PDA

View Full Version : Red Hot Chili Peppers, 24 juni in Goffertpark, Nijmegen!



frusciflea
8 februari 2007, 09:47
Mensen, ze komen weer naar Nederland! De Red Hot Chili Peppers! En ditmaal niet op een festival, maar een concert in het Goffertpark, Nijmegen! Zondag 24 juni zal het allemaal gebeuren!

Voorverkoop start 17 februari, en voor de Silver/Gold fanclubmembers start deze op valentijnsdag! Yeah!!!

Wordt de 10e x dat ik ze ga zien, 6 juli in Parijs zie ik ze alweer!

Ik kijk er helemaal naar uit! Minstens 2 x RHCP voor mij dit jaar!

Wie gaat nog meer naar Frusciante en zijn kameraden? :)

officieel bericht van redhotchilipeppers.com:


RHCP announce show in Holland!
Red Hot Chili Peppers will be playing Goffert Park, Nijmegan on June 24th, 2007!

The Silver and Gold Member Fan Club presale will start on February 14th at 10am local time, and the public onsale will begin on February 17th!

jaspie
8 februari 2007, 12:48
met men verjaardag dus wrm niet:)

drap
8 februari 2007, 12:59
WAT???? Zijn er al kaarten te koop?!?!

jaspie
8 februari 2007, 13:09
vanaf de 17e, en de 16e een of andere vage 3fm pre sale

FruscianteFan
8 februari 2007, 13:35
Ik ga zeker. Het is in het Goffertpark, da's hier vlakbij!

Red Hot Chili Peppers (4e keer) en Pearl Jam (1e keer) ook al, beide eind juni in het Goffertpark.

:D :D

drap
8 februari 2007, 15:46
Het is voor mij bepaald niet om de hoek, maar deze kans ga ik absoluut niet missen! De laatste keer dat ik ze heb gezien was in die galmbak van een Arena en dat was naast de erbarmelijke kwaliteit van het geluid ook nog eens al weer veel te lang geleden. Dat wordt voor de deur van Plato liggen dus :)

DREAMMACHINE
8 februari 2007, 22:57
vanaf de 17e, en de 16e een of andere vage 3fm pre sale

.....hoe weet je dat en waar vindt ik daar meer info over ? ( over de 3fm presale, want ik heb niet zo'n kaart iig)

drap
8 februari 2007, 23:19
Nou, het staat zo'n beetje al op heel het internet :)

Dkong
8 februari 2007, 23:22
En anders wordt het gewoon een uurtje voor openingstijd van het pestkantoor aanwezig zijn, dat werkte voor het arena-concert ook.

Heel mooi nieuws dit, heeft echt mijn dag gemaakt. Voor mij wordt het de 6e keer Peppers.

drap
8 februari 2007, 23:25
En anders wordt het gewoon een uurtje voor openingstijd van het pestkantoor aanwezig zijn, dat werkte voor het arena-concert ook.

Heel mooi nieuws dit, heeft echt mijn dag gemaakt. Voor mij wordt het de 6e keer Peppers.

Ik zou dit keer maar eerder zijn. De Arena was destijds niet eens helemaal uitverkocht. De twee concerten in de Ahoy een maand of drie daarvoor daarentegen, waren in een paar uur landelijk compleet uitverkocht.

Dkong
8 februari 2007, 23:31
Waren de concerten in Ahoy niet het jaar ervoor? Volgens mij heb ik er daar ook nog eentje van mee gepakt, hetzelfde jaar speelden ze de week ervoor ook in het Sportpaleis in Antwerpen.

Anyway, het pestkantoor hier heeft best een mooi systeem. Als je als eerste bij de deur staat wanneer ze open gaan dan krijg je een nummertje, meestal de "1" in mijn geval :D, en dan ben je dus echt als eerste aan de beurt wanneer de landelijke verkoop begint om 10 uur. Om 1 over 10 loop je dan vrolijk weg met je kaarten.

drap
8 februari 2007, 23:39
Waren de concerten in Ahoy niet het jaar ervoor? Volgens mij heb ik er daar ook nog eentje van mee gepakt, hetzelfde jaar speelden ze de week ervoor ook in het Sportpaleis in Antwerpen.

Anyway, het pestkantoor hier heeft best een mooi systeem. Als je als eerste bij de deur staat wanneer ze open gaan dan krijg je een nummertje, meestal de "1" in mijn geval :D, en dan ben je dus echt als eerste aan de beurt wanneer de landelijke verkoop begint om 10 uur. Om 1 over 10 loop je dan vrolijk weg met je kaarten.

Ik weet het ook niet helemaal zeker meer, maar het staat me zo bij dat die concerten in de Ahoy zo ergens rond januari waren en hetzelfde jaar was dat concert in de Arena ergens begin zomer.

Dkong
8 februari 2007, 23:42
Als ik exacte data opzoek zijn we waarschijnlijk beiden verbaasd, maar ik ga toch een poging wagen haha.

Dkong
8 februari 2007, 23:52
19 Maart 2003 eerste Ahoy optreden
20 Maart 2003 tweede Ahoy optreden
16 Juni 2004 ArenA optreden

Hier gevonden: http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=1278
Toch geen goed idee om die dingen uit je hoofd te proberen haha, ik dacht dat het concert in Utrecht in 1999 was.

Op Pinkpop vorig jaar was het trouwens best een spektakel, dus ik heb goede hoop voor Nijmegen, ik kan echt niet wachten.

drap
8 februari 2007, 23:59
19 Maart 2003 eerste Ahoy optreden
20 Maart 2003 tweede Ahoy optreden
16 Juni 2004 ArenA optreden

Hier gevonden: http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=1278
Toch geen goed idee om die dingen uit je hoofd te proberen haha, ik dacht dat het concert in Utrecht in 1999 was.

Op Pinkpop vorig jaar was het trouwens best een spektakel, dus ik heb goede hoop voor Nijmegen, ik kan echt niet wachten.

Ik beken, je had gelijk :) Tering wat is dat dan alweer lang geleden zeg...

Ik heb het optreden van de Peppers op Pinkpop gezien op VPRO 3 voor 12, maar ik vond dat nou niet bepaald één van hun beste optredens eigenlijk. Natuurlijk, als je er bij bent is het heel anders, maar ik heb ook o.a. op internet wel betere concerten van hun gezien.

Trouwens, het concert in Nijmegen, is dat nou in het stadion ofzo, of echt in het park zelf?

jaspie
9 februari 2007, 16:40
en hoe zit het met die voorverkoop dingen, of is de enige optie gewoon de 17e te campere voor een postkantoor?

Richwoodje
9 februari 2007, 16:51
jammer dat ik het echt niet kan betalen, en dat ik er ook écht niet voor ga werken, anders wist ik het wel

drap
9 februari 2007, 17:45
en hoe zit het met die voorverkoop dingen, of is de enige optie gewoon de 17e te campere voor een postkantoor?

Ik heb al ff gekeken naar online ticketservices en ik zag me daar bedragen waar ik ff niet lekker van werd.... E110,-!!!! Wie gaat nog? Ik niet meer in ieder geval... Check it for yo'self: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=4183

frusciflea
9 februari 2007, 18:01
Steeds meer mensen trappen in dat soort sites... Stelletje inkopers/doorverkopers...

Zucht...

www.ticketservice.nl gewoon checken... die hebben wel normale prijzen (op het moment staan ze er nog niet in volgens mij)

Is met Parijs dit jaar ook, mensen beweerden dat de tickets 160 euro p/st kosten... Ik heb er toch echt 47,30 ofzoiets voor betaald! Gewoon de normale echt goede sites bekijken en niet de doorverkopers

drap
9 februari 2007, 18:24
Als het gewoon ergens in de 40 euro is, dan ga ik natuurlijk wel heen, maar die 110 euro, ik schrok me echt te pletter. Ik ben major fan, maar dat is het echt niet waard. Afijn, ik hou de ticketservice wel ff in de gaten de aankomende week. Ik had inderdaad ook al ff gekeken daar, maar er stond inderdaad nog niks.

frusciflea
9 februari 2007, 20:43
Het gaat €47,50 kosten (excl. servicekosten) volgens een mail van Warner.

Punt.

:)

cosmos
9 februari 2007, 23:48
Misschien een gek idee hoor, maar je kunt ook gewoon op de site van de organisator kijken, dus mojo.nl....

Azaruc
10 februari 2007, 15:15
ik ga zeker heen, ook al is het een pokke-eind weg :cooler:

prijs is idd normaal, 47,50

FruscianteFan
10 februari 2007, 15:47
Als het gewoon ergens in de 40 euro is, dan ga ik natuurlijk wel heen, maar die 110 euro, ik schrok me echt te pletter. Ik ben major fan, maar dat is het echt niet waard. Afijn, ik hou de ticketservice wel ff in de gaten de aankomende week. Ik had inderdaad ook al ff gekeken daar, maar er stond inderdaad nog niks.Lees je wel wat er in de post hierboven staat? Het kost €47,50 + servicekosten (€4,15 bij Pearl Jam, dus zal hier ook zoiets zijn).

Het concert in de ArenA was net zo uitverkocht als de concerten in Ahoy'.. en Pinkpop was prachtig als je er zelf bij was ;)

Het concert is gewoon op de Goffertweide zoals meestal.

drap
11 februari 2007, 01:25
Lees je wel wat er in de post hierboven staat? Het kost €47,50 + servicekosten (€4,15 bij Pearl Jam, dus zal hier ook zoiets zijn).

Het concert in de ArenA was net zo uitverkocht als de concerten in Ahoy'.. en Pinkpop was prachtig als je er zelf bij was ;)

Het concert is gewoon op de Goffertweide zoals meestal.

Nee joh, ik had het nog niet gezien... Ik zie ook niet helemaal in wat dat nou met mijn opmerking in je quote te maken heeft eigenlijk.

Het concert in de Arena was of lang niet uitverkocht, of er zijn een hoop mensen destijds niet op komen dagen. Ik weet ook van een bekende van me dat ie vlak voor het concert nog aan een kaartje kon komen, gewoon via Plato. Ik ben destijds ook achter kaarten aangeweest voor de Ahoy en die waren toen al lang en breed uitverkocht. De verkoper van Plato in Groningen kon me destijds zelfs vertellen dat de twee concerten in de Ahoy binnen een halve dag landelijk waren uitverkocht...

Dat het concert op de Goffertweide is, zoals meestal, dat kon ik dus niet weten. Jij komt misschien uit Nijmegen, maar er zijn ook mensen die er niet vandaan komen gek genoeg. Ik ben er dus ook nooit geweest voor een concert. Het ligt voor mij nou eenmaal niet om de hoek.

