PDA

View Full Version : amp voor PunkRock



tjas
7 februari 2007, 21:59
Is de H&K Warp 7 halfstack geschikt voor PunkRock muziek?
Ik kan aan 1 geraken voor 500 euro.. lijk mij goedkoop... of zijn er betere koopjes te doen?
dank

AART
7 februari 2007, 22:14
JCM 900 SL-X 2100.

niet de dual reverb.

Bins
7 februari 2007, 22:38
Ik gebruik zelf de buizen variant van de warp, de warp-t, maar ik heb ook goeie ervaring met het transistor spul van H&K. Alleen is de sound van de warp wel iets meer richting metal zeg maar.. Ik vind dat persoonlijk niet erg.

500 voor de halfstack is best cheap, als het dezelfde cab is die ik heb (2x v30, 2x hot 100) Je kan de top tzt vervangen door een buizenamp, de cab is iig prima.

casper innosence
7 februari 2007, 22:59
Bij de gewone warp 7 zit volgens mij niet het zelfde cabinet als bij de buizenvariant. Naast de gebruikte speakers, is volgens mij de bouw (grootte) van de kast behorende bij de buizen variant iets degelijker, hij is volgens mij ook wat groter. Een maat van me gebruikt er een onder z'n single recto, klinkt wel..

Maare op zich niets mis mee om te beginnen, een jcm 900slx klinkt ook wel, maar voor 500 euri + kast??? de slx is toch niet in combo vorm te krijgen? of ben ik hier nu verkeerd..

Bins
7 februari 2007, 23:04
Inderdaad.. ik zie net dat het "rockdriver junior" speakers zijn... Niet echt geweldig, die zaten ook in mn ouwe attax kast.

Maar goed, voor 5 meijer is het nog steeds een goeie deal. Ga gewoon even uitproberen of je het wat vind. Je zou anders ook nog naar een randal kunnen kijken, die klinken ook best lekker.

ColourofFire
8 februari 2007, 00:08
Maare op zich niets mis mee om te beginnen, een jcm 900slx klinkt ook wel, maar voor 500 euri + kast??? de slx is toch niet in combo vorm te krijgen? of ben ik hier nu verkeerd..


De JCM 900 2501 en 2502 zijn de combovormen van de SLX voor zover ik weet

skabouter
8 februari 2007, 11:46
kom ik weer met mn Peavey Classic 50 verhaal :D haha
maar deze is ook prima geschikt voor punk! verwacht geen ultieme recto-punk sound zoals veel moderne punkbands hebben, maar meer lekker classic sounds zoals Rancid en dergelijke! prima combo met genoeg power voor zalen, 2x12", 2 kanalen (goeie clean ook!), reverb en binnen je budget!

Rude Perception
8 februari 2007, 18:07
Marshall DSL401.
Perfect voor punk, rock, hard-rock, bleus... Eigenlijk alles, behalve metal, maar dat lukt ook nog wel.

skabouter
8 februari 2007, 18:16
ja idd, ook prima keuze!

AART
8 februari 2007, 18:37
Oh, moet het maximaal 500 zijn:

Mesa Boogie Caliber .50+ combo of .22+.

Wel een versie met EQ. Beter vind je niet als je een beetje de moderne amerikaanse punksound zoekt voor weinig.

skabouter
8 februari 2007, 18:40
stond laatst zo`n caliber voor 450 op gitaarmarkt.

maar is die 500 euro voor een top, of moet er een cab bijzitten? want dan red je het nit voor dat geld............

Nellyrocks
8 februari 2007, 18:46
Ik zie wat marshalls voorbij komen maar daaronder nog geen JCM800. Lijkt mij veel rauwer en minder scooped dan een 900.

Volgens mij veel geschikter voor punk.

AART
8 februari 2007, 18:53
Ik zie wat marshalls voorbij komen maar daaronder nog geen JCM800. Lijkt mij veel rauwer en minder scooped dan een 900.

Volgens mij veel geschikter voor punk.

Punk is tegenwoordig niet altijd rauw meer.

Wat voor punk maak je eigenlijk?(welke bands?)

NFAA, Pennywise, Offspring, Bad Religion, andere SoCal punkbands en NY hardcore zijn meer voer voor Mesa's en andere zware high gain amps.

