PDA

View Full Version : Hellup???



Fatal Fairytale
5 februari 2007, 23:57
Ok, t zit dus nu een beetje zo, ik ben in het bezit van een marshall valvestate uit een van de eerste series, maar heb zwaar genoeg van dat ding, hij is me gewoon te eendimensionaal. Wat zijn mn eisen?:
-Top en cabinet;
-genoeg vermogen om over de absurd hard slaande drummer van mn band uit te komen;
-veelzijdig, minimaal 3 kanalen met een goeie toonregeling

en maximaal ongeveer 2000 euro's...
ben alleen een complete n00b als het gaat om dat hele technische gebeuren, dus iemand ideeën waar ik eens naar zou kunnen kijken?

oja, ook niet onhandig om te vermelden, ik speel van bluesy rock tot brute deathmetal, dus ben bang dat ik niet heel veel ga kunnen met zo'n "vintage"versterker

Toaster
6 februari 2007, 00:35
Koch Powertone / Multitone
Engl
Bogner

das wat de meesten zullen roepen.

Moet je ook zeker eens rustig proberen.

En als je een n00b bent op technisch gebied moet je gewoon eens je oren gebruiken.
Het zal hoe dan ook allemaal beter klinken dan je Valvestate.

Rij naar een goeie muziekwinkel, mijn favo is Jukebox in Boekel.

Luister alles eens op een lange lange zaterdag, rij naar huis. crepeer een week of twee van de keuzes die je wil maken en koop em dan. :D

Jan-Willem
6 februari 2007, 15:42
Toaster voor mij zegt

Kan ik je ook maar 1 ding aanraden rij naar de Juxebox in Boekel en test alles uit wat je ze hebben staan (brunetti, Bogner, Soldano, Engl, Koch en weet ik het wat) Misschien is het ook een idee om wat duurdere versterkers ook uit te proberen (als je er toch bent)

Ik heb op dit moment ook een Marchall Valvestate maar dan uit de 2de serie. Ik was de distortion al zo zat dat ik al een distortion pedaal had gekocht en op het moment ben ik me aan het richten op de VHT Ultralead, Bogner Uberschall en Engl Powerball.

En kwa muzieksmaak zitten we volgens mij wel op de zelfde hoogte.