Azaruc
11 februari 2007, 09:31
volgens mij was de ArenA inderdaad niet uitverkocht. Tenminste.... het was eerst wel uitverkocht, maar er was toen een hele grote afnemer die de kaarten weer teruggaf ofzo.

FruscianteFan
11 februari 2007, 11:41
Nee joh, ik had het nog niet gezien... Ik zie ook niet helemaal in wat dat nou met mijn opmerking in je quote te maken heeft eigenlijk.

Het concert in de Arena was of lang niet uitverkocht, of er zijn een hoop mensen destijds niet op komen dagen. Ik weet ook van een bekende van me dat ie vlak voor het concert nog aan een kaartje kon komen, gewoon via Plato. Ik ben destijds ook achter kaarten aangeweest voor de Ahoy en die waren toen al lang en breed uitverkocht. De verkoper van Plato in Groningen kon me destijds zelfs vertellen dat de twee concerten in de Ahoy binnen een halve dag landelijk waren uitverkocht...

Dat het concert op de Goffertweide is, zoals meestal, dat kon ik dus niet weten. Jij komt misschien uit Nijmegen, maar er zijn ook mensen die er niet vandaan komen gek genoeg. Ik ben er dus ook nooit geweest voor een concert. Het ligt voor mij nou eenmaal niet om de hoek.Mijn fout, ik interpreteerde je post verkeerd. Maar toch: op het moment dat je die eerste post schreef (waarin je dus nog niet was van die €47,50), was al bekend dat de kaarten €47,50 gaan kosten. Dat stond op www.nu.nl, en iets later ook op www.mojo.nl. Heeft ook niets te maken met het feit dat ik in Nijmegen woon :)

Azaruc
11 februari 2007, 15:04
btw... is het een beetje dicht bij het station? want dat is ongeveer de enige manier om er te komen voor mij :(

FruscianteFan
11 februari 2007, 15:15
Volgens mijn ouders is het van Centraal Station naar het Goffertpark zo'n 2,5 à 3 km.

Luke-wannabe
11 februari 2007, 15:38
Ik weet niet of ik ga.. Qua geld niet en qua repetoire dat ze spelen. Op Pinkpop speelden ze veel nieuwe dingen. Maar ik wil die ouwe shit horen! Of nog beter; allebei.

Azaruc
11 februari 2007, 15:45
hmmm... qua setlist, ik denk dat ze hetzelfde zullen doen als in ArenA,
dus mix van oude nummers en nieuwere

Azaruc
11 februari 2007, 15:48
omg, ff gekeken voor reistijd: 3 uur met OV :mad:

vulvasonic
11 februari 2007, 23:58
Ik ga zeker. Het is in het Goffertpark, da's hier vlakbij!

Red Hot Chili Peppers (4e keer) en Pearl Jam (1e keer) ook al, beide eind juni in het Goffertpark.

:D :D

Wat hebben wij het toch maar goed hier in de mooiste en mooiste stad van Nederland! :cooler:

drap
12 februari 2007, 00:11
hmmm... qua setlist, ik denk dat ze hetzelfde zullen doen als in ArenA,
dus mix van oude nummers en nieuwere

Euh... het is in het kader van hun wereldtournee omtrent Stadium Arcadium. Ik weet het niet, maar ik denk persoonlijk niet dat ze weer een nieuwe By The Way wereldtournee gaan beginnen :roll:

Luke-wannabe
12 februari 2007, 00:32
Ja dus allemaal Stadium shit. En geen shit van voor californication ofzo. Behalve Under The Bridge dan.

drap
12 februari 2007, 01:01
Ja dus allemaal Stadium shit. En geen shit van voor californication ofzo. Behalve Under The Bridge dan.

Ze spelen tegenwoordig anders zelfs meuk uit de Hillel Slovak tijd hoor. Sterker nog, zelfs nummers van Mother Milk. Het album wat Frusciante eerst scheen te haten en nu weer niet :???:

Luke-wannabe
12 februari 2007, 01:29
:o serieus!! Hoe weet je dat zo zeker?

drap
12 februari 2007, 02:21
:o serieus!! Hoe weet je dat zo zeker?

Er staan redelijk veel linkjes op het internet (buiten YouTube om) van live optredens van de Peppers. Daar staan vrij vaak ouwere nummers bij van voor Californication. Dat van Mother Milk zegt Frusciante zelf in een interview van, als ik het goed heb, de Guitar World. Maar natuurlijk spelen ze wel het meest recent materiaal.

Dkong
12 februari 2007, 02:48
Er zit inderdaad standaard wel random ouder materiaal tussen, ook echt dingen die je bijna nooit hoort. Niets te klagen wat dat betreft.

Azaruc
12 februari 2007, 05:57
Euh... het is in het kader van hun wereldtournee omtrent Stadium Arcadium. Ik weet het niet, maar ik denk persoonlijk niet dat ze weer een nieuwe By The Way wereldtournee gaan beginnen :roll:


ik bedoelde ook niet dat ze dezelfde nummers gingen spelen :p
wilde alleen aangeven dat ze weer een mix van oudere en nieuwere nummers zullen gaan spelen (denk ik)

FruscianteFan
12 februari 2007, 09:36
:o serieus!! Hoe weet je dat zo zeker?http://www.rhcpfrance.net

ze hebben een leuke database van concerten en hun setlists (meestal geen audio of video).

Ik voorspel dat ze een stuk of wat Blood Sugar spelen, en niet per se UTB en Give It Away. Misschien BSSM zelf, Sir Psycho Sexy, Funky Monks spelen ze af en toe.. UTB spelen ze ook niet altijd, soms spelen ze Soul To Squeeze en soms I Could Have Lied !

Meestal spelen ze ook één of twee oudere nummers: Me & My Friends, Nobody Weird Like Me, Higher Ground, zoiets. Verder altijd wel Scar tissue óf Otherside, Californication en soms Parallel Universe of Right On Time. Van By The Way is Can't Stop het meest gespeeld, maar meestal spelen ze By The Way, Don't Forget Me en/of Throw Away Your Television.

Ook speelt John altijd wel ergens zelf een nummer, meestal een cover, soms bijv. Your Pussy's Glued To A Building On Fire. Soms speelt hij onder begeleiding van Flea en Chad.

Af en toe willen ze nog wel Havana Affair spelen, en de nodige jams zullen niet ontbreken. Fortune Faded spelen ze ook vaak.

van SA spelen ze vaak/wel eens:
Dani California (met ingekort laatste refrein, dus geen dubbel refrein)
Snow
Charlie
Stadium Arcadium
Hump de Bump
Torture Me
Strip My Mind
Warlocks
C'mon Girl
Wet Sand
Hey
Desecration Smile
Tell Me Baby
21st Century
Readymade

Neem van al deze nummers een stuk of 20 en je hebt ongeveer een setlist. Eigenlijk jammer dat het zo voorspelbaar is :p

edit: ja, ik vind het leuk om te kijken wat de Peppers zoal spelen ;)

frusciflea
12 februari 2007, 11:07
Search and Destory in Berlijn 2003 was werkelijk te gek!!! Wel enorm gaaf dat ze de jam die erna kwam ook als B-side op Fortune Faded hebben geplaatst (met John op het einde op de bas!)

Jammer dat de show vorig jaar in Berlijn iets pijnlijker voor mij was :( (na 2,5 nummer al weggetild moeten worden, stond voor John tegen het hek, maar was nu zo iel dat mijn heupen naar de klote gingen... Ze hadden daar nog nooit gehoord van dranghekken/voorste vak...)

Sir Psycho Sexy spelen ze ook vaak laatste tijd!

In Dortmund vorig jaar hebben ze I Could Have Lied op aanvraag gespeeld :D (althans, wij hadden met ons groepje een spandoek met I Could Have Lied eropstaan wat resulteerde dat ze Under The Bridge schrapten en toen I Could Have Lied gingen spelen! :D)

Zit nog te twijfelen of ik dit jaar weer voor de sidestage zal gaan... Was in Dortmund werkelijk te gek, Flea vaak op enkele cm's voor je neus en John die voor mijn ogen knielde en dat ik vervolgens even zijn aandacht trok (door zijn knie aan te tikken) en naar mij toe keerde en richting mij verder speelde :D)

Luke-wannabe
12 februari 2007, 12:20
:o

@ FruFan: Ik weet ook wel van die nieuwe shit wat ze spelen. gewoon de standaard hitjes enzo. Maar de rest wist ik niet...
Ach kan niet eens het geld opbrengen. Wil ook al met mn vriendin naar Disney.

CowGuitar
13 februari 2007, 20:43
Zal ik hier nou heengaan of niet :confused: ..

Andere opties voor mijn geld:
Een mooie wah-wah.
Rock Werchter
Ander pedaaltje
Lowlands..

Ik weet het niet.. :(

RRRobin
13 februari 2007, 21:24
ik heb het topic niet gelezen, maar voor fans: radio 538 geeft veel kaarten weg en heeft 1 of andere voorverkoop die start vóór de officiele voorverkoop start.

jaspie
13 februari 2007, 22:56
Zal ik hier nou heengaan of niet :confused: ..

Andere opties voor mijn geld:
Een mooie wah-wah.
Rock Werchter
Ander pedaaltje
Lowlands..

Ik weet het niet.. :(
lowlands zouk nie doen, wat een slecht geluid in die tenten zeg, al was iggy pop wel lache afgelopen jaar

Daniël_san
14 februari 2007, 21:34
Ik ga er ook heen met wat vrienden :) Eerste keer naar een ''echt'' concert.

drap
14 februari 2007, 21:37
lowlands zouk nie doen, wat een slecht geluid in die tenten zeg, al was iggy pop wel lache afgelopen jaar

Lowlands slecht geluid????? De enige band die ik qua geluid te droevig voor woorden vond was Urban Dance Squad. Verder was het geluid echt prima. Als je op Lowlands het geluid slecht vond, dan ga je dat ook vinden van andere concerten volgens mij.

jaspie
14 februari 2007, 21:49
haha nee, waarschijnlijk ben ik de enige die het geluid op pinkpop goed vond, maar stond telkens redelijk vooraan:p

Azaruc
14 februari 2007, 22:45
Lowlands slecht geluid????? De enige band die ik qua geluid te droevig voor woorden vond was Urban Dance Squad. Verder was het geluid echt prima. Als je op Lowlands het geluid slecht vond, dan ga je dat ook vinden van andere concerten volgens mij.