De oudere jaren 80 rammelpunk is beter af met Marshalls.

tjas
8 februari 2007, 20:05
ja nieuwere, rise against achtig.. story of the year.. zo wat

yhcmarc
8 februari 2007, 20:34
ja nieuwere, rise against achtig.. story of the year.. zo wat

marshall dus ;) ..

Neals
8 februari 2007, 20:49
Rise Against/NFAA lukt naar mijn mening het lekkerste met een JCM900 of een flink opgefokte 800.

AART
8 februari 2007, 21:14
Hmm, zet er wel een booster voor.
Rise Against gebruikt DSL's toch?
IMO klinken die nogl dun, dus een booster en eentueel een eualizer kunnen dan geen kwaad.
Ze hebben zelf ook wat rackfx boven hun Marshalls hangen.

casper innosence
9 februari 2007, 00:28
Hmm, zet er wel een booster voor.
Rise Against gebruikt DSL's toch?
IMO klinken die nogl dun, dus een booster en eentueel een eualizer kunnen dan geen kwaad.
Ze hebben zelf ook wat rackfx boven hun Marshalls hangen.

Rise against gebruik(t)en 800's (splitchannel) en soms gemodde 900's (slx in die gevallen) meen ze int verleden ook wel eens met Recto's gezien te hebben, maar kan wellicht ook aan de tour gelegen hebben.

Heb Good Riddance de laaste keer in Holland zien spelen over een 800 terwijl ze tot de voorlaatste cd (bound by ties..) altyd een mk4 gebruikten. Nu is Luke (gitarist good riddance) endorsed by Bogner.

Rancid speelde vroeger op 900's. (al dan niet gemodificeerd)

Nellyrocks
9 februari 2007, 10:48
Het is natuurlijk niet zo dat je uit een oudere marshall geen modern geluid kan halen. Die knul van Greenday speelt ook over een SLP. Klinkt toch ook "modern"?

Het gaat er imo meer om hoe je speelt en wat je speelt. Verder heb je gewoon ruige bak nodig met een booster of TS. Lijkt me voor punk wel zat toch?

Dat punk tegenwoordig niet rauw meer is ligt meer aan de productie en radiovriendelijkheid en dus met de veronicale mentaliteit van muziekluisterend Nederland. Bestaan er nog echte punkbands dan?

LPplayer
9 februari 2007, 10:54
En de Randall RG50 is die geschikt voor punk?


stond laatst zo`n caliber voor 450 op gitaarmarkt.

maar is die 500 euro voor een top, of moet er een cab bijzitten? want dan red je het nit voor dat geld............

chennie
9 februari 2007, 12:33
wat je ook doet blijf uit de buurt van de warp 7 voor punkrock (het beste als je daar altijd met een boog omheen loopt! =)

DeiDRagonas
9 februari 2007, 13:28
Voor punk heb je zeer veel mogelijkheden... Elke gemiddelde scheurbak will do. Het is maar net wat je lekker vind klinken. Randall en die HK Warp zijn prima opties hoor. Maar ook bijv de nieuwe AVT serie van Marshall. Misschien zelfs een Fender kan als je van die sound houdt (Kurt Cobain speelde in 1989 in Vera Groningen ook over een Fender en dat was me toch een sound joh!!)

Ik zou alleen geen goedkope serie Fender (FM ofzo) of Marshall MG kopen... Die zijn vaak echt slecht en de kasten resoneren heel erg op podiumvolume. Heeeel irritant!

AART
9 februari 2007, 15:20
Het is natuurlijk niet zo dat je uit een oudere marshall geen modern geluid kan halen. Die knul van Greenday speelt ook over een SLP. Klinkt toch ook "modern"?

Het gaat er imo meer om hoe je speelt en wat je speelt. Verder heb je gewoon ruige bak nodig met een booster of TS. Lijkt me voor punk wel zat toch?

Dat punk tegenwoordig niet rauw meer is ligt meer aan de productie en radiovriendelijkheid en dus met de veronicale mentaliteit van muziekluisterend Nederland. Bestaan er nog echte punkbands dan?

Zat.

En er zijn gewoon veel verschillende soorten punk tegenwoordig.

