PDA

View Full Version : ROCK : Moving into Blue - JeeBee



JorisBos
3 februari 2007, 00:52
Vandaag een nieuw conceptje opgenomen en ERG benieuwd wat jullie er allemaal van vinden.

http://www.floatingcorner.nl/songs/MovingIntoBlue.mp3

Bouke
3 februari 2007, 13:30
Ha Joris,

Zal thuis even luisteren morgen, hier op het verpleegplein zit geen sound op de pc :D :D

Bouke

arjanb01
3 februari 2007, 13:36
Erg vet nummer ! Mooi opgebouwde solo's ook ! Meer van dit soort graag ! :hippie:
Hoe heb je het opgenomen en met welke gear ?

meul
3 februari 2007, 14:50
tof dit! zanger heeft een heel lekker stem vind ik. heb je zelf gezongen?
verder gitaarwerk zoals ik van je gewend ben. heavy solo's die er voor zorgen dat je ontstemd uit de solo komt. er word dus gewoon keihard en eerlijk gitaar gespeeld. echt te gek!

J

jaspie
3 februari 2007, 16:13
zeer lekker nummer, en top gespeelt en opgenomen.

Slevin
3 februari 2007, 16:56
Vandaag een nieuw conceptje opgenomen en ERG benieuwd wat jullie er allemaal van vinden.

http://www.floatingcorner.nl/songs/MovingIntoBlue.mp3

Lekker hoor ! Die gaat op de nano 8-) Inderdaad erg mooie stem, hoewel die erg erg veel lijkt op honderden andere rock stemmen is deze gewoon erg erg goed ! Het nummer zelf vind ik misschien net iets minder, ik vraag me af hoe jullie bij een tikkie harder nummer klinken :)

spanky_franky
3 februari 2007, 17:04
Erg leuk, lijkt wel wat op Audioslave

gjlp
3 februari 2007, 17:49
Hey Joris,

Erg mooi gedaan.! Doet me bij vlagen denken aan Kenny Wayne Sheperd. Het nummer heeft een goede opbouw, en het gitaarwerk is goed.

Ik neem aan dat je het zelf gezongen hebt? Zo ja, complimenten daarvoor.

gr

Bruce
3 februari 2007, 22:49
Lekker nummer, goeie stem!
De algehele sound is niet geweldig.

guitarchris
4 februari 2007, 16:15
erg gaaf en idd goede stem van de zanger en mooie solo!!

new deep
4 februari 2007, 18:09
Klinkt heel goed! Althans de stem, gitaar en de algehele vibe..

Bas en drums zijn niet geheel mijn smaak qua sound en feel.

Bouke
4 februari 2007, 20:35
Ha Joris,

Klinkt lekker meneer! Drum/bass klinkt nog een beetje demo, maar het is nog maar concept dus dan mag dat :D

Cool!!

Bouke

JorisBos
5 februari 2007, 11:09
@Arjanb01

Thnx voor het compliment!

Ik heb het opgenomen in Cubase met een MIDI drums en MIDI Bass. Verder een el-cheapo Korg gitaarversterker emulator en mijn Tele '72 Thinline. Mic is een Shure Beta 87A door een tube ampje.

@Meul
Tnx meul, jep, zelf gezongen. Dankje Dankje!

@Slevin
Een tikkie harder zul je ons denk ik niet horen spelen. Normaal zijn we nog iets meer blues georienteerd. Toch bedankt!

@gpjl; tnx, stel ik erg op prijs :)

@Bruce
Dankje! Algehele sound? Zou je iets specifieker willen zijn want dat vind ik namelijk erg interessant. Ik zou graag weten waar ik op moet letten met de algehele klant. Al is dit natuurlijk een concept, als we de studio in gaan moet het natuurlijk perfect zijn :)

@guitarchris, tnx!

@new deep, tnx! mbt bas en drums kan goed kloppen, ik ben echt slecht op een keyboard... kost zo veel tijd!

@Bouke, dankje topper; juli de studio in. EINDELIJK een echt album opnemen. Dus je zult nog wel meer conceptjes voorbij horen komen hier :)

Bedankt voor het luisteren mannen. Ik zal er binnenkort nog een online gooien.