PDA

View Full Version : Setting Memo Boss Pedalen



Marshallover
30 december 2002, 08:59
Misschien een hele domme vraag; Waar kan ik plaatjes vinden van de "Setting Memo" van Boss pedalen.
Ik heb nu een aantal pedalen, maar de memo papiertjes heb ik niet meer.
Het is echt lastig om alles te onthouden hoe de instellingen per muziekstuk zijn, dus ik zou graag van die Memo plaatjes willen hebben.
Ik heb Google al geprobeerd, maar daar kwamen alleen plaatjes van 150x96, vergrootglas-werk dus.

Weet iemand een site of iets dergelijks waar ik van die memo plaatjes kan krijgen of een winkel waar ik ze gewoon op papier kan krijgen?

Ik heb nu de volgende pedalen:

GE-7
DS-2
CH-1
LS-2
MT-2

Hier moet ik ze dus van hebben.

Ic3gl0vE
30 december 2002, 11:45
bedoel je gewoon een blaadje waar je je instellingen op kunt schrijven?
of een met plaatjes van de knopjes waar je dan streepjes in kunt zetten zodat je weet hoever een knop open moet staan..

Lijkt me niet moeilijk zelf te maken, toch?

Marshallover
30 december 2002, 12:19
Jah, zo'n blaadje met van die knopjes waar je dan van die streepjes in kunt zetten.
Nee, ok je kan ze ook zelf gaan maken, maar misschien zijn er mensen die ze al hebben, of een site weten.
Vandaar.............

Moonchild
31 december 2002, 14:05
kan je niet gewoon opschrijven bijvoorlbeed: GE-7 557 dat dat dan betekent dat je ge-7 pedaaltje, de eerste knop op vijf moet, de tweede ook en de derde op zeven?
zoiets? is dat niet veel makkelijker

Marshallover
31 december 2002, 14:15
Is ook een mogelijkheid, bedankt in ieder geval !!!

BLOK182
31 december 2002, 18:40
of misschien ff in paint een paar cirkeltjes maken, en daar wat onder typen (gain, level, weet ik wat) en dan invullen met pen?

sash
31 december 2002, 20:06
Jah idd, zo deed ik het ook toen ik nog een V-Amp had *schaamschaam*

BLOK182
31 december 2002, 20:38
zoiets heb ik mun met mesa, alleen met hoog volume klinkt het weer anders en dan heb je er weer geen ruk aan, maar tis een goeie indicatie.