HC en So-Cal punk hebben een gelikter geluid dan de oude rammelpunk, toch hoor je die ook nooit op de radio. Die muziek is nog steeds radioonvriendelijk en gebruik die moderne high gain bakken voor het zware geluid dat een mrshall je niet brengt.

casper innosence
9 februari 2007, 16:41
Er zijn nog genoeg punkbands indd, ik zou de sound niet gelikter willen noemen, maar gewoon strakker en voller. In sommige gevallen (veelal de wat meer emo georrienteerde bands) klinkt het wel wat TE geproduceerd.

Nellyrocks
9 februari 2007, 16:55
Er zijn nog genoeg punkbands indd, ik zou de sound niet gelikter willen noemen, maar gewoon strakker en voller. In sommige gevallen (veelal de wat meer emo georrienteerde bands) klinkt het wel wat TE geproduceerd.

Emo getint idd. Dat heeft toch niet zoveel meer met punk te maken.

Ik snap best wel dat een stijl evalueerd maar waar ik het niet mee eens ben is dat je dat dan niet meer uit een Marshall kan halen. Ik haal het zelfs uit mijn vox als ik wil.
Tuurlijk klinkt een Engl of een Mesa of wat dan ook anders maar een versterker is niet volledig stijl bepalend.

casper innosence
10 februari 2007, 00:06
Emo getint idd. Dat heeft toch niet zoveel meer met punk te maken.

Ik snap best wel dat een stijl evalueerd maar waar ik het niet mee eens ben is dat je dat dan niet meer uit een Marshall kan halen. Ik haal het zelfs uit mijn vox als ik wil.
Tuurlijk klinkt een Engl of een Mesa of wat dan ook anders maar een versterker is niet volledig stijl bepalend.

weet van bijvoorbeel Alexisonfire (toch ook redelijk emogeorienteerd) dat ze op DSL's spelen. Toen ze anderhalf jaar geleden in de Pul in Uden speelden hadden dr 1 kapot en toen belde de boeker daar (n maat van me) of ie de mijne kon huren. Klonk super (hadden er ook powerbrakes tussen hangen), zo had ik de dsl nog neit eerder gehoord iig..

Wimvdb
10 februari 2007, 08:49
http://www.musicgearreview.com/dbpix/SoCal50H-l.jpg

Epiphone so-cal stack !


of een toffe line 6 flextone II head met cab

yhcmarc
10 februari 2007, 11:52
auw .. line6 .. ik weet nog steeds niet wat voor soort punkrock de topicstarter speelt .. maar een (bijna) willekeurige buizenbak uit de jaren 70 of 80, tubescreamer ervoor en je blaast al die gasten met een moderne high gay top, die uiteraard met scooped mids en veel te te veel gain spelen, de toko uit. Zo een oude bak moet je toch echt wel voor leuke prijzen kunnen vinden.

AART
10 februari 2007, 12:14
auw .. line6 .. ik weet nog steeds niet wat voor soort punkrock de topicstarter speelt .. maar een (bijna) willekeurige buizenbak uit de jaren 70 of 80, tubescreamer ervoor en je blaast al die gasten met een moderne high gay top, die uiteraard met scooped mids en veel te te veel gain spelen, de toko uit. Zo een oude bak moet je toch echt wel voor leuke prijzen kunnen vinden.

Hoever je ze scooped hangt ervan af hoor.
Bovendien spelen veel moderne socal punk bands op Mesa Marks of Calibers, die dingen zijn net zo midrijk als een marshall hoor.

Luister Pennywise - Land of the Free eens, das een Mark IV.
Of een willekeurig NOFX of Offspring nummer(Mark IV en Caliber .50+).

yhcmarc
10 februari 2007, 12:24
Ik had het trouwens meer over het gros van de punkrock / hardcore bands uit west europa die ik bijna wekelijks zie op shows in diverse plekken, 9 v/d 10 gebruiken die lui dure nieuwe spullen en klinkt het allemaal but omdat ze de mids scoopen en de gain te ver open draaien .. en dan verbazen ze zich erover dat ze worden weggeblazen door een bandje met een 2x oude jcm800 + ampeg bas stack ... enne, een mesa Mark III of IV is nou ook niet echt de definitie van een moderne high gain bak he ;) .. bij die term denk ik zelf meer aan de powerballs, rectumfriers, randalls, h&k etc etc

Rude Perception
10 februari 2007, 12:42
Voor oude rauwe punk hoef je echt niet veel gain te gebruiken. Hoger dan 6 (od1 marshall dsl401, zonder booster) komt de gain niet. Verder master liefst op 8 en het kanaalvolume laag. Scooped mids moet je echt nooit doen. In mijn ogen zorgen die mids juist voor het rauwe dat ik graag in punk heb.

