PDA

View Full Version : hernieuwde kennismaking



L4A
8 februari 2007, 21:43
Hee hallo allemaal!

Grappig, ik was net ff wat oude topics aan het doorzoeken en toen kwam ik m'n eigen 'stel je zelf voor'-post tegen, gedateerd 15-01-2002. :)
Inmiddels alweer even geleden, en ik heb dit forum een paar jaar niet bezocht (accepteert u mijn nederige excuses).
Ik zie hier veel nieuwe namen en niemand zal mij nog kennen dus vandaar even een nieuwe kennismaking!

Ik ben dus L4a, 29 jaar, speel sinds ongeveer 15 jaar gitaar (maar niet al die jaren ook echt gespeeld).
Heb een poos in een band gespeeld tot aan twee jaar geleden. Tijd, werk enzovoorts, je kent het wel. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus ik ben weer op zoek naar een band. En ga me weer 's wat meer bezig houden met gitaarmuziek.
Ik woon in Utrecht en ben de trotse bezitter van een ESP ltd M-207 (heeeeeerlijk geluid). M'n volgende project wordt denk ik een SG maar daar ben ik nog niet over uit.

De komende dagen ga ik maar 's gebruiken om het forum hier door te spitten, want j*zus wat een hoop info!!!

Ohja, wat gitaarmuziekjes betreft: Gary Moore is mijn #1 gitaarheld, maar ik luister ook erg graag naar bands als Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Madrugada, Metallica, Samael, Oomph!, Rammstein, Moonspell en nog een heleboel meer...

Tot binnenkort!

hendrix_appendix
8 februari 2007, 23:18
Ken ik jou niet ergens van?

-Oh nee laat maar.

Tho
9 februari 2007, 19:07
Welcome back! :)

L4A
10 februari 2007, 17:50
@hendrix: probeer je me nu te versieren????

@tho: thanks!

hendrix_appendix
10 februari 2007, 20:01
Zeker, ik hoop dat 17 jaartjes niet te jong voor je is?

L4A
11 februari 2007, 02:21
Zeker, ik hoop dat 17 jaartjes niet te jong voor je is?
Ach, wat moet ik zeggen. Wat is leeftijd nou eenmaal he. ;)

L4A
29 december 2012, 22:54
* BUMP *

Opnieuw 5 jaartjes verder...
Weinig veranderd, behalve dan mijn gear (gepost in de Les Paul thread :-) ).

Dus hallo allemaal!

[edit] Hoewel, nu ik m'n eerste post lees, er zijn wel meer dingen veranderd. Ik speel sinds jaren in een band (dezelfde als waarin ik eerder speelde); we spelen eigen nummers, rock in de brede zin van het woord. Afgelopen jaar de studio in geweest en nu nog bezig met het bewerken van de opnames. Daarnaast heb ik nog een poosje in een tweede band gespeeld, punkrock met metal invloeden, was een leuke band maar is helaas niet meer.

Optreden doen we incidenteel, we vinden het allemaal wel leuk om te doen maar we hebben ook allemaal drukke banen er naast. Achja, dat komt wel weer.

Reden dat ik nu weer hier ben is vooral omdat ik op zoek ben naar info over hoe je eigen geluid binnen een band vorm te geven. Ik ga even rondzoeken wat er eerder over gepost is.
En daarnaast vind ik het ook heel leuk om andermans gear te bekijken en fragmenten te beluisteren dus dat ga ik zeker ook doen :)