PDA

View Full Version : Gezocht: Drummer en gitarist en bassist voor christelijke rockband



LPplayer
2 februari 2007, 11:59
Hey hier een oproep.

Ben je Overtuigd christen en voel je je thuis in het (modern)Rockgenre maar kan je ook uit de voeten met het mixen van andere stijlen zoals: Caribisch, funk en punk?
Dan pas jij in dit plaatje
Ik maak nu muziek die lijkt op nummers ala: Switchfoot, Scott Stapp, Creed, Intwine en sommige dingen een beetje RHCPachtig.
Speel nu in een andere band Delirious, Third Day, U2 en Coldplay achtige dingen, maar wil mijn eigen werk/stijl dus ook een beetje meer ontwikkelen

Ben je ambitieus en hou je hiervan reageer dan :)

G-Bless Brada's ! :)

Rewind
2 februari 2007, 12:46
Misschien is het handig om even een locatie erbij te zetten. Anders krijg je het probleem dat het teveel reistijd blijkt te zijn etc. Ook kan soms leeftijd interessant zijn etc.

Succes!

LPplayer
4 februari 2007, 20:35
oja: Leeftijd: 20 jaar of ouder
Of als je erg ambitieus bent is het ook goed :)


Hey hier een oproep.

Ben je Overtuigd christen en voel je je thuis in het (modern)Rockgenre maar kan je ook uit de voeten met het mixen van andere stijlen zoals: Caribisch, funk en punk?
Dan pas jij in dit plaatje
Ik maak nu muziek die lijkt op nummers ala: Switchfoot, Scott Stapp, Creed, Intwine en sommige dingen een beetje RHCPachtig.
Speel nu in een andere band Delirious, Third Day, U2 en Coldplay achtige dingen, maar wil mijn eigen werk/stijl dus ook een beetje meer ontwikkelen

Ben je ambitieus en hou je hiervan reageer dan :)

G-Bless Brada's ! :)

remcovanelsacker
28 mei 2009, 12:32
is deze job nog vrij?
ik ben een ervaren, christelijke gitarist van 25.

groetjes Remco

Mr Orange
28 mei 2009, 15:10
gewoon ff ter info

waarom is het al dan niet zijn van christen belangerijk , dat heeft dan voornamelijk met de teksten te maken?

B_2_the_a
28 mei 2009, 15:30
Sinds wanneer sta je als gitarist je te bemoeien met de teksten?
Lyrics, the waste of time between guitar solo's!

Thundermane
28 mei 2009, 16:11
Zolang de muziek goed is zou ik in elke band gaan.
Vreemd wanneer je iets religieus ziet in de titel van een topic raak je toch benieuwd om gezellig te komen kijken.

elendaeril
29 mei 2009, 00:48
gewoon ff ter info

waarom is het al dan niet zijn van christen belangerijk , dat heeft dan voornamelijk met de teksten te maken?
Klopt, maar ook met het uitstralen ervan... Stel dat een band door hun muziek helemaal erin opgaat en je staat er als niet-christen een beetje bij te rocken a la 'leuk wat jullie doen maar ik voel die vibe niet', dan speelt dat niet lekker...
Daarbij is het juist in de Christelijke scene wel zo handig dat je je kan vinden in de teksten, en dat je daar juist je gevoel in kan leggen... Deze muziek heeft toch een heel ander doel dan het 'reguliere' werk...

Overigens ben ik wel benieuwd naar de locatie, wellicht dat ik als bassist jullie kan ondersteunen?

Rewind
29 mei 2009, 00:53
Ik heb ook zeker interesse!
gitarist, 22 jaar, geen gitaargod, maar kan wel wat spelen

Rinze
29 mei 2009, 07:28
Ik heb ook zeker interesse!
gitarist, 22 jaar, geen gitaargod, maar kan wel wat spelen


Ghihihi, ik weet niet of het woord "gitaargod" in deze context zo goed zal vallen... :soinnocent:


BTW als die jongen nog steeds iemand zocht dan had ie het wel gebumpt.