PDA

View Full Version : Graspop 2007!!



Orpheo
9 februari 2007, 19:01
HEADLINERS!


IRON MAIDEN
AEROSMITH
OZZY!


en dan ook nog:
zakk wylde
children of bodom
korn
dimmu borgir

IK GA ER HEEN!!!

skabouter
9 februari 2007, 21:29
goddamnit dat klinkt wel okee!
graspop, was dat niet belgie?

Tias
9 februari 2007, 21:45
WOOHOO ik ga ook me best doen:P om te komen

skabouter
9 februari 2007, 22:26
kvind t altijd zo duur worden.......kga SWS voor lowlands ieder jaar. en nog zo`n festival........sja, dure grapjes. hoewel ik Iron Maiden echt een keer wil zien, maar die komen niet snel op lowlands vrees ik...

FrankC
9 februari 2007, 23:08
Graspop mooi festival! Daar tappen ze Leeuw bier ook goed!

Om Ozzy nog te live te zien moet je denk ik niet te lang meer wachten. Alhoewel aan de andere kant is hij ook niet stuk te krijgen.

Ik hoop dat Sevendust er dit jaar wel bij is.

skabouter
9 februari 2007, 23:24
Iron en Children..........en ook nog Dimmu.opzich al 10 redenen om te gaan.
wat kost zo`n kaartje ook alweer? 100+ toch? en wanneer is het festival?

FrankC
9 februari 2007, 23:52
graspop.be

Tho
10 februari 2007, 00:12
Iron Maiden, Children of Bodom en Zakk zijn dan tot nu toe de enige redenen dat ik zou gaan.

Dimmu Borgir is voor mij een reden om weg te blijven. Het is zij of ik! :sneaky:

skabouter
10 februari 2007, 00:24
aiii wat zal dat dan een teleurstelling voor ze zijn.........naja, mss dat ze elders nog aan de bak kunnen komen :D

Maar kijk mij eens in de online-ogen en zeg dat je Puritana geen vette shit vind!!

Tias
10 februari 2007, 11:27
heej jongens ik ga bij nader inzien niet, echt teveel power metal gewoon, heel weinig metal zoals soulfly, hatebreed en het tering zooitje van vorig jaar. Ik vind het jammer, volgend jaar beter (hoop ik)

FrankC
10 februari 2007, 11:57
Tias, ik zou nog even wachten. Dit zijn de eerste 30 bands en er komen er nog een heleboel bij.

skabouter
10 februari 2007, 20:35
meeste festivals ga ik niet eens heen voor de bands eigenlijk........vooral voor de geweldige sfeer, het vrij-zijn en de muziek! leuke bands zijn dan altijd mooi meegenomen, maar ik vermaak me sws wel :)
ieder jaar lowlands sws, ongeacht de line-up

Embryoyo
12 februari 2007, 09:18
Cannibal Corpse! :rockon:

Ik kom denk ik wel.

gerrekat
12 februari 2007, 13:18
Ik ga liever naar Wacken

Strangegun
12 februari 2007, 22:12
voorig jaar geweest dit jaar ook weer maar nu MOET KORN KOMEN !!

Orpheo
14 februari 2007, 07:57
Ik heb mijn kaartjes al ghehe. Ik ga puur en alleen voor maiden, aerosmith, zakk, ozzy en CoB. En m'n vriendin gaat gewoon mee, dus ik me vervelen? NO way!

Flyin' Freak
7 maart 2007, 12:24
Soulfly??
Stone Sour??

:dontgeti::dontgeti:

Tessel
7 maart 2007, 20:28
Eindelijk kán ik een keer naar Graspop, komen er alleen maar rukbands. Wat een ellende.

