PDA

View Full Version : Duesenberg Starplayer TV



Jay75
6 februari 2007, 15:40
Iemand bekend met deze gitaar?

Ik las een review op gitaarnet en ik moet zeggen, klinkt als mijn ding!
Ik zit een beetje te twijfelen, tussen een andere Gretsch en nog wat andere dingetjes ( ook budget modelletjes btw )

Ik zie alleen op de duesenberg site dat er nu een andere tremelo opzit die ik dan weer minder mooi vind dat de gerecenseerde gitaar.

http://www.gitaarnet.nl/magazine/gitaartests/duesenberg/duesenberg.php3

Er staat er 1 te koop, maar dat is een witte, op zich voor een toffe prijs, maar ik zou denk ik toch voor de oranje gaan.

Heeft iemand er hier eentje?? OF een andere Deusenberg?
EN weet iemand waar er een te koop staat?

rickert
6 februari 2007, 15:44
Lastig hea al die keuzes, ik ken het! Duesenberg is IMO een heel goed merk, kheb er nu pickups van in n ibanez zitten, klinkt erg goed. Ook heb ik er nog een bigsbyachtige trem van liggen. Ik heb helaas nooit zo'n starplayer bespeeld, ik weet wel dat ze bij Sound Plaza te koop staan, ze hadden zelfs die Ron Wood volgensmij!

Jay75
6 februari 2007, 16:19
Ja, die Ron Wood, is leuk, niet mijn ding, ik hou van Kitsch maar niet dit soort haha

Mitch
6 februari 2007, 17:45
Andere trem is vast te bestellen, ze verkopen een hoop onderdelen ook los. 't Zijn prima bakken, die van de recensie die jij noemt heb ik als regelmatig bezoeker van de recensent ook vastgehad en ik sluit me volledig bij de recensie aan. 't Ligt echt in de betere middenklasse gitaren qua niveau. De looks zijn prima, maar het isniet alleen maar buitenkant gelukkig.
Je vindt ze ook nogal eens op de Gitaarbeurs Veenendaal bijvoorbeeld.

rickert
6 februari 2007, 18:26
Als die trem het enige probleem is heb ik precies die nog voor je liggen!

BLOK182
6 februari 2007, 18:30
IK vind de Ron Wood supergaaf eigenlijk!

rickert
6 februari 2007, 19:16
Ja ik ook, maar das niet de vraag van de topicstarter :satisfie: . In Rijswijk hebben ze de Duesenbergs ook zag ik net, wel een endje van je vandaag, Back and Forth heet de winkel. Ik denk dat je gewoon naar de winkel moet gaan en een zooi gitaren moet gaan testen Jay, zal je keuze een stuk gemakkelijker maken! Of juist niet:seriousf:

Jay75
7 februari 2007, 09:14
Ik ga m waarschijnlijk wel nemen, ik wacht even een mailtje af van de verkoper.