PDA

View Full Version : Branden zonder pauze tussen tracks...



DeiDRagonas
9 februari 2007, 11:57
Hoi iedereen...
Misschien domme vraag hoor, maar hoe kan ik in hemelsnaam een cd branden waarbij geen ruimte zit tussen de tracks?? Ik kan met Nero de tijd tussen de tracks wel aanpassen, maar als ik dat lager zet dan 1 seconde krijg ik alleen maar cd's met brandfouten!!! Bij 1 of meer seconden is er niks aan de hand. Ik vermoed dat dit een softwarematig probleem is, maar goed.... Iemand anders een idee?

Thanx, Roy.

Roman
9 februari 2007, 11:58
Hmm, weird. Ik doe dat regelmatig (met nero), no problems.

properties, track pauze op 0 secs. Let wel, laatste track heeft geen pauze. Een pauze zit eigenlijk altijd ACHTER een tracks als het ware.

DeiDRagonas
9 februari 2007, 12:15
Laatste EN eerste track moet je idd ongemoeid laten anders brand ie het niet goed, da's bekend. Maar waarom doet ie het ook niet goed als ik bij de rest een pauze invul van 0 sec??? Dit is vanaf het begin al direct niet mogelijk geweest, heel vreemd.

bert k
9 februari 2007, 12:47
Vreemd... Heb je het al met een ander brandprogramma geprobeerd?

JeroenZ
9 februari 2007, 12:49
FLAC files branden

DeiDRagonas
9 februari 2007, 13:05
Het andere programma dat ik geprobeert heb kon ik de tijden tussen de tracks helemaal niet aanpassen. Nero 3.0 is dus t enige programma waar ik het mee geprobeerd heb. Maar dit moet toch gewoon kunnen?? Zo iets geks verwacht ik toch niet van dat programma??

FLAC files?? uhhh.... ??

bert k
9 februari 2007, 13:29
Gast.... we zijn al toe aan Nero 7. Zou je niet eens wat moderners proberen?


Of met Windows branden, dat kan ook. Of met Audition/CoolEdit, daar doe ik het vaak mee.

Probeer deze eens: http://www.free-downloads.net/programs/Alcohol_120_ Gratis, en best goed.

wbz
9 februari 2007, 13:44
zet je wel het vinkje bij "disc-at-once" aan?

DeiDRagonas
9 februari 2007, 13:49
Thanx voor de reacties!! Ik heb geen www thuis omdat mn studio deels op die pc draait. Dus vandaar Nero 3.0 nog... Kan geen andere versies of andere progs downloaden naar mn pc. Ik zal dat linkje ff checken en downloaden op een pc van een kameraad. Maar met versie 3.0 kan het toch ook wel??

Vinkje disc at once is t probleem niet. Ik brandt altijd disc at once.

X-Rated
9 februari 2007, 18:50
Het andere programma dat ik geprobeert heb kon ik de tijden tussen de tracks helemaal niet aanpassen. Nero 3.0 is dus t enige programma waar ik het mee geprobeerd heb. Maar dit moet toch gewoon kunnen?? Zo iets geks verwacht ik toch niet van dat programma??

FLAC files?? uhhh.... ??

Free Lossless Audio Codec. En/Decoder is gratis te krijgen op internet.

RolandT
9 februari 2007, 20:17
Ik vermoed dat dit een softwarematig probleem is, maar goed..Helaas is het waarschijnlijk een hardware probleem, niet alle CD schrijvers kunnen dit. Waarschijnlijk oude CD schrijver? Lang geleden heb ik ergens een progr gevonden dat dit kon controleren...

DeiDRagonas
11 februari 2007, 19:52
Hm, minder... De brander is een Liteon van zo'n drie jaar geleden. Ga me niet vragen welk type want ik heb er geen verstand van. Oh, en ik brand met Nero 5.0 trouwens. Heb het ff nagekeken thuis. Ik zal wel es ff gaan vragen in een winkel dan. Een nieuwe brander hoeft niet duur te zijn toch? Heb je voor zo'n 100,- eu een toaster?? Iemand trouwens nog aanraders dan??

groetn Roy!

bert k
11 februari 2007, 21:59
De beste branders (DVD Dual layer) zijn van Plextor, zegt men, en dan heb je voor 45-50 euro alles. Een Lite-on zal een eurootje of 30 kosten. (Ik heb zelf nooit problemen gehad met Lite-on.)

cardinal
12 februari 2007, 20:54
sonicfoundry cd architectwerkt als een zonnetje en eenvoudig.

Han S
12 februari 2007, 21:43
sonicfoundry cd architectwerkt als een zonnetje en eenvoudig.

Helemaal, is mijn favorite programma, ook om te masteren.