+1
geweldig geluid op lowlands (vooraan/achteraan maakte niet uit voor mij)

Azaruc
16 februari 2007, 14:19
Kaartjes onderweg :rockon:

drap
16 februari 2007, 15:12
Yes, die van mij nu ook! :cheerup:

Azaruc
16 februari 2007, 16:15
heeft iemand trouwens enig idee tot hoe laat het ongeveer gaat duren?
aanvang = 17.00 uur

vorige keer in ArenA was aanvang 19.00 uur en duurde het volgens mij tot ~24.00 ? (weet niet zeker, was wat eerder weg)

dan zou het nu tot ongeveer 22.00 zijn, wat weer zou betekenen dat ik met de trein terug kan :chicken:

wat denken jullie?

FruscianteFan
16 februari 2007, 16:23
Ligt er een beetje aan hoeveel voorprogramma's er zullen zijn. Maar goed, Goffertpark is wel open air en er zijn gewoon woonwijken omheen, dus ze zullen hooguit tot 0:00 spelen.

Iemand enig idee hoeveel kaarten er beschikbaar zijn voor de 538 presale? Niet dat het zometeen uitverkocht is voordat de eigenlijke verkoop begint..

Azaruc
16 februari 2007, 16:31
nee, wordt volgens mij ook nergens vermeld

FruscianteFan
16 februari 2007, 16:35
Ik ga in elk geval morgen lekker vroeg mijn nest uit. Geeft ook veel meer het prachtige "yeah ik heb kaartjes :D"-gevoel dan bestellen ;)

Azaruc
16 februari 2007, 16:48
weet ik, maar zo weet ik tenminste zeker dat ik ze heb ;)

drap
16 februari 2007, 17:10
Ligt er een beetje aan hoeveel voorprogramma's er zullen zijn. Maar goed, Goffertpark is wel open air en er zijn gewoon woonwijken omheen, dus ze zullen hooguit tot 0:00 spelen.

Iemand enig idee hoeveel kaarten er beschikbaar zijn voor de 538 presale? Niet dat het zometeen uitverkocht is voordat de eigenlijke verkoop begint..

Er schijnt in ieder geval wel een enorme run op de kaarten te zijn. Ik heb de kaarten via ticketservice besteld en daar werd geadviseerd binnen drie minuten alles te hebben afgehandeld, anders waren je kaarten alweer verzegt en kon je opnieuw beginnen. Ik denk in ieder geval dat het morgen al uitverkocht zal zijn.

FruscianteFan
16 februari 2007, 19:15
Er schijnt in ieder geval wel een enorme run op de kaarten te zijn. Ik heb de kaarten via ticketservice besteld en daar werd geadviseerd binnen drie minuten alles te hebben afgehandeld, anders waren je kaarten alweer verzegt en kon je opnieuw beginnen. Ik denk in ieder geval dat het morgen al uitverkocht zal zijn.Zal zijn? Je denkt toch niet dat het nu al uitverkocht is?

Zoniet, dan ben ik het met je eens. de Red Hots zijn nu behoorlijk hot ;)

ieme
16 februari 2007, 20:21
Er zijn morgen toch gewoon kaarten te krijgen vanaf 10 uur bij t postkantoor?

FruscianteFan
16 februari 2007, 20:28
Inderdaad, die zijn er nog gewoon. Vind het alleen wel een heel vreemde actie van 538.

ieme
16 februari 2007, 20:31
wat denken jullie, om een uurtje of 7 voor de deur gaan staan?

FruscianteFan
16 februari 2007, 20:48
Je brengt me aan het twijfelen. Ik dacht dat 6:45-7:00 wel vroeg genoeg was, maar als je in Heerenveen al om 7:00 daar wilt zijn, is het in Nijmegen wel aan de late kant lijkt me.

ieme
16 februari 2007, 21:46
ik wil niet de pepper in de zak vinden, lijkt me niet lekker

drap
16 februari 2007, 21:58
Er zijn morgen toch gewoon kaarten te krijgen vanaf 10 uur bij t postkantoor?

Ja, tuurlijk, maar reken maar een behoorlijke run op die kaarten. Misschien valt het reuze mee, maar ik zou er maar vroeg bij zijn. Je hebt best kans dat je in een behoorlijke rij staat.

FruscianteFan
16 februari 2007, 22:20
Ik ga er ook absoluut niet later zijn dan 7 uur. Als ik kaartjes misloop (niet alleen voor mij k*t, we halen met ons drieën zes stuks), kan ik gewoon horen wat ik misloop, en dat lijkt me helemaal bagger!

Hector_Tsolodimos
17 februari 2007, 10:50
Ik ben in het bezit van 2 kaartjes!!!! Jiiiiehhaaaa
ik hoop dat het bij jullie ook gelukt is!

JeroenZ
17 februari 2007, 10:52
Godnakende ik moet nog tot `1530 werken, hoeveel kosten de kaarten?

Hector_Tsolodimos
17 februari 2007, 10:57
Godnakende ik moet nog tot `1530 werken, hoeveel kosten de kaarten?
ik denk dat je het wel kunt schudden..
ik kocht er 2, voor 103 euro..

edit:
al moet ik zeggen dat het vanochtend bij het postkantoor hiero in Helmond niet zo druk was, helemaaaal niet zelfs..

Mithrandir
17 februari 2007, 11:00
Yeah! Ik heb ook kaarten, 4 stuks, gewoon lekker 9:45 opgestaan, 10:00 op de ticketservice site, 11:00 eindelijk erdoor. Mazzeltje denk ik dat ze nog niet uitverkocht zijn, het was wel gruwelijk druk op de site.

Hector_Tsolodimos
17 februari 2007, 11:02
Yeah! Ik heb ook kaarten, 4 stuks, gewoon lekker 9:45 opgestaan, 10:00 op de ticketservice site, 11:00 eindelijk erdoor. Mazzeltje denk ik dat ze nog niet uitverkocht zijn, het was wel gruwelijk druk op de site.
klopt..
maar ik heb ze gewoon opgehaald, 6 uur opgestaan :D
maar ik hoor net dat iemand ze gister al bestelde op ticketservice.nl..
wist niet dat het gister ook al kon..

Mithrandir
17 februari 2007, 11:06
Ik heb hier al wat gelezen over een pre-sale voor fanclub leden, dat zal het wel geweest zijn dan.

GoldKiwi
17 februari 2007, 11:08
ik niet, maar me nicht ging snachts voor het postkantoor slapen om kaartjes te krijgen, haha :P

Azaruc
17 februari 2007, 11:14
Ik heb hier al wat gelezen over een pre-sale voor fanclub leden, dat zal het wel geweest zijn dan.

er was ook een actie van 538 (maar ook gewoon via de site peppersinthepark.nl)
dat je gisteren tussen 10 en 17 al kon bestellen bij ticketservice.nl.
Voor fanclub leden was het inderdaad donderdag als ik me niet vergis.

Gefeliciteerd met de kaartjes allemaal trouwens :hippie:

FruscianteFan
17 februari 2007, 12:45
Ik heb mijn kaartjes :D

Hector_Tsolodimos
17 februari 2007, 12:58
Ik heb mijn kaartjes :D
jeeee
jij had dit zeker niet willen missen zeker?

FruscianteFan
17 februari 2007, 13:35
Ben jij gek? de Peppers in mijn eigen stad, tuurlijk wil ik dat voor geen goud missen :D

JeroenZ
17 februari 2007, 14:33
nog ff en ik ben afgewerkt hier,.,,,hopelijk hebben ze nog 2 kaarten....

Azaruc
17 februari 2007, 15:15
ze zijn op ticketservice.nl nog steeds te bestellen, dus dat gaat wel lukken denk ik :)

jaspie
17 februari 2007, 16:06
haha ik was rond kwart voor 10 bij het postkantoor terwijl er van die gekke altos sinds 5 uur aan het wachten waren. Afin toen he topen ging was ik 4 min later aan de beurt :D

Luke-wannabe
17 februari 2007, 16:30
TYPHUS ik wil ook...
Geen geld..

Hector_Tsolodimos
18 februari 2007, 16:03
zijn de kaarten al op?

FruscianteFan
18 februari 2007, 16:46
Nee.

123456

guitarchris
19 februari 2007, 12:53
ik heb ze gewoon via ticketservice besteld om 12:30 zo'n beetje afgelopen zaterdag, ze zijn onderweg!!! JEEJ

Hector_Tsolodimos
19 februari 2007, 15:31
Nee.

123456
dat valt me eigenlijk heel erg mee..
en ik weet niet hoe het met de rest van Nederland gaat, maar hiero gaan ook alle Di-rect/Panic @ the disco/Ashlee Simpson 'rock'chicks naar de Peppers..
beetje jammer, maar goed, als je bij het oude stijl waren gebleven, dan trokken ze een heel ander publiek aan

overigens zeg ik hier niet mee dat hun muziek vanaf Blood Sugar Magic Sex slecht is, alleen wel érg commercieel, en soms iets té..

toch heb ik er heel veel zin in, en zal ik er een hele tijd van te voren aanwezig zijn, om zo'n beetje helemaal vooraan te staan!

jaspie
19 februari 2007, 15:48
dat valt me eigenlijk heel erg mee..
en ik weet niet hoe het met de rest van Nederland gaat, maar hiero gaan ook alle Di-rect/Panic @ the disco/Ashlee Simpson 'rock'chicks naar de Peppers..
beetje jammer, maar goed, als je bij het oude stijl waren gebleven, dan trokken ze een heel ander publiek aan

overigens zeg ik hier niet mee dat hun muziek vanaf Blood Sugar Magic Sex slecht is, alleen wel érg commercieel, en soms iets té..

toch heb ik er heel veel zin in, en zal ik er een hele tijd van te voren aanwezig zijn, om zo'n beetje helemaal vooraan te staan!
totaal mee eens(ben ook mer oldskool fan) maar hun moderne muziek steekt alsnog ver boven de meeste mainstream uit. Waar ze voor hun doen op pinkpop een aardig optrede gaven 0wnde ze al die shizzle als FF

drap
19 februari 2007, 15:57
dat valt me eigenlijk heel erg mee..
en ik weet niet hoe het met de rest van Nederland gaat, maar hiero gaan ook alle Di-rect/Panic @ the disco/Ashlee Simpson 'rock'chicks naar de Peppers..
beetje jammer, maar goed, als je bij het oude stijl waren gebleven, dan trokken ze een heel ander publiek aan

overigens zeg ik hier niet mee dat hun muziek vanaf Blood Sugar Magic Sex slecht is, alleen wel érg commercieel, en soms iets té..

toch heb ik er heel veel zin in, en zal ik er een hele tijd van te voren aanwezig zijn, om zo'n beetje helemaal vooraan te staan!

