PDA

View Full Version : Boss Flanger vraagje



Dude
5 februari 2007, 11:46
http://www.blackdot.com.au/catalogue_images/Boss_BF2.jpg


ja deze heb ik dus ....

nou zit er een "manual" knop op.. maar ik kom er maar niet achter wat die nou zou moeten doen, volledig dicht of volledig open, ik hoor weinig verschil, hoouit dat het flanger effect ietsiepietsie meer aanwezig is oid..

iemand ??

skanky
5 februari 2007, 12:14
Volgens mij is de manual knop voor het verplaatsen van de centerfrequentie

Dirk_Hendrik
5 februari 2007, 12:32
Zet je depth eens op minimaal en kijk dan weer wat je met de Manual knop kunt doen.

En verder,
loos dat ding en koop een echte flanger ;)

zoon van Piet
5 februari 2007, 13:30
Zet je depth eens op minimaal en kijk dan weer wat je met de Manual knop kunt doen.

En verder,
loos dat ding en koop een echte flanger ;)

Goed advies! van die depthknop dan, he?

En eigenlijk dat andere ook wel... Raar dat een groot merk als boss, dat bovendien toonaangevende modulatie-effecten als chorussen heeft gemaakt, zo de plank misslaat met de flanger. Echt een van de zwakste pedalen die ze ooit gemaakt hebben...

Leve de Ibanez Fl-9!

Bernardduur
5 februari 2007, 13:50
EHX Electric Mistress.......

Mijn favoriet :)

Harry
5 februari 2007, 14:16
MXR flanger

Dirk_Hendrik
5 februari 2007, 14:42
A/DA flanger

robert-gitarist
5 februari 2007, 14:44
Die Flanger van Boss heb ik ook.Ik gebruik hem meeste voor de intro van Rage against the machine.Doet wat hij moet doen.Veder gebruik ik een flanger nooit eigelijk.De flanger van MXR vind ik ook te gek.Van Ibanez ken ik hem nog niet eigelijk.Wel erg benieuwd naar.Maar wat betreft de manual knop,ik heb dr wel tig keer aan lopen draaien en weet ook niet waar hij voor is.Wat D_H zei,ga ik ook maar eens proberen :D

Dude
8 februari 2007, 00:04
Ik gebruik hem meeste voor de intro van Rage against the machine.Doet wat hij moet doen.Veder gebruik ik een flanger nooit eigelijk

hahaha nou das dus exact de reden (+nummer) waarom ik hem op mn pedalbord heb geschroeft...

wat zijn jouw instellingen ?