AART
10 februari 2007, 12:53
Yeah, maar voor moderne punk....

Naja, het hangt van je smaak af, maar ik vind marshalls al snel te piercend in het hoog en niet erg strak.

Misery Signals
10 februari 2007, 14:35
Inderdaad.. ik zie net dat het "rockdriver junior" speakers zijn... Niet echt geweldig, die zaten ook in mn ouwe attax kast.

Ik heb voor mezelf als extra cabinet bewust zo'n H&K Vortex cabinet gezocht, ook met de Rockdriver juniors erin. Ik kan geloven dat die speakers met de Attax200 niet klonken, omdat dat simpelweg geen goede versterkers zijn naar mijn mening hihi (de Vortex head klonk er echt goed op, voor een niet-lampenbak). Zet er echter eens een hi-gain buizenbak op als Peavey of Mesa, en je gaat nogal ogen trekken. Het zijn simpelweg fantastisch klinkende speakerscabinets, veel beter als Marshalls enz. Geven volvette bassen weer en een mooi hoog. 240 watt dus ze kunnen de zwaardere jongens ook met gemak aan. Ik zou er zo mee durven giggen als mijn Mesa 4x12 kuren mocht beginnen verkopen.

Ik heb mijn Vortex halfstack trouwens maar 150 Euro betaald en erna mijn head kunnen doorverkopen voor 100, die super snel weg was. Heb nu dus een supercab bij voor 50 Euro. Zot zotter zotst.

Bins
10 februari 2007, 14:56
Ik heb voor mezelf als extra cabinet bewust zo'n H&K Vortex cabinet gezocht, ook met de Rockdriver juniors erin. Ik kan geloven dat die speakers met de Attax200 niet klonken, omdat dat simpelweg geen goede versterkers zijn naar mijn mening (de Vortex head klonk er echt goed op, voor een niet-lampenbak). Zet er echter eens een hi-gain buizenbak op als Peavey of Mesa, en je gaat nogal ogen trekken. Het zijn simpelweg fantastisch klinkende speakerscabinets, veel beter als Marshalls enz. Geven volvette bassen weer en een mooi hoog. 240 watt dus ze kunnen de zwaardere jongens ook met gemak aan. Ik zou er zo mee durven giggen als mijn Mesa 4x12 kuren mocht beginnen verkopen.

Ik heb mijn Vortex halfstack trouwens maar 150 Euro betaald en erna mijn head kunnen doorverkopen voor 100, die super snel weg was. Heb nu dus een supercab bij voor 50 Euro. Zot zotter zotst.

"Let's agree to disagree" dan... Want ik heb er ook vanalles op gehad, attax100, mesa .50+, 5150, en nog wat amps van andere lui... En ik vond het niet geweldig. Ik heb er eminence governors in gezet, en nu klinkt ie een stuk beter!
Het is een betere cab dan bijv die van valvestate, en best zn geld waard, maar "ogen trekken" doe je er imo zeker niet mee.

Nellyrocks
10 februari 2007, 15:34
Het zijn simpelweg fantastisch klinkende speakerscabinets, veel beter als Marshalls enz.

Weer even een smaak-questie natuurlijk maar mij niet helemaal duidelijk.

Welke Marshallkasten bedoel je hiermee. Een oude 4x12 met goede GB's klinkt anders dan een kast die je nu zowat gratis biij je nieuwe marshalltop krijgt. Je moet nog hard wegrennen anders krijg je er nog een naar je hoofd geslingerd.

En welke speakerkasten bedoel je met "enz...". Is me ook niet helemaal duidelijk.

casper innosence
10 februari 2007, 16:04
Ik had het trouwens meer over het gros van de punkrock / hardcore bands uit west europa die ik bijna wekelijks zie op shows in diverse plekken, 9 v/d 10 gebruiken die lui dure nieuwe spullen en klinkt het allemaal but omdat ze de mids scoopen en de gain te ver open draaien .. en dan verbazen ze zich erover dat ze worden weggeblazen door een bandje met een 2x oude jcm800 + ampeg bas stack ... enne, een mesa Mark III of IV is nou ook niet echt de definitie van een moderne high gain bak he ;) .. bij die term denk ik zelf meer aan de powerballs, rectumfriers, randalls, h&k etc etc

Zeker mee eens.. veel bands/gitaristen stellen de sound voor zichzelf in, dat ze ehm vet vinden, maar als je met 2 gitaren en n bassist band, kan het juist wel weer anders moeten klinken.

