zeppo
7 februari 2007, 01:38
Retteketet, advertentie-pret
Ok, we vervangen allemaal wel eens een potmetertje, een 1-ply slagplaat naar een 3-ply of crappy electronica door Switchcraft. Sommigen vervangen zelfs de orginele snaren, tss.
Maar waar ligt de grens: wanneer is een gitaar niet meer de oorspronkelijke gitaar?
Ik moest errug hard lachen om deze ad op MP:
Disclaimer 1: Not my ad, no spam en sowieso zou niemand op GTN 'm willen :D
Disclaimer 2: puristen: click op 'back'
ok, de ad, en niet lachen!:
Gibson Sonex Deluxe
leuk ding, b.j. 1980, kunststof body is vernieuwd voor een geheel maple exemplaar.(zwaar)
Gibson P-100 neck pup, Dimarzio PAF brug pup.Grover tuners, push-pull volume/tone knop.
Klinkt/speelt geweldig ! Koopje....
(Hij vergeet te vertellen dat er ook nog een Floyd-achtig iets opzit.)
HAHA! Koopje wil er 800 euri voor hebben: dus eigenlijk staat er: 800 Euro voor een Gibson hals, met veel schroefgaten van vervangen tuners.
Ehm, en volgens mij was nou juist de kunststof body de clou bij de Sonex.
Wanneer je dat weghaalt, wat blijft er dan nog over van een Sonex????
Voor de mensen die deze Frankenstein willen zien, klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/75086063-gibson-sonex-deluxe.html)
Ok, we vervangen allemaal wel eens een potmetertje, een 1-ply slagplaat naar een 3-ply of crappy electronica door Switchcraft. Sommigen vervangen zelfs de orginele snaren, tss.
Maar waar ligt de grens: wanneer is een gitaar niet meer de oorspronkelijke gitaar?
Ik moest errug hard lachen om deze ad op MP:
Disclaimer 1: Not my ad, no spam en sowieso zou niemand op GTN 'm willen :D
Disclaimer 2: puristen: click op 'back'
ok, de ad, en niet lachen!:
Gibson Sonex Deluxe
leuk ding, b.j. 1980, kunststof body is vernieuwd voor een geheel maple exemplaar.(zwaar)
Gibson P-100 neck pup, Dimarzio PAF brug pup.Grover tuners, push-pull volume/tone knop.
Klinkt/speelt geweldig ! Koopje....
(Hij vergeet te vertellen dat er ook nog een Floyd-achtig iets opzit.)
HAHA! Koopje wil er 800 euri voor hebben: dus eigenlijk staat er: 800 Euro voor een Gibson hals, met veel schroefgaten van vervangen tuners.
Ehm, en volgens mij was nou juist de kunststof body de clou bij de Sonex.
Wanneer je dat weghaalt, wat blijft er dan nog over van een Sonex????
Voor de mensen die deze Frankenstein willen zien, klik hier (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/75086063-gibson-sonex-deluxe.html)