Flyin' Freak
8 maart 2007, 12:29
Je hebt helaas helemaal gelijk Tessel .....

minoin
8 maart 2007, 12:43
Jullie vergeten Pain of Salvation! Alleen voor hun zou ik al naar Grass gaan, maar ik blijf student en arm :P

Tias
10 maart 2007, 23:15
slayer komt:P, type o negative, der zijn weer wat namen bijgekomen. dus check www.graspop.be nog ff

Tho
11 maart 2007, 11:27
Nou, het programma is wel heel erg vet geworden.. ik hoop dat ik wat centen bij elkaar kan schrapen en vrienden kan huren

Optipop
11 maart 2007, 12:29
Dit is de eerste keer sinds 2004 dat ik wel kan, en er komen tot nu toe alleen maar rukbands.

Ik wou dat ik in 2005 kon, toen speelde mijn lievelings band op mijn lievelings festival :( (Alice In Chains)

Tho
11 maart 2007, 12:43
Dit is de eerste keer sinds 2004 dat ik wel kan, en er komen tot nu toe alleen maar rukbands.

Ik wou dat ik in 2005 kon, toen speelde mijn lievelings band op mijn lievelings festival :( (Alice In Chains)

Een vriend/bandlid van mij heeft toen live gezien en heeft zo'n gesigneerd drumding (ben de naam even kwijt) gevangen!

FrankC
11 maart 2007, 12:48
Alice in Chains was voor mij ook een extra trekker om te gaan. Hoewel het te gek was om ze te zien was het geluid om te janken. Ik geloof dat ze amper drie kwartier hebben gespeeld.

Zo is dit jaar Life of Agony (lees extra speeltijd) een plekje opgeschoven naar voren om een band Heaven or Hell(huh?) later te laten spelen.

Maar goed dat is ook wel weer de charme van een festival. Veel bands, veel indrukken en een hoop onzekere factoren zoals weer, geluid etc.

Optipop
11 maart 2007, 12:59
Een vriend/bandlid van mij heeft toen live gezien en heeft zo'n gesigneerd drumding (ben de naam even kwijt) gevangen!

Gaaf :) Ik heb ze alsnog vorig jaar twee keer gezien hoor. Een keer op Rock Am Ring en een keer in Nijmegen. Op Rock Am Ring was ik bij de signeersessie en heb ik van ze allemaal een handtekening op een best of cd die ik daar had gekocht (dat was de cd die ik nog niet van ze had :P) en in Nederland heb ik een plectrum gevangen (nouja, iemand anders heeft het voor me gevangen... en 't was ook niet zo moeilijk want hij gooide er 20...)

Ja Jerry Cantrell had heleboel problemen op z'n tour met het geluid. Hij zat ook elk optreden boos achterom te kijken naar z'n roadie. Neem dan een andere roadie! Dat was wel een beetje een afknapper.

happynjitram
12 maart 2007, 21:49
Ik vind het programma ook ongeloofelijk vet!! Ik heb me kaartje al :rockon:

Heaven & hell is black sabbath, met Dio.

Valoosj
13 april 2007, 18:42
Gaaf :) Ik heb ze alsnog vorig jaar twee keer gezien hoor. Een keer op Rock Am Ring en een keer in Nijmegen. Op Rock Am Ring was ik bij de signeersessie en heb ik van ze allemaal een handtekening op een best of cd die ik daar had gekocht (dat was de cd die ik nog niet van ze had :P) en in Nederland heb ik een plectrum gevangen (nouja, iemand anders heeft het voor me gevangen... en 't was ook niet zo moeilijk want hij gooide er 20...)

Ja Jerry Cantrell had heleboel problemen op z'n tour met het geluid. Hij zat ook elk optreden boos achterom te kijken naar z'n roadie. Neem dan een andere roadie! Dat was wel een beetje een afknapper.

http://youtube.com/watch?v=n_cZ60v9YdM
en hier zien we jou zitten :D

FrankC
20 mei 2007, 23:29
http://www.graspop.be/img/standaard/knop.jpg

19-5-2007 Velvet Revolver hebben hun Europese tour afgezegd! Velvet Revolver hebben al hun optredens gepland na 17 juni afgezegd, waaronder ook Graspop Metal Meeting.

happynjitram
21 mei 2007, 11:51
http://www.graspop.be/img/standaard/knop.jpg

19-5-2007 Velvet Revolver hebben hun Europese tour afgezegd! Velvet Revolver hebben al hun optredens gepland na 17 juni afgezegd, waaronder ook Graspop Metal Meeting.

