PDA

View Full Version : xotic ac booster



tillens
6 februari 2007, 23:05
Hallo allemaal,

Sinds zaterdag ben ik trotse bezitter van een heuse xotic ac booster.. Ik had het eerst niet zo met dit pedaal, maar uiteindelijk toch maar gekocht, nieuwsgierig he! Heb er deze week eens even een aantal keren mee zitten spelen en kwam tot de ontdekking dat het toch wel een erg fijn pedaaltje is. Ampje is een jtm60 212 geweest voor de test, en gitaren varierend van teles en strats.. Hij klinkt erg goed moet ik zeggen in de boost stand zonder drive, geeft een mooie volle toon en ring mee. Met de gain meer open is het gewoon wat heftiger maar niet een brij, nee best duidelijk eigenlijk! Op de jtm 30 komt ie zeker tot zijn recht, want die amp heeft maar een eq.. de jtm60 heeft een gescheiden eq. Op de jtm 60 212 klinkt ie wat grootser, op de jtm 30 210 weer wat strakker.. en knauwender.. al met al een fijn pedaaltje! Ik heb het pedaaltje nog kunnen testen op mijn london city, en binnenkort komt er nog een amp bij dus dan laat ik nog wel wat horen. Andere xotic gebruikers?

DREAMMACHINE
6 februari 2007, 23:16
nice, die rc er ook nog bij genomen?

tillens
6 februari 2007, 23:19
Nope! Nee die RC heb ik al eens eerder geprobeerd, maar ik heb al een goede clean boost in de vorm van de hydra boost, time machine boost, cold fusion etc..

Fumi SG
6 februari 2007, 23:49
Ik ben geen Xotic gebruiker maar ik heb het gele monster al wel eens uitvoerig getest. Inderdaad, een érg lekker pedaaltje! Check de search eens, ik heb er destijds een topic over gemaakt.;)

future2future
6 februari 2007, 23:51
Ik gebruik nu sinds kort een BB Preamp, en er komt nog een RC Booster bij, ik ben er erg blij mee, zijn heel erg goede sounds uit te halen

Josdevos
7 februari 2007, 02:02
RC en BB preamp hier...