14:08
band van Logan Mader (soulfly, machine head)
de zanger van Life of Agony en nog wat bekende mensen...
iemand bekend met deze band? ik heb er net wat mp3tjes van gedownload en ik vind t weinig vernieuwend.....had wat meer verwacht...

Ditmar
30 december 2002, 14:59
Yep, ik heb er ook al een keertje een topic over geopend, bij mij is het wel een van m'n lievelingscd's, het mag dan weinig vernieuwend zijn, ze hebben wel echt een unieke sound die echt lekker blijft hangen. t zit net ergens tussen alternatieve rock, psychedelische rock en nu-metal in, erg interessant. tis ook zo dat hoewel de songs erg catchy zijn, ze soms ook een dubbele bodem hebben, die je pas na een tijd ontdekt. Ook erg geinig is dat z'n 'm gewoon thuis hebben opgenomen.

Swan
30 december 2002, 16:44
ja ik vond het n beetje te gemakkelijk klinken....maar zal de cd wel ff huren aangezien Logan vroeger mijn held was :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Swan op 2002-12-30 16:44 ]</font>

Ditmar
30 december 2002, 19:48
Je hebt wel een beetje gelijk dat de eerste indruk erg tegenvalt (Logan is ook mijn grote gitaarheld), je verwacht echt Burn My Eyes of The More Things Change te krijgen, maar dat krijg je dus heel erg niet, en dan valt het tegen. Maar uiteindelijk vond ik het wel een leuke cd, eigenlijk wel een van de leukste die ik heb. Maar ja, dat hoor je dan ook van een liefhebber van Life of Agony en Alice In Chains he, dat wel.