PDA

View Full Version : Nieuw



pietpluk
3 februari 2007, 01:42
Dag mensen,

Zal me ff voorstellen ,ben Piet en speel nu ongeveer een jaartje of 10.Ben verzot aan de classic rocks,en heb me aangemeld ,om enige vragen aan jullie te stellen .Ik ben nl van plan om over te stappen van stompboxjes,naar rack gear.Ik ben er absoluut niet in thuis,dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Mijn huidige set up: Een dsl 100 jcm 2000 van Marshall,een 900 1960 cabinet,met een tele signature van Rickie Parfitt,een lekker spelend squiertje,en een gibson les paul classic.

Ik heb diverse pedaaltjes geprobeerd,maar in mijn oren is het allemaal net niet.Enige voorbeelden hiervan.Een line6 a4 modulator ,een digitech gnx 1,een Boss gt 5,een Hugh en kettner Tubeman,verder enkele losse stompboxes.De Marshall is net na gekeken,dus dat kan het niet zijn.Ik heb veelal last van,ruis,en feedback.En de effecten brengen mij niet het vette geluid,zoals GaryMoore,Slash,AC/DC,en de mighty Quo.

Ik heb mijn oog laten vallen op de G-Major,is dit een goede keuze,en is deze goed te combineren met mijn marshall top ,de dsl 100.En welk floorboard/midiboard past er het beste bij?

Het zijn heel wat vraagjes ,maar ik heb goede hoop ,op de oplossing.

greetz Piet

Harry
5 februari 2007, 17:27
welkom! Stel je vragen over rackgear in het betreffende topic, daar zijn vast mensen die je kunnen helpen.