Echt ongeloofelijk ***

Zolang er maar niet nog zo'n idiote death metal band komt om ze te vervangen.

Orpheo
24 mei 2007, 00:50
correctie: ik ga er niet heen. ik baal als een stekker, ik had al de kaartjes gekocht voor mij + m'n eega, maar toch... t feest gaat niet door. wie nog n kaartje wil kan zich bij mij melden.

Strangegun
24 mei 2007, 14:27
http://www.graspop.be/img/standaard/knop.jpg

19-5-2007 Velvet Revolver hebben hun Europese tour afgezegd! Velvet Revolver hebben al hun optredens gepland na 17 juni afgezegd, waaronder ook Graspop Metal Meeting.


Gelukkig komen ze wel nog op fields of rock de 17de ;)

happynjitram
24 mei 2007, 17:42
maar graspop krijgt cynic..

Yamhammer_71
24 mei 2007, 17:43
Aha....Graspop, interessant.

Daar zullen de Les Pauls je in ieder geval om de oren vliegen! :rockon: :D

En zo moet het ook...

ben vanhoof
24 mei 2007, 17:44
Aha....Graspop, interessant.

Daar zullen de Les Pauls je in ieder geval om de oren vliegen! :rockon: :D

En zo moet het ook...

Dan toch niet de gibson modellen (behalve aerosmith en zakk wylde)

pieter-jan1
16 juni 2007, 23:11
kvind t altijd zo duur worden.......kga SWS voor lowlands ieder jaar. en nog zo`n festival........sja, dure grapjes. hoewel ik Iron Maiden echt een keer wil zien, maar die komen niet snel op lowlands vrees ik...

ok, dit gaat dom klink :chicken: ..........

maar, waar is lowlands eigelijk? (is da nederland of belgië, of verder?)

jasper159
16 juni 2007, 23:12
Nederland.

Tias
19 juni 2007, 21:30
heej jongens ik ga bij nader inzien niet, echt teveel power metal gewoon, heel weinig metal zoals soulfly, hatebreed en het tering zooitje van vorig jaar. Ik vind het jammer, volgend jaar beter (hoop ik)
bij nader inzien, ga ik wel:P kheb me kaartje al enzo
TIS VRIJDAG WHOHOO:P

GeofJackon
19 juni 2007, 21:33
twee kameraden van mij gaan. Hebben vrijdagvoormiddag nog mondeling examen (ik ook maar k ga niet)

Geronimo
21 juni 2007, 16:02
Ik gaat ook! Mercenary speelt zondag die wil ik wel een keer live zien, vette band. Verder nog meer brute bands en Belgie is toch gezelliger. Het bier is lekker en het bikken is er beter. Niet alleen maar pizzahut en al die andere slappa hap

new deep
22 juni 2007, 00:31
Hey Floris, tof dat je ook gaat!

Ries Peters
25 juni 2007, 01:53
Nou ik ben net terug van 3 dagen Graspop. Jammer van de afzeggingen van Bloodsimple, mijn persoonlijke favoriet, en Thin Lizzy maar verder een prachtig festival!

Mijn persoonlijke favoriet was enigzins onverwacht: Aerosmith! Godverdomme wat een show! Ik heb echt genoten van Steven Tyler's stem, de strakke nummers en Joe Perry's vette riffs. En hoewel hij geen virtuoos is speelt hij wel met gevoel en stijl, en dat kan ik meer waarderen dan bijvoorbeeld ene Zakk Wylde op zondag. Jesus wat een aanfluiting, ik kon er echt helemaal niks mee. Zijn Solo tijdens Ozzy Osbourne, man man, tenen krommend gewoon.

