PDA

View Full Version : distortion baspedaal van het merk Red



jerohen
30 december 2002, 11:10
Kent iemand het losse distortion baspedaaltje van het merk Red (het pedaaltje zelf schijnt zwart van kleur te zijn). Ik kan er niets over vinden buiten wat Scandinavisch artikelen erover, die ik niet kan lezen.
Wie weet, waar het te koop is, of wie heeft er ervaring mee? Alle informatie is welkom!
(schijnt een redelijk prijzig pedaal te zijn rond 150 Euro).
Normaal speel ik nooit met effecten over mijn basgeluid. Maar bij het opnemen van onze laatste CD heeft onze (Deense) producer wat distortion over mijn basgeluid heen gegooid en dat klinkt toch wel ERG goed. Op mijn vraag hoe ik een soortgelijk geluid kon krijgen beveelde hij me bovenstaand pedaal aan (naast wat bepaalde spullen van Ampeg & Sansamp).

Rwin
30 december 2002, 16:20
hij bedoelt niet :

Pro Co Rat?

Rat --> Red?

anders ken ik het niet...

Rwin

basswasp
30 december 2002, 19:27
crosspost

MikeDirnt
30 december 2002, 19:52
kheb geantwoord op je post.. maar in het basforum.. kijk ff

jerohen
31 december 2002, 10:20
Mike/Rwin
Dank voor jullie reacties.

Mike buiten dat het pedaal niet zwart is lijkt het er erg veel op. Vooral ook gezien de prijs.

Rwin heb jij nog meer info over die PRo Co Rat? Ik bedoel in het Engels lijkt Rat erg op Red (zeker als een Deen tegen je praat).

jerohen
31 december 2002, 10:25
Heb net even gekeken op het net, moet zeggen dat het pedaal van Rwin nog veel meer aan de omschrijving lijkt te voldoen.

Ik ga de boel maar is voor leggen aan Tue (de producer), probleem is alleen dat het heel lang duurt eer je een reactie van hem krijgt, want hij heeft het echt super druk.

sash
31 december 2002, 20:08
Zei ie niet PrøCø Rät :grin:

BLOK182
31 december 2002, 20:45
:grin: :grin:

jerohen
8 januari 2003, 14:00
Rwin was de winner! Dank voor de tip. Nu even kijken waar ik de proco rat ga kopen.

groet,
Jerohen