En commercieel betekent niet meer rauw ofzo? In mijn oren is Californication nog steeds het meest rauwe wat de Peppers op cd hebben gedrukt. Er is geen album van de Peppers, althans met Frusciante, dat zo symplistisch is en waar zulke rauwe solo's op staan dan Californication. Oh, en btw, Blood Sugar Sex Magik is één van hun best verkochte albums en heeft ze twee wereldhits opgeleverd. Dat is niet commercieel? Met de term commercieel veeg ik persoonlijk m'n reet af, het zegt namelijk helemaal niets over een artiest. De Peppers hebben zich nog nooit aangepast aan hun bekendheid en er is tot op de dag van vandaag nog steeds geen band die zo klinkt als de Peppers.

jaspie
19 februari 2007, 16:14
ik dacht dat SA hun bestverkopende album was.

drap
19 februari 2007, 16:22
Daarom zei ik ook één van hun best verkochte albums. By The Way is tot nu toe nog steeds hun best verkochte album.

Richwoodje
19 februari 2007, 16:48
Daarom zei ik ook één van hun best verkochte albums. By The Way is tot nu toe nog steeds hun best verkochte album.

én hun beste, als je het mij vraagt.

Geen van hun albums komt in de buurt van dat album voor mij. Nummers als Don't Forget Me, Venice Queen, Dosed en This is the place vind ik een paar van hun mooiste nummers, hun beste bootlegs vind ik uit die periode komen en live schoppen, Slane Castle vind ik de beste live-dvd die ik ken, en Don't forget me en Throw away your television keihard aars. Rond 2002 lag in mijn ogen hun hoogtepunt.

Just my two cents

edit: oh en dan vergeet ik nog dat er ook toffe rockende en/of funkende nummers opstaan zoals Minor Thing en Can't Stop

Hector_Tsolodimos
21 februari 2007, 02:39
by the way is idd een érg goede album, evenals Californication, BSMS en de oudere shit
het nieuwe album is ook wel aardig, athans, ik heb alleen nog maar cd1 goed beluisterd..

spanky_franky
21 februari 2007, 13:10
Hmm.. ik vind BSMS echt vele malen beter dan by the way.. die is zo getemd, veel te braaf gespeeld. Stadium Arcadium is dan weer erg wisselend: paar van die matte singles en een paar steengoede funknummers

Azaruc
21 februari 2007, 15:00
Vandaag de kaartjes binnen :D
tis nu definitief :rockon:

rickert
21 februari 2007, 21:27
Yeah ik ben van de partij, vandaag kaartje besteld!

Dkong
21 februari 2007, 21:36
Het is mij ook mooi gelukt zaterdagochtend. Ik ben speciaal blijven maffen bij een vriend die om de hoek van het pestkantoor woont, was er om half 8 en had om half 9 het tweede nummertje. Als ik nu op ticketservice kijk kan ik nog steeds kaarten bestellen, toch wel eigenaardig. Weet iemand hoeveel plaatsen er in totaal zijn?

FruscianteFan
21 februari 2007, 22:15
Ik heb ergens gelezen dat het 50.000 is, wat niet zo vreemd klinkt.

JeroenZ
22 februari 2007, 16:17
Zo, eindelijk ook de kaarten binnen :)
Ik heb ze twee keer gezien, werchter 2002 dat was gewoon goed. En pinkpop afgelopen jaar, dit was niet al te geweldig qua performance en sound maar toch genoten door de interactie met publiek en daar gaaat het om. En de nieuwe stadium arcadium nummers waren ook cool om deze live te horen voor den eerste keer. Ik hoop dat nijmegen het NLse slane castle (dvd) optreden gaat worden want dat was alleraardigst.


GET ON TOP !!!

Dkong
22 februari 2007, 16:51
Ik heb ergens gelezen dat het 50.000 is, wat niet zo vreemd klinkt.

Holy shit, dat gaat een waanzinnig feest worden dan. Weten jullie trouwens hoe ze het regelen met eventuele vakken en zo in het Goffertpark? In Ahoy kreeg je een bandje als je op tijd in de pit zat zodat je later terug kon als je naar de WC of om drinken was geweest. Ik heb weinig zin om van 9 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds niet naar de WC te kunnen om een goede plaats vooraan te hebben :P.

Azaruc
22 februari 2007, 17:10
Holy shit, dat gaat een waanzinnig feest worden dan. Weten jullie trouwens hoe ze het regelen met eventuele vakken en zo in het Goffertpark? In Ahoy kreeg je een bandje als je op tijd in de pit zat zodat je later terug kon als je naar de WC of om drinken was geweest. Ik heb weinig zin om van 9 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds niet naar de WC te kunnen om een goede plaats vooraan te hebben :P.


Dat hoorde ik ook van het concert in de ArenA, dus dat zal hier ook wel weer zo zijn denk ik

jaspie
22 februari 2007, 17:33
Dat hoorde ik ook van het concert in de ArenA, dus dat zal hier ook wel weer zo zijn denk ik
zoiets meende ik ook te horen, alleen moetje wel vroeg zijn dan voor die bandjes lijkt mme

Azaruc
22 februari 2007, 17:43
jep, degene waar ik het van hoorde was er toen om 12 uur ofzo, misschien nog iets eerder, het begon om 7 uur..

Daniël_san
22 februari 2007, 17:48
Nu zijn er iig geen kaarten meer te koop. Landelijk uitverkocht.. En ik ben gvd er niet bij :(

Gitaargek
23 februari 2007, 08:20
Ze spelen tegenwoordig anders zelfs meuk uit de Hillel Slovak tijd hoor. Sterker nog, zelfs nummers van Mother Milk. Het album wat Frusciante eerst scheen te haten en nu weer niet :???:

One hot minute is een album dat fruciante haat omdat het uit zijn drugs periode is

Mithrandir
23 februari 2007, 09:03
Nu zijn er iig geen kaarten meer te koop. Landelijk uitverkocht.. En ik ben gvd er niet bij :(

Gvd?? Je hebt toch tijd genoeg gehad om een kaartje te bemachtigen dunkt mij.

Daniël_san
23 februari 2007, 15:28
inderdaad, maar alleen het geld eerst niet. :cool:

drap
23 februari 2007, 15:35
One hot minute is een album dat fruciante haat omdat het uit zijn drugs periode is

*Kuch proest kuch*

One Hot Minute was met Dave Navarro ;)

Nellyrocks
23 februari 2007, 15:59
*Kuch proest kuch*

One Hot Minute was met Dave Navarro ;)

Maar Frusciante was wel aan het afkicken in die periode. Het schijnt dat hij de plaat nog nooit helemaal heeft gehoord. Maar dat geloof ik niet zo.

drap
23 februari 2007, 16:46
Maar Frusciante was wel aan het afkicken in die periode. Het schijnt dat hij de plaat nog nooit helemaal heeft gehoord. Maar dat geloof ik niet zo.

Nou, ten tijde van One Hot Minute was ie nog echt in de zevende hemel met een naald in z'n arm hoor. Hij is pas in '98 afgekickt.

Of ie dat album nog nooit volledig heeft gehoord dat weet ik niet. Feit is wel dat ze met Frusciante nog nooit een nummer van dat album live hebben gespeeld.

Hij heeft wel eens in interviews gezegd dat ie Mothermilk echt haatte, omdat dat veel te veel een macho plaat zou zijn. En nou heb ik laatst weer zoiets gelezen dat ie daar weer helemaal van terug gekomen is. Het blijft een raar ventje die Frusciante.

Hector_Tsolodimos
26 februari 2007, 21:39
Maar Frusciante was wel aan het afkicken in die periode. Het schijnt dat hij de plaat nog nooit helemaal heeft gehoord. Maar dat geloof ik niet zo.
ik heb hem zelf ook niet helemaal gehoord, kwam niet verder dan één of 2 nummers :seriousf:

BeeJee
26 februari 2007, 21:45
Ben ik dan de enige die one hot minute wel een lekkere plaat vind :???:

Mithrandir
26 februari 2007, 21:52
Nee hoor, ik vind One Hot Minute ook een lekkere plaat.

drap
26 februari 2007, 22:01
Ik vind het niet een vreselijke plaat, maar het is gewoon geen Peppers plaat wat mij betreft.

BeeJee
28 februari 2007, 00:17
ik vind het gave aan de peppers juist ook hun ontwikkeling(en) in stijl.

FruscianteFan
28 februari 2007, 08:21
Nou, ten tijde van One Hot Minute was ie nog echt in de zevende hemel met een naald in z'n arm hoor. Hij is pas in '98 afgekickt.

Of ie dat album nog nooit volledig heeft gehoord dat weet ik niet. Feit is wel dat ze met Frusciante nog nooit een nummer van dat album live hebben gespeeld.

Hij heeft wel eens in interviews gezegd dat ie Mothermilk echt haatte, omdat dat veel te veel een macho plaat zou zijn. En nou heb ik laatst weer zoiets gelezen dat ie daar weer helemaal van terug gekomen is. Het blijft een raar ventje die Frusciante.Dit klopt. En op zich, hij zegt dat zijn muzikale smaak constant verandert dus zo vreemd vind ik dat met Mothers Milk niet.

@ BeeJee: ik vind One Hot Minute écht prachtig! Het is voor mij alleen nauwelijks Red Hot Chili Peppers, meer een samenwerking tussen driekwart van de Peppers en Dave Navarro (die ik ook geweldig vind in Jane's Addiction, en zijn soloalbum Trust No One).

Voor mij is Red Hot Chili Peppers de band van Anthony Kiedis, Flea, John Frusciante en Chad Smith. Niet dat ik Irons en Slovak niet waardeer, maar die platen raken mij veel minder.

denniss
28 februari 2007, 12:45
Ik sluit me volledig aan bij FruscianteFan. Nummers are Trancending zijn super nummers maar helaas eindigen veel nummers op One Hot Minute met een atypisch eind voor de Peppers. Dave Navarro is toch meer metal/experimenteel dan Frusciante die meer funk en melodieus (zo niet pop) achtige invloeden in de groep gooit. (Hoewel Frusciante op solo werk ook heel experimenteel kan zijn).

