PDA

View Full Version : Powerball + ....cab?



Tho
7 februari 2007, 19:42
Hey iedereen!
Ik heb gisteren een Gloednieuwe (dus niet 2e hands) Powerball op de kop weten te tikken voor 1350. Prima prijsje dacht ik. Ik haal het volgende week op, maar ik ben nog steeds een leekje op het gebied van cabs etc. dus inderdaad.. welke 4 x 12" raden jullie mij aan?

Ik speel met name de zwaardere metalen, en ik hou het liever rond de 600 euro. En het liefst een matchende ENGL natuurlijk. :)
En waarom zou ik nou v30's moeten nemen (die een stuk duurder zijn) en geen v60's?
tnx!

skabouter
7 februari 2007, 19:54
sommige zeggen dat ze beter zijn/klinken en anderen zeggen van niet? ik geloof dat Gerrekat nog steeds zweert bij V60`s....................
smaak denk ik toch :)

Tho
7 februari 2007, 20:01
sommige zeggen dat ze beter zijn/klinken en anderen zeggen van niet? ik geloof dat Gerrekat nog steeds zweert bij V60`s....................
smaak denk ik toch :)

Dat zal dan inderdaad wel smaak zijn. Mocht het kwaliteit zijn durf ik gasten als Gerre wel te vertrouwen. Ze zijn vooral veel duurder die v30's!

Ik zie ook erg vaak een marshall cab onder high-gain versterkers.. zijn die zo goed?

gradje pbc
7 februari 2007, 20:02
een engl XXL met V30's zou ik zeggen...

Tho
7 februari 2007, 20:06
een engl XXL met V30's zou ik zeggen...

Is een beetje te prijzig. Ik moet al een maand zonder speakers zitten met die ENGL op m'n kamer omdat deze prijs een one-time kans was, anders had ik alles in 1 keer gekocht.. dus ongeveer 600 eurootjes :)

BLOK182
7 februari 2007, 20:14
Ik heb 2 jaar lang met v60 gespeeld, prima cab voor het geld, maar ik vond em toch net te fizzy, ook door de vrachtwagenlading gain vd powerball. Heb daarnaast veel verschillende cabs getest ermee, en de Bogner v30 4x12 vond ik echt het beste. Is tweedehands te vinden voor zo'n 750.

skabouter
7 februari 2007, 20:18