PDA

View Full Version : DanElectro ervaringen



Swan
8 februari 2007, 15:50
na wederom een zeer slechte ervaring met behringer ben ik benieuwd naar de ervaringen met DanElectro!
vooral hoe de bypass is...

robert-gitarist
8 februari 2007, 15:54
Nou ik zou zeggen,test ze uit :D

Swan
8 februari 2007, 15:55
bedankt voor de nuttige besteding van je tijd

Fuhgawz
8 februari 2007, 16:50
Ik heb een Danelectro EQ gehad en dat was een prima ding! Tegenwoordig heb ik een Danelectro Octave fuzz en ook hier heb ik eigenlijk niks negatiefs over te zeggen, behalve misschien dat de knoppen nogal klein zijn en breekbaar aanvoelen. Maar qua geluidskwaliteit dik in orde! Over de bypass, tjah, laat ik het zo zeggen, ik heb niet gemerkt dat ze t0ne zuigen ofzo, maar aan de andere kant heb ik ook niet echt vergeleken.

Swan
8 februari 2007, 17:07
maar als je vergelijkt in bypass met het pedaal in je keten en er uit?

Nellyrocks
9 februari 2007, 16:58
Ik hou van danelectro. Goeie gore scheuren en allemaal redelijk degelijk en betaalbeer. Ziet er nog mooi uit ook. Ik zou een DE alleen niet als mijn mail scheurgeluid gebruiken. Maar dat is smaak.

Ik heb ook een Real Echo van ze en dat is een geweldig ding.

zjanke
9 februari 2007, 17:03
Ik heb een PB&J gehad. Een (mini) delay met een prettig geluid, alleen een minder prettige bediening. Twee knoppen voor aan/uit en long/short mode, maar aan was altijd eerst long mode en dus twee keer trappen met een paar onbedoelde repeats tot gevolg.
Voor een rock&roller die hem altij laat aanstaan een prettig pedaal

Rutger
9 februari 2007, 17:19
Ik heb een Coolcat gehad. Prima chorus en alles is heel degelijk. De gebufferde bypass is prima, geen tonesucker!

jasper159
9 februari 2007, 19:49
Kheb nu de Pepperoni phaser, goed phasertje, totaal geen klachten.
Enige minpuntje (nja, nie echt zo) is de plaats van de in en output, zo bovenaan.

Elixir
9 februari 2007, 23:22
Heb ook over de coolcat (chorsus) gespeeld, en dat is voor de prijs inderdaad een degelijke chorus

Swan
10 februari 2007, 09:56
ok tnx voor de reacties :)