PDA

View Full Version : I finally made it!!



R.E.motion-guitarist
5 februari 2007, 17:16
Hey,

Ik zal eens beginnen met een korte voorstelling. Iedereen noemt me Fabbe en ik ben gitarist bij de rockband R.E.motion.
Toen ik een jaar of 10 was heb ik een jaar of 2 notenleer gevolgd maar werd dit beu en ben ermee gestopt. Enkele jaren terug heb ik de spreekwoordelijke draad terug opgepikt en mij een crappy akoestische gitaar gekocht. Vele maanden oefenen en studeren hebben van mij een middelmatig gitarist gemaakt. Ik ben dan uiteindelijk beginnen spelen met enkele vrienden. Dit heeft mij enorm geholpen in mijn strakheid enzoverder....
Uiteindelijk eens "gesoliciteerd" bij de dan R.E.motion en ik mocht beginnen... Nu zijn we alweer enkele jaren verder en de muziekmicrobe heeft me goed te pakken.
Gitaarspelen, muziektheorie studeren, techniekoefeningen doen en ook nog nummers schrijven voor R.E.motion....Veel tijd schiet er niet meer over...but what the hell..rock'n roll

Wat is mijn beschikbaar materiaal :
Een Hohner Starocater (mijn eerste elektrische gitaar) die ik wat gemodificeerd (Oranje met britisch racing stripes en Fender pickups) en nu vooral thuis op tokkel
Een LTD EC-400 met actieve pickups
Een Epiphone Les Paul ULTRA met seymour duncan pickups (Jazz & Jeff Beck) een gibson Tune-o-matic bridge en Gibson toggle
Deze speel ik live door een Hughe&Kettner Matrix stack en thuis oefen ik door een Roland Cube 30 of een line 6 spiderII 30

Groeten,

F

Mitch_mashinguard
5 februari 2007, 21:40
but what the hell..rock'n roll


YEey! Welkom :rockon: !

hendrix_appendix
6 februari 2007, 12:41
Een Hohner Starocater :???: Maar he verder welkom Vlaming! (aan je taalgebruik te zien, of heb ik het fout?;))

R.E.motion-guitarist
6 februari 2007, 18:15
Inderdaad ne echte vlaamink...goed opgemorken :satisfie:
En natuuuurlijk bedoelde ik een stratocaster....


:sssh: