PDA

View Full Version : Ltd Mh-1000



RedBuell
6 februari 2007, 22:37
Een tijdje geleden kwam ik op gitaarmarkt een LTD MH 1000 tegen en moet eerlijk zeggen dat het mij toch wel een leuke axe lijkt, hoewel de de combie EMG 81/85 niet helemaal top lijkt, liever een 60/89 (60 in de brug schijnt echt goed te klinken).

Een tijdje geleden had ik een LTD H 200 in mijn handen, was een groene wat ik echt lelijk vind, maar vond wel dat de bespeelbaarheid van de hals top was. Zou zo'n MH een beetje dezelfde type hals hebben?

Wie weet er meer te vertellen over die MH1000? kan er hier weinig over vinden en zo'n MH1000 zal bij de meeste winkels besteld moeten worden dus kan ik niet eerst zo'n ding proberen.

http://www.espguitars.ru/ltd/bigpictures/mh1000blk.jpg

a darker shade of grey
7 februari 2007, 07:49
Die van dat plaatje is een mhnt!
non-tromolo dus....de echte mhserie heeft volges mij wel een locking trem,....kan aan mij liggen. In Weert zit trouwes een muziekzaak (Kollee) die altijd een enorme voorraad ltd hebben, ik geef je geen 100% kans maar wel 90 dat ze hem hebben en anders hebben ze wel iets vergelijkbaars. Ze zijn wel verrekte duur, maar het ging om het testen toch ;)

RedBuell
7 februari 2007, 10:26
Tis idd een NT, gitaartje heeft leuke specs zoals sperzel locking tuners, earvana nut en tonepros brug. Ben erg benieuwd hoe de hals speelt maar vind weert een beetje te ver uit de richting van Amstedam, Dirk Witte heeft ook regelmatig LTD's op voorraad maar heeft weinig keuze, enkele EC's, Vipers en soms een Horizon of Kirk Hammett.

chennie
7 februari 2007, 13:13
schoon plankie, wat kost zoiets ?

-edit- musik produktiv site zegt 1000 euro. Maar hij bevalt me erg estetisch.