PDA

View Full Version : Linkshandige Duim plectra



peppie
10 februari 2007, 16:46
Hallo mijn vraag is simpel doch moeilijk te beantwoorden.

Weten jullie een plek waar ik linkshandige duim plectra's kan halen?

Groetjes pepijn.

Madcow
10 februari 2007, 17:01
Uhm? neem de plectrum vast in je linkerhand wellicht? je bedoelt toch zon ijzerding die ze gebruiken voor klasiek gitaar?

peppie
10 februari 2007, 17:10
http://www.tabsrus.nl/images/upload/theory/GA_Thumbpicks.JPG

En dan de rechter.

Madcow
10 februari 2007, 18:37
ik denk bij je standaart gitaarboer

peppie
10 februari 2007, 19:00
ik denk bij je standaart gitaarboer

7 geprobeerd geen geluk.....dus ik dacht ik gooi t op t forum.

Madcow
10 februari 2007, 19:05
online boeren of gewoon in een winkel? in een winkel kunnen ze bestellen voor je

peppie
11 februari 2007, 16:07
online boeren of gewoon in een winkel? in een winkel kunnen ze bestellen voor je

Tuurlijk als je fakking lang wilt wachten ik zweer t die dingen moeten nog uitgevonden worden....ofzo :S

Pais
11 februari 2007, 16:21
Als ik iets bestel bij mn shoppy, is het er binnen een week. Ik moest er toevallig laatst aan denken toen ik een duimplectrum kocht, dat het vast lastig is om linkshandigen te krijgen.
Is het niet mogelijk om een linkshandige van een rechtshandige te maken. Het platte uitsteek-geval is niet echt symetrisch maar laat zich makkelijk bijvijlen. En als je hem verhit, kun je het "beugeltje" voor om de duim vast wel ombuigen tot linkshandig.

Luca P
11 februari 2007, 21:13
http://www.tabsrus.nl/images/upload/theory/GA_Thumbpicks.JPG

En dan de rechter.

Man ik vind die dingen loei hard!
Veel te stug. Met de overige vingers erbij klinkt bij mij zo'n pick veel harder.
Ik kan van die dingen maar niet een soepelere versie vinden.

peppie
12 februari 2007, 12:08
Man ik vind die dingen loei hard!
Veel te stug. Met de overige vingers erbij klinkt bij mij zo'n pick veel harder.
Ik kan van die dingen maar niet een soepelere versie vinden.

ik wil zeg maar vinger picking met plectrumspel combineren vandaar.

Pais
12 februari 2007, 20:25
Man ik vind die dingen loei hard!
Veel te stug. Met de overige vingers erbij klinkt bij mij zo'n pick veel harder.
Ik kan van die dingen maar niet een soepelere versie vinden.
Ik denk dat je daar met de tijd je techniek wel op leert afstemmen. Bij mij is het juist andersom, mn aanslag met mn duimnagel is pittiger dan met een duimplectrum.
Eigen is het gewoon een plastic duimnagel, maar dan op de verkeerde plek :sneaky: Het duurde ongeveer een uurtje tot ik besloot dat het niets werd :)

lostsoul
17 februari 2007, 00:21
Hallo mijn vraag is simpel doch moeilijk te beantwoorden.

Weten jullie een plek waar ik linkshandige duim plectra's kan halen?

Groetjes pepijn
Op Ebay vond ik er wat.
Deze search gaf de meeste resultaten: http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&submitsearch=Search&satitle=left+thumb&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search