Op de tweede plaats zou ik Chris Cornell zetten. Hoewel hij misschien niet helemaal op zijn plaats is op een Metal Meeting:P. Maar als Soundgarden, Audioslave en Temple of the Dog liefhebber kan het natuurlijk niet fout gaan voor mij. Toppunt van de show: Say Hello to Heaven. Zijn geweldig, krachtige, stem met ongelooflijk bereik komt daar het best tot zijn recht en daarbij nailde hij het nummer perfect! Krijg er nog kippevel van als ik eraan denk.

Andere vette bands als Iron Maiden, Heaven and Hell ( Dio heeft een stem, jesus om bang van te worden), Joe Satriani, die ik als gitarist natuurlijk erg goed kon waarderen, Lamb of God, Unearth, Volbeat en Mastodon ( al was de geluidsafstelling bij Mastodon echt diep diep treurig, ik heb ongeveer 50 minuten naar een drumsolo zitten luisteren met wat sfeer geluiden, van zang verder ook geen sprake, echt zonde) Maakten het voor mij compleet

Verder vond ik al de power-metal bands ook onbedoeld leuk dus daar heb ik me verder ook mee vermaakt

Jammer van de regen maar dat maakt wel de festival sfeer natuurlijk dus daar heb ik geen last van gehad.

Voeg daar nog het lekker bier en eten bij en je hebt een geweldig festival.

Volgend jaar weer!

RvB
25 juni 2007, 11:32
Ik ben alleen op zondag geweest dus ik kan alleen oordelen over Devildriver, Eluveitie, In This Moment, Chimaira, Black Label Society, Korpiklaani, Children Of Bodom, As I Lay Dying, Slayer, en Ozzy.

Als ik het over een slecht geluid heb ik het over harde maar goed afgestelde drums, weinig gitaar, weinig bas en veel zang.

Hoogtepunten qua bands waren die dag Devildriver, Chimaira, Korpiklaani, Children Of Bodom en Slayer.
Korpiklaani was niet eens mijn smaak maar was heel gezellig. Iedereen aan het dansen en cirkelpitten tegelijkertijd! Geweldig! Zelf heb ik natuurlijk ook meegedaan.
Black Label ben ik wel fan van maar viel me tegen. Ik stond vooraan en de slaggitarist deed alleen maar hetzelfde en Zakk zelf ook (kruisslaan op zijn borst, kussen op zijn vuist, omhoog wijzen en daarna tuffen). Het voelde voor mij meer als een verpliching voor Zakk om te spelen met BLS en dat hij s'avonds meer zijn gang gaat bij Ozzy. Leuk ding was wel dat een kind van 5 jaar het podium opkwam en mee mocht spelen met BLS.
Children Of Bodom...ik ben er absoluut geen fan van maar ze waren ijzersterk en het geluid was perfect! Alle bands daarvoor en daarna vielen mij een beetje tegen als ik het geluid van COB hoorde. Ik denk dat het meer met het geluid van COB te maken heeft dan van de andere bands, omdat het nagenoeg perfect was.
Slayer was echt te vet! Ook al viel me dus het geluid tegen Slayer stond er! Het was mijn eerste keer dat ik Slayer live heb gezien maar zeker voor herhaling vatbaar.
Ozzy is denk ik voor mij overal hetzelfde. Die gozer kan maar 2 zinnen tussendoor zeggen (I can't f*ckin' hear you! en let's go f*ckin' crazy!). Maar was op zich niet onaardig.

Het geluid viel me zeer zwaar tegen van As I Lay Dying. Zelfde kwaaltje als op het hoofdpodium alleen dan in het kwadraat. Veel teveel drums, teveel zang en vrijwel geen gitaren en vooral geen bas. En al met al vond ik het toaal te zacht staan. Nu heb ik op 1 festival het beste maar ook het slechtst afgestelde geluid in m'n leven gehoord!