Daarnaast vind ik wel dat Navarro zijn godvergeten best heeft gedaan op bij de Peppers aan te sluiten. De riff van Warped is nog steeds een van de vetste (funk) riffs die ik ooit heb gehoord. My Friends staat terecht op de Greatest Hits van de Peppers.

Aan de andere kant heeft Frusciante de Peppers op de wereldkaart gezet en dat was geen commercieel stuntje maar een gevolg van een, zoals het zo mooi heet, chemie tussen muzikanten die samen een potje vreselijk goeie muziek kunnen maken. Het maakt niet uit wie weg valt, als Flea zou wegvallen verliezen de Peppers ook hun magie, precies zo als Frusciante weg was gegaan of weg zou gaan.

Hrodelbert
8 april 2007, 12:16
Als puntje bij paaltje komt, zijn de Peppers gewoon ene super relaxte band waar je elke dag naar kunt luisteren. En het mooiste is nog, dat ik naar Peppers in the park ga!! Meteen bij 3fm die dag gekocht:D...super!

FruscianteFan
8 april 2007, 12:28
Naar het schijnt heeft Josh Klinghoffer bij de laatste paar concerten een paar nummers meegespeeld. Een ritmegitaar in de solo van Dani California, tweede gitaar in Wet Sand én, een grote verrassing voor de echte fans: gisteravond in Adelaide hebben ze This Velvet Glove gespeeld :D

Mogen ze van mij in de Goffert ook doen!

Azaruc
8 april 2007, 20:27
Naar het schijnt heeft Josh Klinghoffer bij de laatste paar concerten een paar nummers meegespeeld. Een ritmegitaar in de solo van Dani California, tweede gitaar in Wet Sand én, een grote verrassing voor de echte fans: gisteravond in Adelaide hebben ze This Velvet Glove gespeeld :D

Mogen ze van mij in de Goffert ook doen!

Leuk om te horen :)
Vind het tof dat ze toch niet aan de standaard setlist vasthouden :cooler:

en inderdaad, This Velvet Glove zou ik zeker niet erg vinden in Nijmegen :hippie:

Richwoodje
8 april 2007, 22:13
Naar het schijnt heeft Josh Klinghoffer bij de laatste paar concerten een paar nummers meegespeeld. Een ritmegitaar in de solo van Dani California, tweede gitaar in Wet Sand én, een grote verrassing voor de echte fans: gisteravond in Adelaide hebben ze This Velvet Glove gespeeld :D

Mogen ze van mij in de Goffert ook doen!

This Velvet Glove is tof! Ik ben er niet bij in de Goffert maar ik gun het je van harte dat ze die gaan spelen!

drap
8 april 2007, 22:56
Zolang ze Torture Me maar gaan spelen, dan ben ik een blij man. Easily zou ook erg fijn zijn.

Optipop
9 april 2007, 18:07
Ik vind het zo jammerlijk dat ze naarmate ze ouder worden er qua kleren jonger op gaan uitzien. Met gestreepte stropdassen enzo. Maar dat zegt niets over de muziek natuurlijk. Alhoewel die ook niet meer is wat ze is geweest, helaas. Ik vind ze zo bar slecht dat ik niet denk te gaan. Tot Californication vond ik ze altijd wel leuk, maar daarna is het echt bagger. Ze zijn live ook niet zo briljant.

vinni
9 april 2007, 20:23
Oh ja....

Ik ga jullie allen verblijde met mijn aanwezigheid bij The Peppers! :)

Tja....zonder mij geen feest natuurlijk......

Vinni

drap
9 april 2007, 20:46
Ik vind het zo jammerlijk dat ze naarmate ze ouder worden er qua kleren jonger op gaan uitzien. Met gestreepte stropdassen enzo. Maar dat zegt niets over de muziek natuurlijk. Alhoewel die ook niet meer is wat ze is geweest, helaas. Ik vind ze zo bar slecht dat ik niet denk te gaan. Tot Californication vond ik ze altijd wel leuk, maar daarna is het echt bagger. Ze zijn live ook niet zo briljant.

De Peppers zijn de Peppers live. Niet meer, niet minder. Ik wil ze niet boven andere groepen verheffen, maar je zou er goed aan doen eens wat recent live werk te gaan luisteren, want ik weet niet wat er met die gasten aan de hand is de laatse tijd. Bij het meest recente werk, geloof het of niet, zingt Kiedis absoluut niet meer vals. Het lijkt erop dat ie zangles heeft gehad. En ook Frusciante, die nog wel eens te lang wilde doorkutten op enkele nootjes, lijkt ongelooflijk te zijn veranderd. Die gek heeft haast weer de oude vorm van de tijd van BSSM, zonder gekheid. Ik wil je best wat .rar bestandjes toedoen van wat recente opnames van hun. Dan ga je zeker weten een heel ander beeld krijgen van ze.

Dat de Peppers niet meer zo zijn als vroeger heb ik altijd gezeik gevonden. Punt één ben ik blij met dat ze niet zijn blijven steken en punt twee kun je niet één album van hun vergelijken met een voorganger. Daar komt bij dat ze op het laatste album weer heel erg veel teruggrijpen op hun oude werk. Het probleem is alleen hun keuze van singles. Daardoor krijgen heel veel mensen het idee dat dat de Peppers van nu zijn, terwijl het album gewoon compleet anders is.

Die stropdas, dat is alleen Kiedis hoor.

Azaruc
1 mei 2007, 08:50
Net weer even op de site van Mojo gekeken. De support act is:
- The Dirty Pretty Things

ikzelf heb er nog nooit van gehoord, iemand anders wel?

wrc_46
6 mei 2007, 04:52
Ik heb ze vorig jaar gezien op een festival in België (pukkelpop). Ik vond ze niet slecht maar ook weer niet supergeweldig. Carl Barat (excuses voor foutieve spelling) speelde vroeger met Pete Doherty in The Libertines ,dirty pretty things liggen denk ik wel in dezelfde richting. (ben geen Libertines kenner infeite ook geen super dirty pretty things kenner) Het nummer Bang Bang you're dead zal je zeker wel herkennen.

Makor1966
6 mei 2007, 10:28
Bij het meest recente werk, geloof het of niet, zingt Kiedis absoluut niet meer vals. Het lijkt erop dat ie zangles heeft gehad.
Daar gebruikt ie een Eventide H3500 Harmonizer voor, maar af en toe zit ie er zover naast dat dat ding in een andere toonhoogte schiet.

drap
7 mei 2007, 01:11
Daar gebruikt ie een Eventide H3500 Harmonizer voor, maar af en toe zit ie er zover naast dat dat ding in een andere toonhoogte schiet.

Wat, live??? Ik wil het best aannemen hoor, maar waar heb je dat vandaan dan? Het viel mij namelijk wel op dat ie nogal drastisch beter is gaan zingen. De meest geweldige zanger zal het nooit worden, maar hij hield toon en dat is wel eens anders geweest.

FruscianteFan
7 mei 2007, 09:18
Daar gebruikt ie een Eventide H3500 Harmonizer voor, maar af en toe zit ie er zover naast dat dat ding in een andere toonhoogte schiet.Dat heb ik allang niet meer gehoord. Dat hij er een apparaat voor gebruikt was heb ik in 2003 al een keertje gelezen, maar waar en hoe betrouwbaar.. ik zou het niet weten.

drap
15 juni 2007, 22:34
Hail yeah! Nog een dikke week! Hebben we d'r al zin in? :cheerup:

Maurice_732
15 juni 2007, 23:02
Hail yeah! Nog een dikke week! Hebben we d'r al zin in? :cheerup:

Nogal jah.
Ga je ook heen?

drap
15 juni 2007, 23:10
Neuh, geen zin :chicken:

Tuurlijk! Ik ben Peppers jehova! :D

FruscianteFan
15 juni 2007, 23:14
Als het goed is, is Josh Klinghoffer tegen die tijd weer bij de Peppersconcerten. Dat wordt genieten :D

drap
15 juni 2007, 23:18
Als het goed is, is Josh Klinghoffer tegen die tijd weer bij de Peppersconcerten. Dat wordt genieten :D

Die schijnt deze tour als tweede gitarist te fungeren heb ik begrepen??? :eek: Wie weet klinkt het best maf, maar doe me toch maar puur en allenig Frusciante eigenlijk.

FruscianteFan
16 juni 2007, 00:21
Ken je JK wel? Hij klinkt eigenlijk voor minstens 40% als JF, en de rest vind ik ook heel cool. Bovendien maakt hij het mogelijk dat ze This Velvet Glove spelen! Verder voegt hij vooral dingetjes toe die op de studioversies van nummers ook te horen zijn, dus ik vind hem nergens overbodig.

drap
16 juni 2007, 00:53
Ken je JK wel? Hij klinkt eigenlijk voor minstens 40% als JF, en de rest vind ik ook heel cool. Bovendien maakt hij het mogelijk dat ze This Velvet Glove spelen! Verder voegt hij vooral dingetjes toe die op de studioversies van nummers ook te horen zijn, dus ik vind hem nergens overbodig.

Ey hallo... ken ik Klinghoffer wel... Voor Frusciante z'n solo projektjes, prima, maar niet bij de Peppers svp. Smaken verschillen he.

FruscianteFan
16 juni 2007, 00:58
Ey hallo... ken ik Klinghoffer wel... Voor Frusciante z'n solo projektjes, prima, maar niet bij de Peppers svp. Smaken verschillen he.Het verbaasde me vooral. Maar Josh speelt, behalve op het experimentele 'Sphere', nergens gitaar in John's projecten. Luister maar eens naar You Come And Go Like A Pop Song van The Bicycle Thief - sowieso een geweldige plaat.

Het meeste van het concert zal Josh trouwens weinig te doen hebben.

Slevin
16 juni 2007, 01:11
verdomme verdomme verdomme ik wou dat ik hier bij zou kunnen zijn. Maar jammer, wordt het nog uitgezonden of opgenomen oid ? :hippie:

FruscianteFan
16 juni 2007, 01:19
Met 60.000 man is de kans vrij groot dat het wordt opgenomen :D

Slevin
16 juni 2007, 01:29
ow okay, ja weet er verder niets van af, echt zoooo jammer dat ik niet kan :D Hoop het te kunnen zien _O_

ieme
16 juni 2007, 09:33
nog een weekje wachten, morgen de tijd doden op fields of rock.... ;)

Azaruc
16 juni 2007, 20:58
Heb er zeker zin in :hippie:
alleen het terugreizen zal wel tegenvallen, maar dat zien we dan wel weer :cooler:

JeroenZ
17 juni 2007, 21:23
Ieme ging jij nu ook naar deze gig?

