PDA

View Full Version : Vox



hugo123
5 februari 2007, 14:17
Ik heb besloten toch voor een VOX te gaan en ik vroeg me af: zal ik de VOX Pathfinder 15R of de VOX DA15. ze hebbem bijde hun pluspunten en minpunten(in mijn opzicht):
de pathfinder 15R heeft een output voor een cabinet. (dat gebruik ik nu niet maar kan misschein later van pas komen) maar hij is niet 2 kanaals. dat is de DA 15 wel maar de DA 15 heefty allemaal effecten die ik toch haast niet gebruik en de pathfinder heeft er maar een paar waar ik meer aan h: zoals een boost enz.
ze kosten evenveel en ook het wattage is evenveel dus daar ligt het verschil niet in.
iemand ervaring met een van bijde of zo laat het dan maar weten.

PS vergeef me als iets niet waar is.


hugo

LCH
5 februari 2007, 18:44
DA 15 doen. Meer mogelijkheden, zal een beter geluid in zitten dan de (veel oudere) Pathfinder. M.i. is het nutteloos om een Pathfinder te kopen omdat je daar een cab op kunt aansluiten. Voor optredens zijn beide amps niet geschikt en voor thuis is het nooit van z'n leven nodig om een cab op een Pathfinder aan te sluiten. :D

hugo123
5 februari 2007, 18:57
oke bedankt, maar ik gebruik al die e4ffecten niet zo want ik heb m'n eigen pedalboard dus die effecten zijn dan een beetje nutteloos.


hugo

ColourofFire
5 februari 2007, 20:27
watvoor pedalboard heb je dan?

En ben je op zoek naar een klein versterkertje voor thuis of is dit een serieuze no1 versterker?

hugo123
5 februari 2007, 20:49
ik ben opzoek naar een versterker voor thuis waarmee ik lang kan doen, en later wel voor een band kan ghebruiken.


hugo

ColourofFire
5 februari 2007, 21:17
Hm als je er later mee met een band wilt gaan spelen heb je aan een pathfinder 15 of da15 echt niet genoeg hoor... Dan zou ik toch wat meer richting de serieuzere (en duurdere) amps gaan.