Leuk voor mij: tussen de bands draaiden ze veel AC/DC, Metallica en Danko Jones. Zelfde bij de rotzooitentjes. Daar draaide ze vooral Metallica en Rammstein. Me like!

Al met al een zeer geslaagde dag!

Evil-Payasos
25 juni 2007, 17:47
Ben ook net terug van graspop!

1 ding,

Zakk is mijn meester..

new deep
25 juni 2007, 19:32
Hoogtepunten: Cynic, Devildriver, Atheist, Lamb of God en Children of Bodom.

Tias
25 juni 2007, 20:35
te veel om te typen:P
maar graspop was echt gruwelijk vet

Arch_Evil
25 juni 2007, 22:47
Graspop was echt FUCKING VET man!
Een van de beste line-ups die ik kon wensen, en een groot aantal concerten volledig gezien. Enige waar ik nog steeds van baal is dat Blind Guardian en Therion tegelijkertijd optraden :( maar ja, kan niet alles hebben he. Toch maar vooraan gestaan bij BG.

Optredens die ik (bijna) volledig gezien heb:
Vrijdag: Epica, Static X, (Papa Roach viel in het water anders had ik die ook gezien), Within Temptation, Joe Satriani, Blind Guardian (speciaal Aerosmith gemist om helemaal vooraan te kunnen staan bij BG :P)
Zaterdag: (rustig dagje, energie grotendeels bewaard voor Maiden) Sirenia, Stone Sour en Korn. Bij Korn al aardig vooraan gestaan, daarna NOG verder naar voren gegaan, uur gewacht op Maiden en toen LOS gegaan op mijn favoriete band ^^
Zondag: Black Label Society, stukje Moonsorrow, HammerFall, stukje Korpiklaani, Children of Bodom. Slayer wilde ik eerst ook zien maar we zaten toen bij de tent. Zo'n lang weekend gaat op gegeven moment energie vreten :P en ach, enige nummer van hun wat me boeit is Angel of Death.
Toen Ozzy Osbourne als afsluiter, die man doet het nog aardig op zijn leeftijd! De solo van Zakk had van mij wel IETS minder gemogen (na een paar minuten werd het toch echt eentonig) maar verder was het gewoon een vet optreden.
Eigenlijk ALLES wat ik gezien heb was vet! Er waren waren maar weinig bands (vond ik) die veel fouten maakten, of ongeinspireerd op het podium stonden. Iedereen had er gewoon zin in! En de regenbuien veranderden Graspop wel een beetje in Draspop maar dat kon de sfeer echt niet drukken.

Dit was mijn eerste (meerdaagse althans) festival, maar ik weet nu al zeker dat ik er volgend jaar weer sta!

Geronimo
26 juni 2007, 01:00
Het was inderdaad weer erg vet! Jammer van de regen en hier en daar het kutgeluid. De show van de band die ik tegenwoordig erg kan waarderen en waar ik superveel van verwachtte, Mercenary, viel echt totaal in het water door die prutser van een knoppendraaier. Daar baalde ik echt goed van. Een chimpansee had het nog beter gedaan. Idd wat RvB zegt; schijnbaar is het enige wat telt de drums, met name de bassdrum. En vaak mocht van mij de basgitaar ook wel wat minder, dat laag blaft ook altijd overal alles maar omver.

Het geluid dus was wel bij meer bands matig, en dat is eerder regelmaat dan uitzondering helaas want Nevermore twee jaar geleden in dezelfde tent klonk ook als poep alsmede Soilwork vorig jaar op het hoofdpodium... Het is misschien een idee dat dat soort gasten investeren in een eigen geluidsman, net zoals de ouwe rotten als bijvoorbeeld Maiden en in 2005 Megadeth waarbij je elk nootje loepiezuiver kon horen.

