PDA

View Full Version : Check it out: Hamer Slammer voor:... 950 euro!



Rinze
8 februari 2007, 21:05
Kijk hier: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=74197,

er zitten dan wel Dimarzio's op, maar toch maakt deze jongeman wat mij betreft kans op de eerste plaats in de wedstrijd : "Hoe prijs ik mezelf volkomen uit de markt"! :eek:

Hij staat ook op marktplaats, het mooie is dat daar ook een vergelijkbare Amerikaanse Hamer staat voor 1100 euro... allebei vandaag geplaatst, het lijkt op elkaar maar het is toch niet hetzelfde.

Yamhammer_71
9 februari 2007, 02:07
Er zit niet eens een foto bij op gitaarmarkt, zonde.

strat 91
9 februari 2007, 12:22
Er zit niet eens een foto bij op gitaarmarkt, zonde.

maar op marktplaats wel.

minoin
9 februari 2007, 15:47
*zucht*
Wat een volk loopt er soms ook op deze aarde rond.

Ook een tijdje terug een Catalyst NXT gezien voor 150 euri :P

fred dons
9 februari 2007, 16:36
gek wordt je er van, soms hoop ik dat het gewoon onwetenheid is maar het zit regelmatig tegen oplichting aan, nergens vermelden dat het om een import gitaar gaat (en dan geen import uit de vs) die nieuw dit bedrag nog geen eens in guldens heeft gekost (let wel het kan gewoon onwetenheid zijn maar een klein beetje onderzoek voor dat je zoiets te koop zet kan geen kwaad)

afgelopen week stond er ook een body te koop die volgens de tekst volkomen gaaf, naturel gelakt elzen was terwijl op de foto's te zien was dat de body van lindehout (basswood) is, refinished is (originele kleur was nog te zien in de cavities) en deuken had

Rinze
9 februari 2007, 16:53
Tja, ik weet het ook niet, misschien dat hij vind dat de enorme customizingjob de prijs rechtvaardigt: `De hardware op de body is voorzien van gouden knoppen, jack-plate en goudkleurige tremolo. Stemmechanieken en toplock zijn origineel gebleven. ` Plus Dimarzio´s, joehoe!

fred dons
9 februari 2007, 16:59
hij zal ongetwijfeld (te) veel hebben betaald voor de "customizing" maar hij zal toch ook moeten beseffen dat voor een verzamelaar dit alleen maar de waarde omlaag brengt en voor een beginner het de gitaar te duur maakt, daar naast is hij voor een amerikaanse hamer al aan de prijs laat staan een koreaan

sustain_freak
9 februari 2007, 17:34
Enkele aanpassingen aan de gitaar zal 'm niet direct in waarde doen dalen.
Wel in het geval van de aangeboden Hammer.
In sommige dure gitaren zitten origineel niet zulke goede elementen en wanneer je deze vervangt door kwalitatief betere elementen and that's it, dan daalt ie niet meteen hoor. Het geluid gaat erop vooruit en verder is er niet aan gekloot, dus dan zou eigenlijk de prijs juist moeten stijgen, vooral als het veel duurdere elementen waren als de originelen :)

fred dons
9 februari 2007, 17:52
helaas gaat dit voor verzamelaars niet op, de originele "mindere" pickups geven de gitaar meer waarde dan latere aftermarket. beter is het om dan de gitaar in orignele staat te verkopen en de pups separaat aan te bieden, de kans is dan zeer groot dat je in totaal er meer voor vangt