PDA

View Full Version : Sticky voor beginnersgitaren (+versterkers)?



Spitfire
6 februari 2007, 18:04
Hoewel ik nog niet zo heel lang op dit forum zit begin ik me af en toe (en een boel andere forumleden met mij) toch wel te storen aan 'groentjes' die vragen wat de beste beginnersgitaar is, vooral omdat ze zelf nog geen (of nauwelijks) kennis over gitaren hebben kan ik begrijpen dat dit een lastige keuze is.

Is het daarom misschien verstandig om een sticky te maken met beginnersgitaren (en eventueel versterkers). En dan niet dat iedereen hem volpost, maar alleen wat objectieve informatie (prijs, geschikt voor (en dan een stijl, waar te verkijgen, in welke kleuren, etc.) met een plaatje. En dat dan in de eerste post zodat je een mooi overzichtje krijgt :) (als er geen maximum aantal tekens voor een post is tenminste). Ik zou hem op zich wel willen beheren.

Ik vind namelijk dat de stickies voor de gitaren in verschillende nogal onoverzichtelijk/onduidelijk/subjectief zijn. Lijkt iemand dit een goed/leuk idee?

rickert
6 februari 2007, 18:25
Nee, er staan zat stickies hier met de nodige info

Nickname
6 februari 2007, 18:33
Er zijn genoeg stickies daarvoor.. en bovendien.. als je je er aan stoort.. dan lees je die threads toch gewoon niet? wat is het probleem?

bert k
6 februari 2007, 18:51
Nee, we moeten het maar doen met die subjectieve meningen van de forumbezoekers. Een sticky met gewoon een stel merken en types is gewoon reclame, en dat is niet de bedoeling. Op de sites van de verschillende merken en van winkels kan je al die info makkelijk vinden. Dit forum is voor gebruikersmeningen.

En al die beginners zulen blijven komen, daar is het forum ook voor. Het beste advies: lees er maar omheen.

nielsduursma
6 februari 2007, 19:35
Nee, we moeten het maar doen met die subjectieve meningen van de forumbezoekers. Een sticky met gewoon een stel merken en types is gewoon reclame, en dat is niet de bedoeling. Op de sites van de verschillende merken en van winkels kan je al die info makkelijk vinden. Dit forum is voor gebruikersmeningen.

En al die beginners zulen blijven komen, daar is het forum ook voor. Het beste advies: lees er maar omheen.

En in het "koopadvies voor gitaren onder de 250 euro" topic staat meer dan zat toch?

Spitfire
6 februari 2007, 19:40
En in het "koopadvies voor gitaren onder de 250 euro" topic staat meer dan zat toch?
Maar behoorlijk onoverzichtelijk

Ik zal me er dus maar bij moeten neerleggen :hippie:

a darker shade of grey
7 februari 2007, 07:51
Ik was zelf ook zo'n groentje, en ik moet zeggen, dat als je echt door de bomen het bos niet meer ziet, dat heel fijn is om voor JOUW geval ff wat goede informatie in te winnen van ervaren gitaristen hoor!