Dkong
18 juni 2007, 13:35
Iemand enig idee hoe ze in het Goffertpark die concerten regelen? Er komen dus nogal wat mensen, ik probeer een idee te krijgen van wat ik moet doen voor een goede plaats vooraan. Bij Pinkpop vorig jaar waren heel wat uren zonder consumptie en wc nodig, ik hoopte eigenlijk dat ik dat niet hoef te herhalen.

FruscianteFan
18 juni 2007, 13:54
Ik ben bang dat dat altijd wel zo is met hedendaagse Red Hot Chili Peppersconcerten. De poorten gaan om 14:30 open en de Peppers beginnen niet voor 20:45. En ik denk dat het om 14:30 al retedruk is.

jaspie
18 juni 2007, 15:00
ik heb een gerucht gehoord over bandjes die je nodig zou hebben om in het voorvak te mogen staan, en dat de eerste die kwamen zon bandje konden krijgen.....weet iemand hier iets van?

Maurice_732
18 juni 2007, 17:07
ik heb een gerucht gehoord over bandjes die je nodig zou hebben om in het voorvak te mogen staan, en dat de eerste die kwamen zon bandje konden krijgen.....weet iemand hier iets van?

Dat was bij guns n roses in het goffertpark vorig jaar niet zo.
Maar je kunt zo over de hekken van het voorvak heen klimmen

Hallie
20 juni 2007, 19:11
ik heb niet alle 5 pagina;s gelezen.. ik ga er ooknaartoe.. maar die voorporgrammas echt Lame!.. mickey avalon.. vieze hiphopper


one two three Foa, get your bootie on the danceFloa :soul:

Hallie
20 juni 2007, 19:13
iksta er al voor 12 uu sochtends!.. bij pinkpop 2006 stond ik ook bijna vooraan.

ik betaal geen 40-50 euro om tegen mensen te kijken.. ik sta in dat voorvak.. hoe dan ook:D.

FruscianteFan
20 juni 2007, 20:27
ik heb niet alle 5 pagina;s gelezen.. ik ga er ooknaartoe.. maar die voorporgrammas echt Lame!.. mickey avalon.. vieze hiphopper


one two three Foa, get your bootie on the danceFloa :soul:Tsjah.. ik ben ook niet altijd even blij met de voorprogramma's die ze kiezen. Maar ik weet wél dat je absoluut NIET moet gaan boo-en. Toen de peppers met Chicks On Speed toerden, heeft John al een keer "Fuck you for booing them" gezegd. In Amerika met Mickey Avalon is dat ook al gebeurd.

Ze willen gewoon mensen in hun voorprogramma die ze zelf goed vinden. Welke muziek ze ook maken, ze doen waar ze goed in zijn.

Ik vind Mickey Avalon ook niet de meest geslaagde artiest ooit, maar ik ben vooral bang dat de Peppers ons als publiek vervelend vinden als er erg veel mensen protesteren bij Avalon.

drap
20 juni 2007, 20:31
Tsjah.. ik ben ook niet altijd even blij met de voorprogramma's die ze kiezen. Maar ik weet wél dat je absoluut NIET moet gaan boo-en. Toen de peppers met Chicks On Speed toerden, heeft John al een keer "Fuck you for booing them" gezegd. In Amerika met Mickey Avalon is dat ook al gebeurd.

Ze willen gewoon mensen in hun voorprogramma die ze zelf goed vinden. Welke muziek ze ook maken, ze doen waar ze goed in zijn.

Ik vind Mickey Avalon ook niet de meest geslaagde artiest ooit, maar ik ben vooral bang dat de Peppers ons als publiek vervelend vinden als er erg veel mensen protesteren bij Avalon.

Ghehe, dat zal mij toch aan m'n reet roesten of de Peppers dat nou wel of niet leuk vinden. Ik ben betalend publiek, ik mag boo'en wanneer ik wil.

FruscianteFan
20 juni 2007, 21:37
Wat is dat nou weer voor een houding? Die rapper staat te doen waar hij goed in is. De Peppers hebben hem uitgekozen, als je het niks vind ga je maar niet zo vroeg vooraan staan.

drap
20 juni 2007, 21:43
Mja, ook dat mag ik zelf weten he, net als dat ik zelf mag weten of ik 'boo' of niet. Niet gezegd dat ik het doe, maar wat ik van m'n eigen centen doe moet ik lekker zelf weten.

FruscianteFan
20 juni 2007, 22:38
Als veel mensen gaan lopen boo'en, heeft dat gevolgen voor de mood van de peppers, en dus voor het hele publiek. Dus ook voor jouw Peppers-concert. Terecht of niet, het heeft wel invloed.

drap
20 juni 2007, 22:42
Als veel mensen gaan lopen boo'en, heeft dat gevolgen voor de mood van de peppers, en dus voor het hele publiek. Dus ook voor jouw Peppers-concert. Terecht of niet, het heeft wel invloed.

Ghehe, yeah right :seriousf: Ik denk dat ze wel wat meer hebben meegemaakt dan dit, denk je ook niet? :seriousf: Maar ey, ik ben zwaar fan, maar het zijn nog geen goden hoor. Laat ze nou gewoon lekker doen waar ik bijna 50 pegels voor heb neergelegd, dat scheelt weer extra boo'en.

Slevin
20 juni 2007, 22:43
Hoezo, als hun kut muziek maken of slecht spelen dan worden ze geboot, simpel. Of de pepers dat nou leuk vinden of niet. Ik waardeer het dat de peppers hun wel goed vinden, maar als ik er geen zak aan vind mag dat toch :)

CowGuitar
20 juni 2007, 22:56
Alsnog naar de Peppers :cheerup: ! Zie jullie daar!

FruscianteFan
20 juni 2007, 23:23
Ghehe, yeah right :seriousf: Ik denk dat ze wel wat meer hebben meegemaakt dan dit, denk je ook niet? :seriousf: Maar ey, ik ben zwaar fan, maar het zijn nog geen goden hoor. Laat ze nou gewoon lekker doen waar ik bijna 50 pegels voor heb neergelegd, dat scheelt weer extra boo'en.Dat jij €50 ervoor hebt betaald maakt jou nog geen god. Het is een feit dat JF boos is geworden omdat Mickey Avalon beboo-ed werd.

Je mag er best geen zak aan vinden, maar dan hoef je nog geen boe te roepen!?

drap
20 juni 2007, 23:29
Die 50 eurie maakt me klant, geen god nee. En verder, ik blijf niet in herhaling vallen. Ik heb al gezegd waarom ik het gelegitimeerd vind om boe te roepen wanneer ik er geen zak aan vind, of slecht.

CowGuitar
21 juni 2007, 00:00
Die 50 eurie maakt me klant, geen god nee.
Klant is koning :D Net zohard als Frusciante YEAH! mag roepen mogen wij BOE! roepen vind ik.



(Nou maar niet hopen dattie schrikt :chicken:)

rickert
22 juni 2007, 00:03
Ik ben bang dat dat altijd wel zo is met hedendaagse Red Hot Chili Peppersconcerten. De poorten gaan om 14:30 open en de Peppers beginnen niet voor 20:45. En ik denk dat het om 14:30 al retedruk is.

Ik weet het wel heel zeker. Vanaf een uur of 10 stromen enkele duizend mensen aan, hoogstwaarschijnlijk. Dan een uur voordat de hekken opengaan roept een grapjas dat de hekken opengaan, en trapt iedereen erin en staan ze op een kluitje een uur voor de hekken. Als de hekken opengaan barst de pleuris uit en is het dringen geblazen en zodra je door de hekken bent een sprint van net geen KM naar het voorvak te trekken om er in te belanden. Dan wachten tot het vak vol is, zodat je je bandje kan halen en rustig kan pissen en eten.

FruscianteFan
22 juni 2007, 00:55
Zoiets zal wel gebeuren ja. Mijn vrienden en ik gaan in elk geval onze plekjes vooraan tegen de hekken veroveren ;)

Maurice_732
22 juni 2007, 16:22
Word wel kut weer. :stop:
En paraplu's zijn verboden (ook wel begrijpelijk).
Er word aangeraden regenkleding mee te nemen.

Maar zou het voor 14.30 druk zijn als het kut weer is?

Nog iemand van plan te gaan filmen? :cooler:

rickert
22 juni 2007, 20:00
Maar zou het voor 14.30 druk zijn als het kut weer is?


Ja


10tekens

FruscianteFan
22 juni 2007, 20:30
heb d'r zin in :D

Slevin
23 juni 2007, 00:50
grrrr heb nog steeds niet kunnen vinden of het wordt opgenomen of niet :sneaky:

Maurice_732
23 juni 2007, 08:12
grrrr heb nog steeds niet kunnen vinden of het wordt opgenomen of niet :sneaky:

Grote kans hoor met 60.000 man.
Zelfs de rolling stones in nijmegen is op cd te koop en dat waren nog niet eens 60.000 man

FruscianteFan
23 juni 2007, 10:58
grrrr heb nog steeds niet kunnen vinden of het wordt opgenomen of niet :sneaky:Je moet ook niet van te voren zoeken, maar achteraf.

rickert
23 juni 2007, 19:45
Is het al morgen?

Acoustic
23 juni 2007, 19:50
Jaa.. het is morgen

Als je daar om 6 uur bent, dan nog een redelijke kans om aardig vooraan te komen ?

ieme
23 juni 2007, 20:57
Jaa.. het is morgen

Als je daar om 6 uur bent, dan nog een redelijke kans om aardig vooraan te komen ?

nee....................

Maurice_732
23 juni 2007, 21:03
Hoe zal ik komen te staan als ik daar 15.00/15.30 ben??
Iemand een idee??

FruscianteFan
23 juni 2007, 21:30
redelijk achteraan, denk ik. Misschien iets voor het midden.

rickert
25 juni 2007, 03:25
Zo, dat was phat. Alweer in het voorvak van het goffert, heerlijk! trusten...

CowGuitar
25 juni 2007, 03:31
By the way was mooi en de eindjam ook, vooral met het herhalende beeld van John.

Dkong
25 juni 2007, 03:58
Was mooi geregeld met dat voorste vak en bandjes etc. Concert was ook mooi, vette selectie van nummers etc. Enige minpuntje is dat de mensen die om mij heen stonden niet allemaal in beweging kwamen.

spirit
25 juni 2007, 07:55
Het enige minpunt wat ik kon ontdekken was het 1e voorprogramma, Mickey Avalon. Oh ja, en dat de mensen in 't 1e vak niet goed konden gooien op hem.

