PDA

View Full Version : Verkopen Fender US Strat



tjas
8 februari 2007, 18:09
Hello,

Ik ben van plan mijn fender US Strat te verkopen, omdat ik graag een gibson zou aanschaffen..
Er is nog niets mis aan de gitaar, werkt nog perfect.. Is 850 euro dan een goede prijs? (gitaar + case + andere toebehoren) of kan ik er nog meer voor vragen? Nieuwprijs ongeveer 1250

dank

Hydra
8 februari 2007, 18:43
Poos geleden heb ik een mooie usa strat standard (geen beschadigingen)uit 96 voor 450 euro op de kop getikt maar ik zou zeggen check marktplaats en wil je hem snel kwijt ga onder de gemiddelde prijs heb je geen haast ga je er iets boven.. Maarja dat had je zelf natuurlijk ook al bedacht :P

Yamhammer_71
8 februari 2007, 18:58
Hello,

Ik ben van plan mijn fender US Strat te verkopen, omdat ik graag een gibson zou aanschaffen..
Er is nog niets mis aan de gitaar, werkt nog perfect.. Is 850 euro dan een goede prijs? (gitaar + case + andere toebehoren) of kan ik er nog meer voor vragen? Nieuwprijs ongeveer 1250

dank


Nou, je kunt er ongeveer 750-800 euro voor vragen..dat zeker :)
Ik zou niet lager gaan..

Eko
8 februari 2007, 19:01
Uiteraard hangt zoiets van een aantal dingen af. Splinternieuw of vintage, beschadigd of mint, gewilde kleur of modekleur, origineel of ,,geupgraded. Ga zo maar door.
De gewilde kleuren zijn zwart en sunburst. Niet dat het storm zal lopen maar dit is de praktijk.
Kijk even op Marktplaats voor vergelijkingen met de prijs.

DarknessAwaits
8 februari 2007, 19:35
Voor 450 euro zoals Hydra 'm heeft zul je niet snel een 2e keer zien op marktplaats/gitaarmarkt. De prijzen variëren tussen 600 en 800 tot 900, het is meestal ook een kwestie van vraag en aanbod en hoe graag/snel de verkoper er af wil.

Arno P
8 februari 2007, 21:09
Ik heb er recent een in perfecte staat + koffer gekocht voor750 euro

Hydra
8 februari 2007, 23:42
Voor 450 euro zoals Hydra 'm heeft zul je niet snel een 2e keer zien op marktplaats/gitaarmarkt. De prijzen variëren tussen 600 en 800 tot 900, het is meestal ook een kwestie van vraag en aanbod en hoe graag/snel de verkoper er af wil.


Ik vond de prijs ook niet verkeerd nee :P was wel excl. koffer btw

Azaruc
8 februari 2007, 23:48
was dat dan niet toevallig een highway?

tjas
9 februari 2007, 16:56
anyway, is het eigenlijk wel slim om mn strat te verkopen en een lp studio te kopen? Ik speel moderne punkrock (rise against, story of the year, funeral for a friend, ...) en wa poppy punkrock (yellowcard, midtown, ...)
Kvind de LP's wel veel mooier...

DarknessAwaits
10 februari 2007, 00:50
Ik zou als ik jou was eerst maar eens een LP gaan uittesten dan, wie weet ligt het je helemaal niet.

Dylan61
10 februari 2007, 09:38
Sta er vaak van te kijken hoeveel Fenders er tegelijk worden aangeboden op Marktplaats, en dan ook nog 850 vangen?

Hydra
10 februari 2007, 10:13
Sta er vaak van te kijken hoeveel Fenders er tegelijk worden aangeboden op Marktplaats, en dan ook nog 850 vangen?


Idd persoonlijk zou ik zelf echt geen 850 voor een standard neertellen, maarja als de gek het er voor geeft.. zou ik hem er wel weer voor verkopen :)