PDA

View Full Version : Tremelo pook op LTD



skabouter
7 februari 2007, 19:31
beste mensen!
Zondag ga ik kijken voor een LTD m200 gitaar. je kent hem misschien wel, zwart, 2xhum, reversed head en floyd rose! lekker metal dus :)

maar nu zegt de verkoper dat de pook voor de floyd mist. en ik wil die floyd wel degelijk gaan gebruiken...whiiiiiiiiiiiii djeeeeeeeeng

Gaat er een speciale pook in die LTD`s? of dezelfde als in ibanez floyds. die kan ik namelijk makkelijk bestellen bij de locale gitaarboer voor 12,50 ofzo. of is zo`n LTD pook lastiger te krijgen? en wat zou het kosten? misschien dat ik deze kosten dan nog van de gitaar af kan lullen zondag :)

bedankt voor de reacties vast!
ska

strat 91
7 februari 2007, 19:32
hahaha had dan gewoon je kramer gehouden inplaats van mijn maat er blij mee te hebben gemaakt haha.

Tho
7 februari 2007, 19:37
Ik mij ooit eens laten vertellen dat een los ibanez pookje vrij moeilijk te verkrijgen is. Van de LTD's weet ik het niet, maar ik zou wel even over de prijs onderhandelen..

skabouter
7 februari 2007, 19:58
hahaha had dan gewoon je kramer gehouden inplaats van mijn maat er blij mee te hebben gemaakt haha.

haha dat was idd een grote fout toen :D maar ik kon er niets meer mee wegens stopzetting van project, en ik kon het geld ook wel weer gebruiken voor andere dingen! is je maat er nog blij mee?

nu start er weer een nieuw metalproject, dus wil ik weer een dergelijke superstrat :) en die LTD m200 vind ik toch wel wat mooier dan die kramer, hehe........

en Tho, die ibanez trems kan je vaak gewoon nabestellen,levertijd een week, prijs 12,50 oid......vraag me alleen af of dat voor LTD ook geld.
ik neem zondag sws mn ibanez pookje los mee, kijken of die past. dan is het niet zo`n probleem, kan ik zelfs nog 1 pookje voor 2 gitaren gebruiken desnoods. maar als het niet past.............

HOE KOM IK DAN AAN EEN LTD TREM POOK??

hendrix_appendix
7 februari 2007, 20:03
Zelf maken?

strat 91
7 februari 2007, 20:56
haha ja hij is er nog steeds erg blij mee, alleen de schakelaar is kaduk en hij heeft em nog steeds niet vervangen. maar het is inderdaad een erg lekker scheurijzer.

gegroet strat 91