Heb zelf wel een recto, gain komt bij mij niet boven 4 a 4,5 uit (oranje kanaal).. Klinkt in mijn ogen wat ruiger dan wanneer ik de gain op 5,5-6 n(of meer) zet. Onze andere gitarist speelt op een DSL 100 en daar precies zo. De band sound is zo veel helderder en directer.

@ aart, veel socal bands gebruiken tijdens recordings ook andere amps, zo gebruikt NOFX (ook live) de Mark3 en ook oudere marshalls.

Een band als Strung out (mag je het nog punk noemen) speelde live 9 van de 10x met een triple recto en een 5150. Maar op de laatste cd zijn beiden niet gebruikt. Daar gebruikten ze Diezel, VHT, Orange, oude Marshall en zelfs een Marshall MG. Dus opnamen van een band zeggen me niet altijd wat over de amps die een band gebruikt..

En een No Use For a Name, vroeger altijd aan de Mesa recto's maar nu staan ze op et podium met Kranks, gewoon endorsements.

Daarnaast cdsound vergelijken met de sound die jezelf neerzet is vrij lastig
opnamen klinken toch altijd anders..

Bins
10 februari 2007, 16:08
En een No Use For a Name, vroeger altijd aan de Mesa recto's maar nu staan ze op et podium met Kranks, gewoon endorsements.


ff offtopic:
Ik heb laatst een show gespeeld met een geleende Krank (ik denk een revolution, maar pin me er niet op vast). Viel me helemaal niet tegen. Echt een helder/duidelijk/direct geluid. Hij "zat lekker in de mix".

Misery Signals
10 februari 2007, 16:58
Mijn excuses om mezelf niet duidelijker te stellen. Ik bedoelde standaard Marshall 1960 kasten... De andere kasten kasten vand at merk zijn iets duurder maar klinken al wat beter, dus terechte opmerking.
Die enz. stond daar gewoon om aan te duiden: "En andere kasten die toch wel tot tweemaal duurder zijn, je kan ze zelf wel opnoemen"...

Inderdaad kwestie van smaak, want ik vind ze dus erg bruikbaar en heel goed klinken... Terwijl ik dan weer een cabinet met Eminence speakers heb geprobeerd maar die dan weer helemaal niets vond, mooi hoog en tone maar totale neutralisatie van bassfrequenties...

't Is gewoon een kwestie van smaak en afstelling en horen... En afbreken van andermans gerief is daar zeker niet bij van toepassing... Maar gerief dat je goed vindt en dat door anderen niet goed wordt bevonden verdedigen is een normale reactie, zoals enkelen na mij wss ook al gedaan zullen hebben :-)

casper innosence
10 februari 2007, 17:02
ff offtopic:
Ik heb laatst een show gespeeld met een geleende Krank (ik denk een revolution, maar pin me er niet op vast). Viel me helemaal niet tegen. Echt een helder/duidelijk/direct geluid. Hij "zat lekker in de mix".

Op zich wel benieuwd naar ook, gewoon es om te testen. Alleen zie je ze niet zoo veel in Nl..

Mufftin
10 februari 2007, 17:08
ik hoor net die soundclips op hun site en denk echt wow wat een geluid! met die kranks kun je volgens mij echt alles spelen.

Misery Signals
10 februari 2007, 17:10
Ooit op een festival Arch Enemy met een Kranks zien spelen. Gewoon om van omver te vallen. Duidelijk, zwaar, strak,...

casper innosence
10 februari 2007, 17:51
trouwens ook iemand bekend met Splawn amps? Ook dingen overgelezen die mij interessant lijken, maar volgens mij al helemaal niet in NL te krijgen

hidde630
11 februari 2007, 12:42
punkrock + high gain....niet te doen!

AART
11 februari 2007, 13:01
punkrock + high gain....niet te doen!

Hmm, zeker wel hoor.

hidde630
11 februari 2007, 13:07
jij hebt dan ook fletcher als afbeelding staan :P

cardinal
11 februari 2007, 19:55
Heb er ooit eens op gespeeld en was er niet gek van. Lijkt mij het niet helemaal. Zou ik inderdaad voor een marshall jcm 900 gaan (ik heb de slx en die klinkt erg goed, zeker ook voor punkrock, zeer gemakkelijk een goeie sound te maken).

