PDA

View Full Version : Ochtendje feedback Rotterdam..????



RedBuell
5 februari 2007, 23:23
Zaterdag met het vrouwtje naar Rijswijk waar zij wat permanente make-up laat tatooeren. Ik rij zelf denk ik dan even door naar Feedback Rotterdam om wat gitaartjes te bekijken. IK zoek een gitaar met een vaste brug, iets bredere hals met dikke frets zoals je weleens vind op Jackson modellen.

Wil geen V's, explorers, kelly's maar gewoon superstrat of LP. Stijl rock tot zwaardere metal. Gitaren waar ik eerder aan dacht waren Jackson DKMGT (alleen die headstock is zo spuuglelijk), Schecter C1 blackJack, LTD viper 400, EC 400 AT of uit de horizon of MH lijn. Als ik echt zou zeggen ja dit is de gitaar die ik zoek zou ik max zo'n € 800,- willen uitgeven.


Hebben jullie een paar ideetjes welke gitaren ik daar zu kunnen gaan uitproberen....?


Ik zag een tijdje geleden op gitaarmarkt een LTD MH1000 (zwart met emg 81/85), heeft iemand ervaring met zo'n axe ik vind hem echt wel te gek zo op het oog maar kan er weinig over vinden.

Tho
5 februari 2007, 23:27
Toevallig! Ik zat net op de feedback site, en ik zocht op 'schecter'! Helaas had het geen resultaat. Prachtige gitaartjes dat. Jackon's DKMG is een prima keuze, maar ik ben het met je eens wat die headstock betreft. Kijk eens rond naar Dean. Feedback is zelfs Importeur van Dean dus ik ga er van uit dat ze wel wat hebben staan.

Wimvdb
6 februari 2007, 07:16
Een gibson sg special...

gerrekat
6 februari 2007, 08:15
Een duurdere Neckthru DEAN vendetta misschien? is wle vergelijkbaar met de schechters. Een Ibanez? die heeft feedback ook volop hangen.

Dirkdewaard
6 februari 2007, 08:30
Die Schecters zijn echt goede gitaren, het was 2 jaar lang mij gig gitaar. De enige gitaar waar ik nooit problemen mee heb gehad.

gerrekat
6 februari 2007, 08:31
check dit eens:

http://www.deanguitars.com/summer06/vendetta4_floyd.htm

SimonS
6 februari 2007, 08:53
een goede Ibanez Prestige RG en dan de trem blocken?

RedBuell
6 februari 2007, 09:54
Hoe is de hardware van die sz ibbies, tuners en brug...??

almarvk
6 februari 2007, 09:57
Die zijn, in mijn optiek, prima. Vooral als je de (uit m'n hoofd) de 520 versie hebt.

FNaRK
6 februari 2007, 11:00
Jan Morien in Delft heeft Schecters op voorraad,
volgens mij voor een hele goeie prijs !

http://www.janmorien-gitaren.nl/b_248.gif

www.janmorien-gitaren.nl (http://www.janmorien-gitaren.nl)

AgileGhost
6 februari 2007, 12:46
Feedback Rdam heeft een aardige collectie, maar een paar van die gasten daar zijn echt ZWAAR incompetent en vaak niet in staat je te helpen.

RedBuell
6 februari 2007, 12:59
Daarom wil ik ook eerst even weten wat een beetje de moeite waard is om te proberen.

Ik zou die LTD MH 1000 weleens willen proberen, maar feedback heeft geen ESP/LTD. Dijkman in Amsterdam heeft wel wat LTD maar dat blijft een beetje hangen in de EC en Viper modellen. Enschede the american guitar store vind ik weer een beetje te ver.

Dylan61
6 februari 2007, 17:23
Je moet die lui van de gitaarafdeling eens filmen als je bij de balie sta..
Paniek een klant !, gauw naar het scherm kijken gaat hij vanzelf weer weg.