De Peppers waren goed, alleen jammer dat ze Stadium Arcadium niet op de setlist hadden staan.

ieme
25 juni 2007, 07:58
Vette show, erg mooi licht... maar te kort, 1.40 uur en lange pauzes tussen de nummers....

die gast van t voorprogramma heb ik zeker wel geraakt met mijn krentenbol!

ruben knipping
25 juni 2007, 09:36
Ik vond ze goed!. Enige minpuntje was dat het zo kort duurde.
En eigenlijk had de regen wel iets ;)

drap
25 juni 2007, 10:19
Het was koooooooort!!!!.... Maar ze waren wel in vorm ey, geweldig. Supergeluid ook. Tering wat een hoop jams tussendoor. Humbdebump vind ik normaal gespoken niet echt een supernummer, maar nu werd ie toch wel heel fijn gebracht. Was op de korte duur na een vreselijk goed optreden.

En ik denk dat Frusciantefan nu wat berichtjes gaat wissen na het 'optreden' van die Micky Avalon? Wat een butt was dat zeg, niet te zuinig. Ik verdenk 'm er zwaar van dat ie z'n reet bleekt.

EmgMaster
25 juni 2007, 10:50
Echt supergaaf. Was inderdaad wel wat kort, maar zeker de moeite waard. Nog meer mensen die het verkeer kut vonden geregeld. Opritten op snelwegen afgesloten enzo? Dat was wel jammer. Maar goed, volgende keer zeker weer!

FruscianteFan
25 juni 2007, 11:05
Stelletje kl**tzakken in het publiek. Mickey Avalon was, integenstelling tot wat ik had verwacht, hartstikke cool. Vond wel dat hij er goed mee omging, ook al zei iemand van de security dat hij een kwartier eerder was gestopt. Maar kom op.. ik vond hem echt cool.

Dirty Pretty Things vond ik vooral hard.

Maar goed, ik kwam voor de Peppers en toen ik om 14:35 mijn plaatsje tegen het hek had, ben ik daar ook niet meer weggegaan. Best pijnlijk voor mijn blaas, maar ik durfde niet weg te gaan ;)
Ik stond iets rechts van het podium, maar dat betekent wél dat John een paar keer vlak voor me kwam staan en dat ik dat ook perfect kon zien. Prachtig :)

Ik miste nummers als This Velvet Glove en She's Only 18, maar ik hoopte op een verrassing. Under The Bridge als derde nummer, Emit Remmus en toch ook een beetje So Much I (een beetje, ik wist dat ze die 22 juni al hadden gespeeld). Hoogtepunten waren voor mij.. eigenlijk alles wel. Ik heb ontzettend genoten. Maar 21st Century, ik hoopte er al op.. en toen kwam John in de brug voor me staan/zitten. Prachtig! Maar ook Don't Forget Me, het gevoelige nummer waar niemand meezingt. Die vond ik echt prachtig.

Vond de toegift ook heel goed, C'mon Girl vond ik er goed passen en Give It Away blijft een goede afsluiter. En tot mijn grote genoegen kwam ook Josh nog een laatste keer op om mee te jammen :)

Wat ik wel grappig vond: voor de hekken opengingen werd er gesoundchecked. Klonk best goed. Ze speelden een stukje Give It Away en tot mijn vreugde coverden ze Ocean Size van Jane's Addiction.

laydown666
25 juni 2007, 11:14
Weet iemand welk nummer Frusciante in zijn eentje speelde (toen iedereen zo mooi in de maat meeklapte ((NOT))?

FruscianteFan
25 juni 2007, 11:20
Volgens mijn broer was dat Songbird van Fleetwood Mac.

drap
25 juni 2007, 11:39
Echt supergaaf. Was inderdaad wel wat kort, maar zeker de moeite waard. Nog meer mensen die het verkeer kut vonden geregeld. Opritten op snelwegen afgesloten enzo? Dat was wel jammer. Maar goed, volgende keer zeker weer!

Sowieso de hele afvoer van mensen was ontzettend slecht geregeld. In het park liep iedereen maar een kant op na afloop, door een onverlicht stuk bos. De mensen die van de parkeerplaatsen af wilden rijden kwamen simpelweg de weg niet op. Eer de politie dat door had was het kwaad al geschied en stond alles helemaal vast, met enorme files tot gevolg. En wat mij nog het meest bevreemde was dat bepaalde uitritten van de parkeerplaatsen afgesloten waren, hoe bizar wil je het hebben. En als klapper op de vuurpijl gaan ze op alcohol staan te controleren terwijl er al enorme file stonden. Well done!

En Frusciantefan, doet het je goed dat ik niks gegooid heb? :seriousf: Die ongelooflijke butt van een Avalon vroeg er toch ook zelf om. Die gek begon al voordat het grootste gedeelte van het publiek begon te gooien met alles wat los en vast zat het publiek te beledigen, althans, hij deed een jammerlijke poging. Kom op, die gozer maakte zich compleet belachelijk met z'n geweldige 'dj' cq cd'tjesdraaier. Het had verder ook helemaal niks met de stijl muziek te maken, want The Roots werden in Amsterdam toch ook goed ontvangen.

edit: Je had ook gerust het voorste vak uitgekund hoor. Eenmaal een oranje bandje was het geen probleem en ze hadden rekening met het aantal mensen gehouden, waardoor je heel makkelijk een mooi plekje kon vinden bij de Peppers. Ik was er ook 14:30, maar we zijn daarna nog rustig wat gaan eten en vooral drinken, no problemo.

FruscianteFan
25 juni 2007, 11:49
Ik weet het, maar ik durfde het risico niet te nemen. Ik wilde nu eindelijk wel eens vooraan staan ;)

Had Mickey moeten wachten met teruggooien en uitlokken tot iedereen gooide? Gelukkig zijn mijn vrienden het met me eens, inclusief die schattige meisjes die naast me stonden, dat Mickey hartstikke tof was. The Roots zijn een ander verhaal, dat was een complete band die ook nogal een soul en funk invloed hadden.

FruscianteFan
25 juni 2007, 12:08
hehe, The Roots speelden in 2004 in Amsterdam. Hier was de 2e act Dirty Pretty Things, die veel te hard stonden.

rickert
25 juni 2007, 13:36
Er waren vooral bij het wegkomen bij de parkeerplaatsen nogal wat mensen die ik wel op de mond zou willen tikken. Wat worden mensen ineens asociaal zeg bij een beetje drukte. Maar het was het allemaal waard :satisfie: .

ieme
25 juni 2007, 14:45
Stelletje kl**tzakken in het publiek. Mickey Avalon was, integenstelling tot wat ik had verwacht, hartstikke cool. Vond wel dat hij er goed mee omging, ook al zei iemand van de security dat hij een kwartier eerder was gestopt. Maar kom op.. ik vond hem echt cool.



HIJ WAS NIET COOL, ZIJN MUZIEK WAS RUK, ENIGE "POSITIEVE" IS DAT HIJ NIET GELIJK HUILEND VAN HET PODIUM LIEP... DAT WAS KARAKTER, IK BEDOEL, NICKELBACK WAS AL LANG EN BREED VERTROKKEN! ZE HADDEN GEWOON EEN ANDER DAAR NEER MOETEN ZETTEN... IK HAD WEL EEN 15 EURO BIJ MN KAARTJE WILLEN LAPPEN VOOR EEN UURTJE FOOFIGHTERS IN T VOORPROGRAMMA ZOALS 2 JAAR GELEDEN BIJ SLANE CASTLE!!

ieme
25 juni 2007, 14:47
Had Mickey moeten wachten met teruggooien en uitlokken tot iedereen gooide? Gelukkig zijn mijn vrienden het met me eens, inclusief die schattige meisjes die naast me stonden, dat Mickey hartstikke tof was..

YUK!!!..........

Maurice_732
25 juni 2007, 15:22
Heeft iemand nog foto's of video's van mickey avalon die bekogeld word?
Zou het graag nog een keer zien :satisfie:
Wel zielig maar het blijft grappig :cooler:

Azaruc
25 juni 2007, 15:27
Wat waren ze weer enorm gaaf !! compleet uit m'n dak gegaan daar :cooler:
Nooit verwacht nog in het voorste vak te komen, maar toch makkelijk gelukt. (we waren er pas om 2 uur) En de peppers waren het lange wachten meer dan waard.

maar die Mickey Avalon... inderdaad, wat een eikel
(en hij vroeg er ook zelf om trouwens... na het eerste nummer, toen er zelfs nog mensen voor hem klapten, begint ie opeens over gooien met sandwiches te praten, ja dan doe je het ook wel zelf hoor.)

Dirty Pretty things waren hard ja, maar ik vond ze evengoed wel tof :hippie:

KoenB
25 juni 2007, 15:34
Wat een dwaas was die mickey. Prachtig, al die troep die naar zn kop werd geslingerd. Dirty Pretty Things waren wel chill, de Peppers sloegen uiteraard alles. Ik heb me echt vermaakt daarzo, wat een muziek maken die gasten zeg. Ik ga zeker nog een keer naar de peppers als ze komen.

Chill trouwens, die actie dat je voor 10 bierbekers of een tray een gratis muntje kreeg. Hele concert gratis gegeten/gezopen door gewoon wat bekertjes hier en daar van de grond te grissen.

Slevin
25 juni 2007, 15:36
HIJ WAS NIET COOL, ZIJN MUZIEK WAS RUK, ENIGE "POSITIEVE" IS DAT HIJ NIET GELIJK HUILEND VAN HET PODIUM LIEP... DAT WAS KARAKTER, IK BEDOEL, NICKELBACK WAS AL LANG EN BREED VERTROKKEN! ZE HADDEN GEWOON EEN ANDER DAAR NEER MOETEN ZETTEN... IK HAD WEL EEN 15 EURO BIJ MN KAARTJE WILLEN LAPPEN VOOR EEN UURTJE FOOFIGHTERS IN T VOORPROGRAMMA ZOALS 2 JAAR GELEDEN BIJ SLANE CASTLE!!

En nu zonder capslock :hippie:

EmgMaster
25 juni 2007, 16:17
Wat een dwaas was die mickey. Prachtig, al die troep die naar zn kop werd geslingerd. Dirty Pretty Things waren wel chill, de Peppers sloegen uiteraard alles. Ik heb me echt vermaakt daarzo, wat een muziek maken die gasten zeg. Ik ga zeker nog een keer naar de peppers als ze komen.