Maar afgezien van die hiaten was het wel kick, Satriani was duidelijk in vorm, ik heb hem vaker gezien en hij speelt niet altijd even goed. Het was erg leuk om de meester zo in z'n element te zien. Stonesour vond ik ook erg goed, Hammerfall was ook leuk (maar wtf vier bassdrums moet je ermee?) en Children of Bodom was ook weer superbruut, het geluid was inderdaad top en shit wat kunnen die gasten spelen! Alleen moet ie wel z'n kop houden want daar komt verder ook alleen maar fucking poep uit you know man motherfuckers.
Korn zaterdag was ook wel oke alleen een beetje jammer waar komt die blonde gast opeens vandaan? Bij Dimmu Borgir heb ik ook nog even staan kijken, erg bruut maar het is mij te black metal en die muziek is ook eigenlijk té bruut om live goed over te komen of je moet een supermixer hebben en volgens mij hebben ze die ook niet.

Maiden was ook weer super net als twee jaar geleden. We stonden op die tafels op dat terras en keken over die hele menigte uit. Indrukwekkend als het HELE veld van voor tot achter helemaal vol staat. Echt kicken, goeie show (zou er nou een kerel in die Eddie zitten?) en ja die songs blijven gewoon geniaal.
Oja vrijdag ook nog Chris Cornell en Aerosmith gezien, ik vond ze niet onwijs boeiend vooral Aerosmith ja ik ben niet zo van de rock 'n roll. Wel keune show goed geluid maar ja het is mijn ding niet. Blind Guardian was ook leuk. Jammer alleen dat ik Textures gemist heb, heeft iemand ze gezien en was het wat? Ook had ik graag Lamb of God gezien maar dat heb ik ook zo goed als gemist, we stonden helemaal op camping G en dat was toch elke keer een pleurisend lopen en dus waren we te laat.

Onder Slayer zijn we afgetaaid, ik moest vandaag weer om negen uur werken en ja aan Ozzy had ik toch niet zoveel behoefte. Tevens had ik Zakk Wilde 's middags al gezien en dat was wel genoeg. Z'n gitaarwerk klonk wel oké maar idd wat een poser die gast. Ventje was idd wel grappig. Net zoals die fotografe trouwens bij CoB waar die cameragast z'n dikke lensknop niet vanaf kon houden hehe.

Al met al een geslaagd Graspop. Dit keer geen stof, maar bagger. Ook leuk.
Volgend jaar misschien weer!

Ries Peters
27 juni 2007, 20:59
Jammer alleen dat ik Textures gemist heb, heeft iemand ze gezien en was het wat?

Ik heb ze gezien en ik moet zeggen dat heel erg onder de indruk was. Ik had al vrij hoge verwachtingen maar ze overtroffen ze ook nog eens! Erg vet

Geronimo
28 juni 2007, 01:20
Ik heb ze gezien en ik moet zeggen dat heel erg onder de indruk was. Ik had al vrij hoge verwachtingen maar ze overtroffen ze ook nog eens! Erg vet

He jammer. Ze speelden ook veel te vroeg zo in de middag.

Wickerman
28 juni 2007, 20:23
Was er ook drie dage. Weet iemand hoe dat Static X-nummer heet waar iedereen moest roepen 'we are losers' ?


TIMMY !!!

Megadeth_
29 juni 2007, 22:09
Nou ik ben net terug van 3 dagen Graspop. Jammer van de afzeggingen van Bloodsimple, mijn persoonlijke favoriet, en Thin Lizzy maar verder een prachtig festival!

Mijn persoonlijke favoriet was enigzins onverwacht: Aerosmith! Godverdomme wat een show! Ik heb echt genoten van Steven Tyler's stem, de strakke nummers en Joe Perry's vette riffs. En hoewel hij geen virtuoos is speelt hij wel met gevoel en stijl, en dat kan ik meer waarderen dan bijvoorbeeld ene Zakk Wylde op zondag. Jesus wat een aanfluiting, ik kon er echt helemaal niks mee. Zijn Solo tijdens Ozzy Osbourne, man man, tenen krommend gewoon.

