PDA

View Full Version : gitarist friend gezocht



kingguitar
3 februari 2007, 22:07
heey ik ben ricardo, 16 jaar en kom uit barneveld.. ik speel nu zo'n 3 jaar gitaar,, en ik speel meestal rock maar ook rustige muziek... ik zou het leuk vinden als er een gitarist is van ongeveer mij leeftijd die ook een beetje in de buurt van barneveld woont,, dan kunnen we een keer lekker rocken en als het super gaat misschien wel een bandje beginnen met andere..

naja mijn email is kingguitar91@hotmail.com

laterzz,,, Ricardo de Koning

tomhaze
3 februari 2007, 22:43
Hee man,

Jammer dat je in Barneveld woont, ik woon in Apeldoorn, heb eigenlijk precies 't zelfde als jij hebt: Ik houd ook van rustig en van Rock... maarja, wie weet kunnen we een keer jammen :cooler:

kingguitar
4 februari 2007, 10:21
Hee man,

Jammer dat je in Barneveld woont, ik woon in Apeldoorn, heb eigenlijk precies 't zelfde als jij hebt: Ik houd ook van rustig en van Rock... maarja, wie weet kunnen we een keer jammen :cooler:

eej,, jah dat zou wel kunnuh :D.. maar voeg me maar effe toe op msn .. kunnen we effe kletsuh enzo lol :P

kingguitar91@hotmail.com

marlies_d
4 februari 2007, 14:03
heey ik ben ricardo, 16 jaar en kom uit barneveld.. ik speel nu zo'n 3 jaar gitaar,, en ik speel meestal rock maar ook rustige muziek... ik zou het leuk vinden als er een gitarist is van ongeveer mij leeftijd die ook een beetje in de buurt van barneveld woont,, dan kunnen we een keer lekker rocken en als het super gaat misschien wel een bandje beginnen met andere..

naja mijn email is kingguitar91@hotmail.com

laterzz,,, Ricardo de Koning

heyz
waar ligt barneveld ergens ???
greetz marlies

kingguitar
4 februari 2007, 15:30
barneveld ligt in gelderland, vlak bij ede misschien ken je dat?

sjoerd5
6 februari 2007, 11:27
barneveld ligt in gelderland, vlak bij ede misschien ken je dat?

Ik zeg Glascius!!

Sorry, nee ik zit ook iets te ver weg.
Maarssen ligt in Utrecht, vlak bij Utrecht meschien ken je dat?

(tjee ik ben echt heel meelig deze ochtend)

Reigor
6 februari 2007, 15:24
Ik zeg Glascius!!

Sorry, nee ik zit ook iets te ver weg.
Maarssen ligt in Utrecht, vlak bij Utrecht meschien ken je dat?

(tjee ik ben echt heel meelig deze ochtend)
Geinig, kwoon ook in Maarssen(broek).

sjoerd5
6 februari 2007, 16:05
Vet nog een.

Ik ga je binnenkort Pm'en

Yanniick
23 maart 2007, 22:57
Offtopic: Haha vet ik woon ook in Maarssenbroek 8-) 8-)