Chill trouwens, die actie dat je voor 10 bierbekers of een tray een gratis muntje kreeg. Hele concert gratis gegeten/gezopen door gewoon wat bekertjes hier en daar van de grond te grissen.

Beetje jammer alleen dat je voor een tray'tje ook een muntje moest betalen om er een mee te nemen. Maar idd veel kleine (ook grotere :D) jochies zien lopen die muntjes bij elkaar aan het sparen waren.

spirit
25 juni 2007, 18:09
Man, die Mickey Avalon wist tot een keer of 3 toe z'n tekst niet eens, moest z'n DJ 'm weer op weg helpen, vond het een heel fout miezerig ventje. Volgens mij zitten de Peppers 'm nu ook ergens uit te lachen.

FruscianteFan
25 juni 2007, 18:27
De Peppers hebben hem juist meegenomen op toernee omdat ze hem zo goed vinden.

spirit
25 juni 2007, 18:52
De Peppers hebben hem juist meegenomen op toernee omdat ze hem zo goed vinden.

Maar als je dan bij ieder optreden zo'n reactie krijgt, dan trap je zo'n figuur toch weg en zoek je een andere support act die wel goed is.

FruscianteFan
25 juni 2007, 19:00
Nee, want zij vinden hem wél goed. En Mickey blijft het blijkbaar graag doen..

CowGuitar
25 juni 2007, 19:21
Wat is er zo goed aan hem :confused: ? Ik vond het maar een loser.

Maurice_732
25 juni 2007, 19:58
Heeft iemand nog foto's? :satisfie:
Ik heb helemaal geen foto's genomen:( :dontgeti: echt dom van mezelf :sneaky:

Azaruc
25 juni 2007, 20:04
Van mijn foto's zijn er maar 3 een beetje goed, en daar staat eigenlijk niks interessants op :(
dus als er nog iemand goeie foto's heeft... ;)

CowGuitar
25 juni 2007, 21:13
Heeft iemand nog meegezongen met "Lang zal ze leven" :D ?

Azaruc
25 juni 2007, 23:51
Nee, die niet meer, toen waren we net rechtsaf geslagen ^^

wel met "het is stil aan de overkant"
maar dat was al vrij snel weer over

jaspie
26 juni 2007, 00:58
was super vet, was alleen bang dat dat eten gooien de sfeer voor de peppers zou verpesten aangezien frusciante een tijdje terug boos was geworden toen avalon werd weggeboeht. Dit was gelukkig niet het gevalt.
Vondt het ook een beetje jammer datze geen oldskool liedjes hebben gedaan zoals higher ground ofzo(dieze sowiso al vaak doen de laatste tijd)

Slevin
26 juni 2007, 09:04
sorry maar als ik dit hoor krijg ik ook een WTF gevoel over me heen :nervous:

http://www.youtube.com/watch?v=YZgOw0zDeWM&mode=related&search=

jasper159
26 juni 2007, 10:59
http://www.youtube.com/watch?v=gFjUspIxGUo&mode=related&search=


C'mon Kick it! xD

O my god, wat een loser :nervous:

rickert
26 juni 2007, 11:08
Nee, want zij vinden hem wél goed. En Mickey blijft het blijkbaar graag doen..

Dude, het is allemaal show hoor. De peppers vinden het gewoon lachen hoe die gast er op reageert en hoe het publiek reageert. Gozer die ik ken (donkere jongen die vaak het podium aan het vegen was en shit sjouwde) vertelde me dat anthony bijna de hele tijd mee heeft staan kijken en helemaal in een deuk lach.

cas121
26 juni 2007, 12:08
was maf; ik liep de peppers gister nog tegen het lijf op de zeedijk in a'dam. althans kiedis en smith samen met schieffmacher (of hoe je dat ook schrijft)

ach boeie...

FruscianteFan
26 juni 2007, 12:29
was wel te voorspellen dat ze in Amsterdam zaten :)

Schiffmacher is Henks achternaam, trouwens.

Maurice_732
26 juni 2007, 14:54
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=214

Hier de foto's van mojo ik weet niet of jullie ze al gezien hebben.
Maar als iemand nog foto's heeft post ff :dance:
En er staan ok gigantisch veel video's van mickey avalon op youtube: http://www.youtube.com/view_play_list?p=E015047452670165

ieme
26 juni 2007, 17:38
was maf; ik liep de peppers gister nog tegen het lijf op de zeedijk in a'dam. althans kiedis en smith samen met schieffmacher (of hoe je dat ook schrijft)

ach boeie...

is geen wereldschokkend nieuws al had ik ze ook wel tegen t lijf willen lopen!

ieme
26 juni 2007, 17:40
De Peppers hebben hem juist meegenomen op toernee omdat ze hem zo goed vinden.


john en anthony zaten aan de zijkant van t podium heel hard te lachen!

Kim Wilson
26 juni 2007, 17:40
john en anthony zaten aan de zijkant van t podium heel hard te lachen!
Ah, ze hebben hem dus meegenomen om eens lekker te lachen! :D

ieme
26 juni 2007, 17:42
Ah, ze hebben hem dus meegenomen om eens lekker te lachen! :D


blijkbaar, ze zaten aan de rechter kant (john met zn grote bril) smakelijk te lachen!

EuroCinema
26 juni 2007, 18:08
Euh, het voorprogramma van 1 van de grootste bands ter wereld lijkt me niet iets wat ze zelf kiezen omdat ze het grappig/goed vinden. Is immers big business en kan een band maken en breken. Vroeger moest een platenmaatschappij zelfs betalen om z'n artiest in een voorprogramma te krijgen, maar ik weet niet of dat nog geldt.

Maurice_732
26 juni 2007, 18:22
was maf; ik liep de peppers gister nog tegen het lijf op de zeedijk in a'dam. althans kiedis en smith samen met schieffmacher (of hoe je dat ook schrijft)

ach boeie...
En wat heb je toen gedaan? :???:
Toch wel een handtekening gevraagd ;)

FruscianteFan
26 juni 2007, 18:42
Euh, het voorprogramma van 1 van de grootste bands ter wereld lijkt me niet iets wat ze zelf kiezen omdat ze het grappig/goed vinden. Is immers big business en kan een band maken en breken. Vroeger moest een platenmaatschappij zelfs betalen om z'n artiest in een voorprogramma te krijgen, maar ik weet niet of dat nog geldt.Juist dan is het logisch dat de Peppers Mickey zelf hebben gekozen. Ik kan me niet voorstellen dat Warner of Mojo hem namelijk in het voorprogramma van de Peppers zou zetten.

spirit
26 juni 2007, 21:19
Avalon replaced Gnarls Barkley as the opening act for the Red Hot Chili Peppers on March 12, 2007 in Oklahoma City. At that show John Frusciante joined Avalon onstage and criticized the audience for their poor reception and "booing" of Avalon. Avalon repeatedly told the audience he wasn't wanting to get in the way of the Chili Peppers performing, he was just there to "pay the rent".

Hieruit begrijp ik dat hij er niet geheel vrijwillig was.

ieme
26 juni 2007, 21:33
zei hij ook, I GOT PAID TO BE HERE!!!

drap
26 juni 2007, 22:59
blijkbaar, ze zaten aan de rechter kant (john met zn grote bril) smakelijk te lachen!

Nou heb ik daar veel mensen zien staan, maar echt niemand van de Peppers om eerlijk te zijn.

Dude
26 juni 2007, 23:11
begrijp dus dat het parkeren drama was ? Ga donderdag naar pearl jam en heb nu al de ziekte in de terugreis, altijd zon gezeik bij dat soort dingen.

Iemand nog tips ?

FruscianteFan
26 juni 2007, 23:19
Nou heb ik daar veel mensen zien staan, maar echt niemand van de Peppers om eerlijk te zijn.Ik heb Chad en Chris zien staan. Nouja, Chris (drum tech, deed mee in Hump) is geen Pepper maar ik zag hem wel. Vriendin van me heeft John en Josh zien staan.

@ Dude: ik had niet echt problemen om weg te komen met de fiets ;)

drap
26 juni 2007, 23:20
begrijp dus dat het parkeren drama was ? Ga donderdag naar pearl jam en heb nu al de ziekte in de terugreis, altijd zon gezeik bij dat soort dingen.

Iemand nog tips ?

Ga parkeren in Arnhem! :D Maar zonder gekheid, ik heb het idee dat Nijmegen het niet helemaal aankan. Oh ja, neem een zaklantaarn mee. Die is verrekte handig als je dat Goffertpark weer uitwil in het donker. Er is namelijk niets verlicht na afloop en iedereen loopt maar dwaas een kant op, omdat niemand weet waar ie heen moet.

FruscianteFan
26 juni 2007, 23:34
Dat kan ik bevestigen, hoewel ik de Goffert wel een beetje ken.

KoenB
27 juni 2007, 00:08
Heeft iemand nog meegezongen met "Lang zal ze leven" :D ?

Die niet, wel met 'Bier en Tieten'

Slevin
27 juni 2007, 00:23
En wat heb je toen gedaan? :???:
Toch wel een handtekening gevraagd ;)

Aanbidden :dance:

ieme
27 juni 2007, 09:35
josh, john en anthony stonden er, heb er wel een foto van, zal eens kijken of ik hem kan uploaden...

cas121
27 juni 2007, 09:55
En wat heb je toen gedaan? :???:
Toch wel een handtekening gevraagd ;)

Neu.. effe hoi gezegd,

ze waren druk met het playeren van jonge grietjes trw haha.

Hallie
27 juni 2007, 11:29
Mickey avalon is echt cool!.
hij staat wel vaker bij de peppers.

maar ik snap niet waarom john en antony het leuk vonden.
want ik oaklahama(hoe je het ook schrijft) was meneer avalon er ook. en toen kwam frusciante pissig het podium op, en heeft het publiek verteld dat hij het niet vond kunnen. blabla...en schreef nog klachtbrieven aan het publiek gericht!.

Hallie
27 juni 2007, 11:30
wie is schieffmacher eigenlijk?

CowGuitar
27 juni 2007, 11:40
wie is schieffmacher eigenlijk?
Henk, een tattooërder (spelling?). In ieder geval iemand die tattoos zet.

Gieul
29 juni 2007, 01:29
Vanavond waren op Nederland 3 wat fragmenten van het concert te zien. Was in een documantaire over de Peppers.

ieme
29 juni 2007, 14:42
Was goeie docu, jammer dat ze van vanaf 94 naar 07 heel snel gingen, maar was gebrek aan materiaal...