Op de tweede plaats zou ik Chris Cornell zetten. Hoewel hij misschien niet helemaal op zijn plaats is op een Metal Meeting:P. Maar als Soundgarden, Audioslave en Temple of the Dog liefhebber kan het natuurlijk niet fout gaan voor mij. Toppunt van de show: Say Hello to Heaven. Zijn geweldig, krachtige, stem met ongelooflijk bereik komt daar het best tot zijn recht en daarbij nailde hij het nummer perfect! Krijg er nog kippevel van als ik eraan denk.

Andere vette bands als Iron Maiden, Heaven and Hell ( Dio heeft een stem, jesus om bang van te worden), Joe Satriani, die ik als gitarist natuurlijk erg goed kon waarderen, Lamb of God, Unearth, Volbeat en Mastodon ( al was de geluidsafstelling bij Mastodon echt diep diep treurig, ik heb ongeveer 50 minuten naar een drumsolo zitten luisteren met wat sfeer geluiden, van zang verder ook geen sprake, echt zonde) Maakten het voor mij compleet

Verder vond ik al de power-metal bands ook onbedoeld leuk dus daar heb ik me verder ook mee vermaakt

Jammer van de regen maar dat maakt wel de festival sfeer natuurlijk dus daar heb ik geen last van gehad.

Voeg daar nog het lekker bier en eten bij en je hebt een geweldig festival.

Volgend jaar weer!

Ik ben de vrijdag geweest en ging voor Type-o-negative en celtic frost maar Aerosmith was idd RETEVET :rockon: . 'k Was enorm onder de indruk ,prachtige show. Type was ook wel lekker zeker toen ze Black No 1 speelden.

Wel wat amateuristisch als je ziet dat er zomaar mensen op het poduim lopen en de organisatie zelfs niet ingrijpt :s?

Dude
30 juni 2007, 12:04
Papa Roach viel in het water anders had ik die ook gezien


viel in het water ? regen ? afgezegd ? vertel !!

Wickerman
30 juni 2007, 12:32
't Was de regen

Speeddemon
1 juli 2007, 14:23
Ik stond vooraan bij Heaven & Hell...

zonder regenpak/poncho.... :o

na 4 nummers werd dat dus toch rennen na de tent (was de heftigste bui van 't festival). Toen werd 't droog en speelde ze Heaven & Hell en Neon Knights, dus flink staan bangen in de modder.

Voor de rest sluit ik me aan bij wat er eerder gezegd is;
-Aerosmith onverwacht goed.
-Zakk's posing gets really old really fast.
-kleine manneke op 't podium bij BLS=wel gaaf.
-vaak was 't geluid een muur van alleen maar laag.
-Children of Bodom klonk retestrak.
-Children of Bodom's zanger mag mij voor elke keer dat ie een verbastering van 't F-woord riep een tree Grimbergen geven. (genoeg bier dan in huis tot de volgende Graspop. :cooler: )
-Zakk's solo bij Ozzy was ECHT TE FUCKIN' LANG!
-Ozzy was gaaf (en hij opende met "Bark at the moon" ! :rockon: )

fearo
1 juli 2007, 15:09
Was er ook drie dage. Weet iemand hoe dat Static X-nummer heet waar iedereen moest roepen 'we are losers' ?


TIMMY !!!

Dat nummer heet 'I'm with stupid'. Ik vond Static-X trouwens super. Die gitarist Koichi Fukuda speelt erg strak, alleen jammer dat ik ze moeilijk kan naspelen aangezien ze in drop-A# spelen. :)

Wickerman
1 juli 2007, 21:45
Thanks

Drop A Kan toch niet goed zijn voor je speakers, dan ben je goed op weg naar een basgitaar

YannickH
4 juli 2007, 01:30
gmm was goed he wickerman:p k ben altij bij ew gewest dor:p iron maiden wast beste van allemaal en ozzy was ok goed.cob viel wa tege want alexi zat er te veel neffe maja :satisfie: