PDA

View Full Version : Stratosater Deluxe Player



Hendriks
8 februari 2007, 13:44
Ik kan aan deze gitaar komen , nu zie ik op de foto dat er geen noiseless PUPīs opzitten (moet er volgens mij opstaan) , het zal dan om een oudere serie gaan . Iemand met ervaring met deze gitaar. Het gaat om een mexicaan.

Hector_Tsolodimos
8 februari 2007, 16:54
Ik kan aan deze gitaar komen , nu zie ik op de foto dat er geen noiseless PUPīs opzitten (moet er volgens mij opstaan) , het zal dan om een oudere serie gaan . Iemand met ervaring met deze gitaar. Het gaat om een mexicaan.
ik heb op zo een gespeeld, en ik vond ze qua looks erg vet, maar de sound viel echter tegen..
vond IK dan
ik zou zeggen test em gewoon, klaar

Squier4ever
8 februari 2007, 18:07
Hoop niet dattie echt stratosater heet, dan zou ik em nie kopen :o:o
:D:D

Hendriks
8 februari 2007, 18:22
Hoop niet dattie echt stratosater heet, dan zou ik em nie kopen :o:o
:D:D
Ik vond hem al wat goedkoop.

JimiDylan
8 februari 2007, 19:37
Ik heb m, in sunburst met rosewood toets. het is echt een geweldige gitaar, speelt als een bom, klinkt als een bom. geweldige git, de extra knop voegt ook echt iets toe. ben met die gitaar langs verschillende experts geweest en ze zeiden allemaal dat het echt een heeeeerlijk fendertje was. als je wat foto's wil, ben ik wel bereid er wat te schieten.

Yamhammer_71
8 februari 2007, 19:46
Ik heb m, in sunburst met rosewood toets. het is echt een geweldige gitaar, speelt als een bom, klinkt als een bom. geweldige git, de extra knop voegt ook echt iets toe. ben met die gitaar langs verschillende experts geweest en ze zeiden allemaal dat het echt een heeeeerlijk fendertje was. als je wat foto's wil, ben ik wel bereid er wat te schieten.


Nou, je maakt ons geil...ik hou het hier bijna niet meer. Sturen die foto's :D

steph
8 februari 2007, 20:13
Alleen op de Amerikanen zitten noiseless pups, dus dat kan wel kloppen dat die er bij deze Mexicaan niet op zitten

Hendriks
8 februari 2007, 20:58
Alleen op de Amerikanen zitten noiseless pups, dus dat kan wel kloppen dat die er bij deze Mexicaan niet op zitten

Maar ook op de Deluxe Player uit mexico . Kijk op Fender site.

Yamhammer_71
8 februari 2007, 21:00
Megacool, vet en gaafjes :)

Ik wist het wel als ik een 'Stratosater' kon aanschaffen...kopen!
Dan zou het toch een uniek gitaartje zijn met een verkeerd Fender logo.
Heel interessant voor gitaarliefhebbers of collectors :)