Neals
11 februari 2007, 20:14
Die SLX lijkt mij ook wat, maar misschien dat een Dual Reverb ook wel gaat werken.

AART
11 februari 2007, 21:20
jij hebt dan ook fletcher als afbeelding staan :P


Het voorbeeld dat het wel kan ;)

casper innosence
11 februari 2007, 21:26
Die SLX lijkt mij ook wat, maar misschien dat een Dual Reverb ook wel gaat werken.

Dan zou ik voor de SLX gaan is iets ruiger naar wat ik dr van gehoord heb. En de dual reverb is wat scheller, maar met de juiste kast en gitaar is daar priiimaa punkrock mee te maken (hangt ook van t soort punkrock af). Bouncing soles gebruiken er ook 2 live..

Neals
11 februari 2007, 21:53
Ik doe meer aan the unseen, rancid, etc. en dat soort schreeuwpunk. ;)

casper innosence
11 februari 2007, 22:03
Lars Fredriksen speelde vroeger ook een 900. Op pinkpop had ie n 900 en een Epi LP custom.

AART
11 februari 2007, 22:11
Dan zou ik voor de SLX gaan is iets ruiger naar wat ik dr van gehoord heb. En de dual reverb is wat scheller, maar met de juiste kast en gitaar is daar priiimaa punkrock mee te maken (hangt ook van t soort punkrock af). Bouncing soles gebruiken er ook 2 live..

Afgelopen augustus voor Pennywise had ie 2 halfstacks, 1 SL-X 2100 en een Dual Reverb 4100.

casper innosence
11 februari 2007, 22:52
Afgelopen augustus voor Pennywise had ie 2 halfstacks, 1 SL-X 2100 en een Dual Reverb 4100.


Tis alleen jammer dat je verder niet weet of ze orgineel zijn enzo.

hidde630
12 februari 2007, 10:14
Het voorbeeld dat het wel kan ;)

ik bedoelde eigenlijk meer ermee dat ik vind dat pennywise eigenlijk maar een kutsound heeft. maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Persoonlijk hou ik het meeste van oude buizenamps met low-gain. hieruit komt een lekkere warme rocksound die zich naar mijn mening erg goed leent voor punkrock.

caliban
12 februari 2007, 15:12
een mesa Mark III of IV is nou ook niet echt de definitie van een moderne high gain bak he ;) .. bij die term denk ik zelf meer aan de powerballs, rectumfriers, randalls, h&k etc etc
Niet de definitie misschien, maar ze kunnen dat en ze hebben een goede clean.
Ik vind mijn mark III een betere highgainsound hebben dan een powerball of om het even welke highgainamp. En hij heeft nog goede cleansounds.
Rectumfriers vind ik alles behalve zwaar klinken met die lelijke low-end erop.

Azrael
12 februari 2007, 15:44
En de Randall RG50 is die geschikt voor punk?

Goed geschikt voor de wat slordigere punk. Ik heb hem.......en heb juist daarom een hekel aan de distortion op die versterker.

ieme
12 februari 2007, 18:50
ik zou als ik jou was de marshall slash signature doen ;)

Nellyrocks
13 februari 2007, 08:41
ik zou als ik jou was de marshall slash signature doen ;)

Nou...

Dat is toch eigenlijk zo'n Silver Jubilee. Die heeft Frusciante ook. En dat is toch eigenlijk een soort 800.

Dat zeg ik al de hele tijd. Koop een 800. Voor al uw Rock n Roll en ook Punk als je wil. Dat andere mensen misschien op een 900 spelen is leuk voor ze maar 800 is de koning.

Wat is trouwens "Slordige punk". Las ik ook ergens.

hidde630
13 februari 2007, 13:35
gitaristen die niet strak spelen

casper innosence
13 februari 2007, 14:15
gitaristen die niet strak spelen

en niet alleen gitaristen :D

hidde630
13 februari 2007, 14:26
ik vergat de drummerts indd

Nellyrocks
13 februari 2007, 18:14
Klopt,

Drummers spelen niet heel vaak strak gitaar

hidde630
14 februari 2007, 10:06
zo is het maar net!