PDA

View Full Version : Blade Texas Standard T1



BartL
3 februari 2007, 20:01
Heej Luitjes,
Mijn eerste bericht vanuit Jonkoping, Zweden.
Heb hier eventjes op internet rondgekeken en vanavond mijn nieuwe gitaar gekocht :) Aangezien ik mijn PRS niet mee wilde nemen of op wilde laten sturen is dit tijdelijk een erg goede vervanger (Voor slechts 2100SEK / 230EUR). Ik zit hier nog tot begin juni, dus het loont zich ook nog wel om even te gaan zoeken naar een goedkope V-AMP ofzo! Ik laat overigens wel nog eventjes wat setjes snaren, mijn stemkastje, een kabel en mijn schroevedraaiersetje opsturen, kan ik er lekker aan knutselen.
Groeten daar beneden!
Bart

Spitfire
3 februari 2007, 20:56
Tijdelijke vervanger? Dat is een verdomd mooie en goede gitaar, dus wat nou vervanger :)

Tupelo
3 februari 2007, 22:18
En goedkoop. :o
Handeltje van maken!

Rinze
4 februari 2007, 10:14
Nice one. Ik ben in de jaren 70 wel eens in Jönköping geweest, is er nog steeds nauwelijks horeca daar?

BartL
4 februari 2007, 11:05
Uiteraard is het een goede gitaar :) Hij had hem erg goedkoop via een veiling vanuit de States zei 'ie. Hij heeft er dus nog wel winst op gemaakt denk ik. Maar da's geen probleem uiteraard!

Voor zover ik het nu gezien heb zit het wel snor met de horeca hier. Redelijk wat kroegen en 1 groot (maar ook duur) hotel: Stora Hotellet. Zal er toen ook wel al gestaan hebben. Voor de rest weet ik niet zo goed hoe het zit met hotelletjes enzo. Zit zelf in een klein hokje 3 kilometer van het centrum.

Negative K3 fan
4 februari 2007, 12:43
hey bart, die blade texas zijn zijn erg goede gitaren, ik heb een tijdje geleden een heleboels trats en teles van ongeveer elk merk geprobeerd en die blades waren een van de beste, speelden veel amerikaanse fenders eruit! goede koop dus.

guitartub
4 februari 2007, 14:29
Gefeli met je aankoop. Goed gedaan!
Als je toch nog zo'n tijd daar zit kijk dan eens of je concerten kunt bezoeken van Anatholi Bulkin of Andreas Oberg, twee absoluuut te gekke Zweedse gitaristen. Mocht dat lukken hoor ik het graag van je.

Greetz,
Bert.

blademan
5 februari 2007, 09:15
Blade rules, man. Gefeliciteerd met je Blade

Mitch
5 februari 2007, 14:07
Ja, goeie gitaren hoor ! En wat doe je daar ? Stage ?

BartL
9 maart 2007, 12:43
Late reactie: Ik loop mijn buitenland stage hier. Eigenlijk is het gewoon studeren aan een buitenlandse universiteit, maargoed...het zal wel leuker klinken zo.

De tone pot van de Blade, moet je die omhoog en omlaag kunnen duwen? Oftewel: Is dat een push-pull switch? Of is mijn knopje gewoon kapot? :)

Spitfire
9 maart 2007, 15:22
Die hoort je in te drukken en als je nog een keer drukt hoort ie omhoog te komen. Ik dacht ook eerst dat het een push/pull-pot was, maar toen ik hem had gekocht kwam ik er thuis achter dat de pot gewoon kapotgetrokken was. Ik heb wel vaker gehoord over de kapotgetrokken pots van Blade, dus ik vrees dat hij bij jou ook kapot is...